daniels Postat Mai 7 Partajează Postat Mai 7 De ce ai cumparat un lucru de care esti nemultumit? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 7 Partajează Postat Mai 7 Vânzătorul mia spus ca sunt ok dar nu știam de rezistenta ca daca este mare nu sunt ok nu aveam de unde ști ce rezistenta are iridium Link spre comentariu
Ovidanie Postat Mai 7 Partajează Postat Mai 7 Rezistența aia nu e doar pt. deparazitare, ajută enorm de mult ca scanteia "să dureze mai mult". In acest scop sunt și fișe de bujii rezistive. Am avut o experiență cu un IMS, cumpărat din stocurile armatei. Motor pe benzină, funcționa dar nu reușeam să-l fac să meargă "rotund". La relanti parcă era motor în doi timpi iar peste 2000 rpm. apăreau întreruperi atât de nasoale că practic nu puteam accelera. Cu greu am parcurs 18Km, distanța Humor- Ilișesti, unde am abandonat mașina in curtea unei rude, a doua zi am venit cu tatăl meu, eu eram ferm convins ca e vorba benzină proastă/ sistem de alimentare, că doar verificasem aprinderea, bujiile erau curate, aveau scânteie... Tatăl meu a improvizat rapid niște eclatori, dintr-o bucată de piele de 2cm lungime, cu două găuri la capete, intr-o gaură a băgat bujia și in cealaltă gaură sârma care venea de la delco, a "reglat" o distanța de 2mm intre sârmă șu bujie și motorul a inceput să funcționeze impecabil, chiar reusisem să "prind suta". Menționez că era IMS motorizat cu "jumătate Carpați", nu cu motorul ăla cu supape laterale. A doua zi am procurat de la Intreprinderea De Reparații Auto, 4 "pipe" pt. bujii, care aveau fișe rezistive, iar apoi cotețul ăla de IMS mergea accelerat de prindea 120 la oră, da' numai in linie dreaptă... Link spre comentariu
draku Postat Mai 7 Partajează Postat Mai 7 Cel mai bine ar fi sa montezi bujiile indicate de fabricantul motorului, nu unele cumparate din auzite... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 Si va întreb acum rezistenta este mai buna sa fie mare sau mica la o bujie când o majoritate ' care da scânteia mai bine cea cu rezistenta mai mare sau mica asta nu înțeleg eu Link spre comentariu
roadrunner Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 Acum 9 minute, Florin berdila a spus: Si va întreb acum rezistenta este mai buna sa fie mare sau mica la o bujie când o majoritate ' care da scânteia mai bine cea cu rezistenta mai mare sau mica asta nu înțeleg eu depinde de cum au gandit-o aia care au facut-o (pe ea masina) - mai precis coil pack-ul.(bobinele de inductie, fisele etc.) unii aveau rezistentele aste in fise (pe vremuri) acum sunt integrate in bujii, fiecare fabricant cu ideilie lui. Cel mai bun lucru e sa faci ce recomanda fabricantul ca stie probabil cel mai mult despre masina respectiva. RR Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 Ce vreau eu sa știu sa înțeleg care ar da scanteie mai puternica cea cu rezistenta mare sau mica ''asta vreau sa știu Link spre comentariu
cloudy Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 (editat) 1 hour ago, Florin berdila said: care ar da scanteie mai puternica cea cu rezistenta mare sau mica ''asta vreau sa știu Nu ai nevoie de "putere", căci nu este bujie cu incandescență. Important este ca bujia să fie conformă specificațiior sistemului de "aprindere" al mașinii. Scânteia se produce de către o sursă care are si ea 1-10k, intre doi electrozi izolați de aer ! Prea puțin contează că mai pui acolo încă o resistență de 1-10k in serie. Editat Mai 8 de cloudy Link spre comentariu
validae Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 Cât ar fi durat să schimbi naibii bujiile alea și te convingeai singur..... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Eu vreau sa știu pt mine nu sa le pun încă pe mașină ''vreau sa știu dacă bujiile cu rezistenta mai mare sau mai mica da scânteia puternică asta vreau sa știu care ? Link spre comentariu
franzm Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Treaba nu-i asa de simpla cum crezi domnia-ta. Am un coleg expert în domeniul asta. Sunt în concediu dar, dupa ce ma întorc la munca, o sa-l întreb. Ma tem însa ca va fi ca în bancul cu Einstein: el o sa aiba timp sa explice, dar domnia-ta o sa ai nevoie de o vesnicie ca sa pricepi. Link spre comentariu
tenzen Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Dupa dezbaterea asta,nu ar fi rau sa trecem la viteza cimpului de foc si variabilele acestuia functie de starea ansamblului mecanic,eventual niste notiuni de termodinamica,poate dispar erorile ...Bujiile sint calde si reci,restul reprezinta examenul de capacitate la compunere libera...O schimbare de bujii dureaza 8 minute,cronometrat de mine,ieri dimineata,motor FSI. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Eu am întrebat ce vreau sa știu pt mine nu sa schimb bujiile dacă o bujie cu rezistenta mare da scanteie mai bine sau nu 'cei asa de complicat să-mi răspundă care știe dacă da sau nu 'nu să ia la mișto ''caracter de român sa facem mișto Link spre comentariu
daniels Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 (editat) Nu stie nimeni care sunt conditiile reale din cilindru (presiune, temperatura, mediu ionizat etc.) scanteia nu se amorseaza la fel de fiecare data. Ce inseamna 1kohm, o zecime intre electrozi? Editat Mai 9 de daniels Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum