yo9hrb Postat Februarie 3, 2023 Partajează Postat Februarie 3, 2023 Se taie fisa, iar firele se leaga la "nasture" astfel incat sa ai cativa milimetri intre capetele firelor. Link spre comentariu
string Postat Februarie 3, 2023 Partajează Postat Februarie 3, 2023 On 1/31/2023 at 7:50 AM, Florin berdila said: Va rog să mă ajutați ''deci acel nasture îl pun inauntru bobinei în capătul bujiei? Ce grosime sa aibă acel nasture ? Link spre comentariu
string Postat Februarie 3, 2023 Partajează Postat Februarie 3, 2023 Simplu: Ca la poza din stânga, însă vor fi două sârme obținute după secționarea și dezizolarea conductorului bobină-bujie (în loc de ață). Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Mașina asta nu are fișe,are 3 bobine independente în capul fiecărei bujii. Și chiar de ar avea fișe,nu au sârmă în interior,ci cauciuc conductor. Iar la mașinile cu ECU nu pui nasturi,aia mergea la Dacia cu delcou. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Februarie 4, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 4, 2023 Deci nu merge Link spre comentariu
merck Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Tu crezi ca poti sa tragi la infinit de o masina? Nu este o masina care sa te tina o viata. Sau tu crezi ca ai dat 2000 euro pe masina si mai faci inca 200.000km fara sa bagi nici un ban? Nu exista smecherii ieftine care sa-ti permita sa tragi de o masina asa cum vrei tu. Cand se strica ceva, pune mana si repara nu mai cauta solutii sa tot fentezi problema. Link spre comentariu
QQme Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Cam are dreptate merck,dar ca s-o mai lungesti,cumpara o bujie, cand sesizezi ca nu mai merge cil.3 pui bujia noua,iar pe cea veche o curati in flacara aragazului pana devine curata,si tot asa,pana ai bani de segmentare. Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Ar mai fi o măgărie,de pus segmenți numai la pistonul cu probleme...dar parcă e prea mare golăneala. Link spre comentariu
merck Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Daca il desface este o prostie sa nu schimbe toti segmentii. Link spre comentariu
string Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 6 hours ago, merck said: Daca il desface este o prostie sa nu schimbe toti segmentii. Segmenții nu se schimbă decât în situația ruperii unuia în primii 3.000 Km. Altfel, cilindrul devine pronunțat oval prin uzură iar noii segmenți vor ”etanșa” mai rău decât cei uzați. Plus amprentele acestora în canalele de aluminiu din piston. Alezarea la cotă de reparație, urmată de rodaj este singura soluție. 11 hours ago, adydep said: Mașina asta nu are fișe,are 3 bobine independente în capul fiecărei bujii. OK, atunci se montează un eclator de 2mm între bobina-fișă și capul bujiei. Al bujiei ”obosite”. Link spre comentariu
string Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Tot cam de grosimea unui nasture (decupat). ”Fenomenul fizic” bobină-bujie este același, indiferent unde se află bobina, centralizată sau descentralizată (democratic). Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 (editat) Chiar acum, string a spus: OK, atunci se montează un eclator de 2mm între bobina-fișă și capul bujiei. Al bujiei ”obosite”. Tot cam de grosimea unui nasture (decupat). Singurul nasture potrivit e Armani . Chiar acum, string a spus: Segmenții nu se schimbă decât în situația ruperii unuia în primii 3.000 Km. Altfel, cilindrul devine pronunțat oval prin uzură iar noii segmenți vor ”etanșa” mai rău decât cei uzați. Plus amprentele acestora în canalele de aluminiu din piston. Păi e un lucru foarte bun dacă devin ovali,că acum îi are pătrați . Până acum a demontat chiulasa de 2 ori,și motorul merge mai prost ca înainte,când nu se plângea căi udă bujia. El (Florin Berdilă) e de la țară de prin comuna Vulturu,și acolo nu are cine să-l ajute. Editat Februarie 4, 2023 de adydep Link spre comentariu
validae Postat Februarie 4, 2023 Partajează Postat Februarie 4, 2023 Nemţii consideră motoarele autoturismelor gen WV, Opel ,,de unică folosinţă,, adică în principiu ei nu schimbă la ele decât ce nu necesită demontare totală. Un coleg a luat din Germania o maşină cu caroseria impecabilă, dar cu un piston lovit de supapă.Neamţul îi zicea ,,daună totală,, şi i-a vândut-o cu 100 Euro.Maşina aia circulă şi acum fără greţuri pe la noi... Dat fiind că unii au luat-o pe arătură de ajunseseră la motociclete, topicul e temporar blocat. Link spre comentariu
Postări Recomandate