Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

mini centrala telefonica

ShadowElf

Postări Recomandate

Problema: As vrea ca in 3 locuri din casa sa pun 3 telefoane. De pe fiecare sa pot apela unul din celelalte doua. Se poate realiza asa ceva cu o schema simpla? (sunt incepator iar ceva complicat ma depaseste)Daca nu se poate sa fac asa ceva ca incepator, macar sa aflu de unde pot cumpara o asemenea aparatura (daca fabrica cineva asa ceva)thx

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ShadowElf

3

• Craciun

1

• cirip

1

• rimache

1

Top autori în acest subiect

Sunt telefoane cordless cu mai multi "puiuti" care se pot apela intre ei.Am avut unul cu trei unitati mobile (daca nu ma insel TASCO model ARC 200 sau 300... sau ceva de genul asta) Au un buton "INT" pe care il apesi dupa care formezi un numar (de la 1 la 8) si suna unitatea denumita anterior cu acel numar. Toate unitatile suna la un apel din exterior.

Link spre comentariu

sa inteleg ca e prea complicat.... daca nu raspunde nimeni...

Pe vremuri, distinsa "Electromagnetica" se straduia sa proiecteze si sa produca o centrala telefonica "de intreprindere", cu procesor. Dezvoltarea ei era facuta de o gasca intreaga de baieti destepti, care mancau electronica si programare pe paine. Asa ca "o schema simpla" nu prea se aplica aici.Solutia oferita mai sus de rimache cred ca e cea mai eficienta.Cirip
Link spre comentariu

Vezi ca gasesti la Romtelecom la magazin asa zisele "instalatii de secretariat " la care ai o linie sau 2 cu "orasul" si cateva interioare . Daca nu , cumperi o centrala PABX 2*4 de la orice dealer de echipament de telecomunicatii.

Link spre comentariu
  • 5 săptămâni mai târziu...