Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Wv polo 9n 1,2 benzina


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Tu crezi ca poti sa tragi la infinit de o masina? Nu este o masina care sa te tina o viata. 

Sau tu crezi ca ai dat 2000 euro pe masina si mai faci inca 200.000km fara sa bagi nici un ban? 

Nu exista smecherii ieftine care sa-ti permita sa tragi de o masina asa cum vrei tu. Cand se strica ceva, pune mana si repara nu mai cauta solutii sa tot fentezi problema. 

Link spre comentariu
6 hours ago, merck said:

Daca il desface este o prostie sa nu schimbe toti segmentii.

Segmenții nu se schimbă decât în situația ruperii unuia în primii 3.000 Km.

Altfel, cilindrul devine pronunțat oval prin uzură iar noii segmenți vor ”etanșa” mai rău decât cei uzați. Plus amprentele acestora în canalele de aluminiu din piston.

Alezarea la cotă de reparație, urmată de rodaj este singura soluție.

11 hours ago, adydep said:

Mașina asta nu are fișe,are 3 bobine independente în capul fiecărei bujii.

OK, atunci se montează un eclator de 2mm între bobina-fișă și capul bujiei.

Al bujiei ”obosite”.

Link spre comentariu
Chiar acum, string a spus:

OK, atunci se montează un eclator de 2mm între bobina-fișă și capul bujiei.

Al bujiei ”obosite”.

Tot cam de grosimea unui nasture (decupat).

Singurul nasture potrivit e Armani :limb:.

 

Chiar acum, string a spus:

Segmenții nu se schimbă decât în situația ruperii unuia în primii 3.000 Km.

Altfel, cilindrul devine pronunțat oval prin uzură iar noii segmenți vor ”etanșa” mai rău decât cei uzați. Plus amprentele acestora în canalele de aluminiu din piston.

 

Păi e un lucru foarte bun dacă devin ovali,că acum îi are pătrați :85.

Până acum a demontat chiulasa de 2 ori,și motorul merge mai prost ca înainte,când nu se plângea căi udă bujia.

El (Florin Berdilă) e de la țară de prin comuna Vulturu,și acolo nu are cine să-l ajute.

 

Editat de adydep
Link spre comentariu

Nemţii consideră motoarele autoturismelor gen WV, Opel ,,de unică folosinţă,, adică în principiu ei nu schimbă la ele decât ce nu necesită demontare totală.

Un coleg a luat din Germania o maşină cu caroseria impecabilă, dar cu un piston lovit de supapă.Neamţul îi zicea ,,daună totală,, şi i-a vândut-o cu 100 Euro.Maşina aia circulă şi acum fără greţuri pe la noi...

Dat fiind că unii au luat-o pe arătură de ajunseseră la motociclete, topicul e temporar blocat.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări