draku Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Eu zic sa nu pui bujii cu scanteie mai mare, sa nu se intample ceva neplacut cu motorul.... Link spre comentariu
sesebe Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Cum s-a mai spus, cel mai bine va merge cu bujiile recomandate de producator. Orice alt fel de bujie va necesita ajustari din partea calculatorului motorului si aceste ajustari se vor face cu pierdere de performante (consumul tot la performante se incadreaza) Link spre comentariu
TRIFAN Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Si pana la urma , care da scanteie mai mare ??? Link spre comentariu
validae Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Aia care are electrozii mai depărtați.... Link spre comentariu
franzm Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Acum 9 ore, daniels a spus: Nu stie nimeni care sunt conditiile reale din cilindru (presiune, temperatura, mediu ionizat etc.) Când se testeaza un nou motor, se determina toate aceste conditii. La unele tipuri de motoare (navale, stationare de mare putere, formula 1, etc.) si în exploatarea normala. Link spre comentariu
daniels Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 (editat) Indirect, cumuland multi factori, intim ce se intampla in cilindru nu cred. Editat Mai 9 de daniels Link spre comentariu
sesebe Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Acum 1 oră, TRIFAN a spus: Si pana la urma , care da scanteie mai mare ??? In ce sens mai mare? Mai lunga? Mai groasa? Mai roșie sau mai albastra? Cu temperatura mai mare? Care aprinde mai uniform combustibilul? Care are durata mai mare? Voi nu înțelegeți ca sînt mult mai mulți parametri care influențează comportamentul decit as ști eu sa enumăr aici? Și voi întrebați doar de un parametru și nici ala clar definit. Link spre comentariu
BRANCA Postat Mai 10 Partajează Postat Mai 10 https://www.crsautomotive.com/spark-plugs-all-you-never-knew/ Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 10 Partajează Postat Mai 10 Fff bun ce a pus domnu Branca Si mai am o întrebare ''dc pana la 2000 de ture cu testeru pus pe mașină vad cum sinda lamda 1 lucreza un grafic apoi cum trec de 2000 ture nu mai trimite semnal adică nu mai lucrează nu mai îmi arata pe grafic dacăreduc mașină pana la 2000 îmi apare iar cum lucreza oe grafic dar peste 2000 ture nu îmi mai apare cum oscilează amestec sarac bogat '''și mia dar cod p0134 .a puteți ajuta Link spre comentariu
sesebe Postat Mai 10 Partajează Postat Mai 10 Da, du-te la cineva meseriaș cu diagnoza. Link spre comentariu
cloudy Postat Mai 10 Partajează Postat Mai 10 1 hour ago, Florin berdila said: Fff bun ce a pus domnu Branca Si mai am o întrebare ''dc pana la 2000 de ture cu testeru pus pe mașină vad cum sinda lamda 1 lucreza un grafic Să înțeleg că problema cu "puterea" scânteii dată de bujie ai rezolvat-o și acum ai o altă problemă ? Link spre comentariu
daniels Postat Mai 10 Partajează Postat Mai 10 Aia e veche... de cand reparatiile au inceput sa coste mai mult ca masina. Link spre comentariu
tenzen Postat Mai 12 Partajează Postat Mai 12 Pentru Berdila,a mia oara,daca incalzitorul sondei nu e alimentat sau nu e bun,sonda trece in inactivitate,fie dupa un timp,fie dupa o turatie. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 1 Partajează Postat Iunie 1 Mulțumesc domnule tenzen Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum