Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Wv polo 9n 1,2 benzina


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Da, liniștit.

Singura diferență între uleiul 5W30 și 5W40 sunt aditivii pentru vâscozitate relativ stabilizată cu temperatura, uleiul 5W30 merge ca onctuozitate până pe la maximum 35 grade Celsius (aer exterior) iar 5W40 cu 5 grade Celsius mai sus decât celălalt.

La temperatura actuală a aerului 0~5 grade Celsius nu e nicio deosebire.

(vezi și pe diagrame)

Link spre comentariu

Poți face un ”test” simplu, pe plită.

Pui puțin ulei 5W40 peste 5W30, în tablă de conservă, încălzești la 100 de grade și vezi cu ochii tăi dacă face spumă sau nu.

Eu așa (îmi) testez calitatea uleiurilor pentru motoare 2T, respectiv timpul (în secunde) de volatilizare sau carbonizare.

Link spre comentariu

Bună seara 'vreau sa va rog sa ma ajutați cu un răspuns 'la motorul respectiv descris de sus la cilindru nr 3 îmi umezește bujia avea o distanta de 0'65 mm eu am deschis-ola 1'1mm este bine sa fie distanta mai mare face o scanteie mai puternica ? Și a doua întrebare ce pot baga în ulei de motor sa nu-mi mai scapi ulei pe la segmenți pu a o să-l duc la segmentare ? Va rog doua raspunsuri

Link spre comentariu

Nu ai ce sa-i faci. Trebuie sa-l duci la refacut. Se schmba segmentii, simeringurile de supapa, se verifica si se schimba daca e cazul vreo supapa, etc.... Bagandu-i ulei mai gros nu faci altceva decat sa-i agravezi problemele, chiar daca vizual nu pare sa mai consume asa mult. Vorbesc din experienta, am unul identic si pana nu i-am facut motorul nu am scapat de probleme (manca 400gr ulei la 150km....). Acum merge ceas!!

Link spre comentariu
1 hour ago, Florin berdila said:

bujia avea o distanta de 0'65 mm eu am deschis-ola 1'1mm este bine sa fie distanta mai mare face o scanteie mai puternica ?

Nu.

Însă dacă bujia este ”obosită” prin scăpări de ulei pe lângă segmenți uzați - poți pune provizoriu un ”nasture” ca eclator exterior între fișă și bujie. Chestiune de 2-3 mm.

 

 

 

Mă mir însă că la

On 1/25/2023 at 5:26 PM, Florin berdila said:

242000km

încă nu ”s-a dus” și ambreiajul.

Link spre comentariu

Folositi doar bujiile recomandate si nu le modificati , se pot deteriora bujiile sau chiar bobinele, folosesc ngk 6893 cu interstitiul de 0,9mm, intervalul de inlocuire e de max. 30kkm la cele clasice.

Daca apar probleme la motor se aprinde indicatorul portocaliu ceea ce poate insemna erori la aprinere pe cilindru (bujie sau bobina de inductie) ,amestec bogat (aer fals pe la etansari, frurtune deteriorate, senzor presiune galerie admisie ,etc);

Uleiul recomandat e 5w40, preferabil de calitate; eu mai folosesc pentru o uzura mai mica si bisulfura de molibden ca aditiv.

Un test de compresie,un test cu  cu programul dedicat  de producator sau un test de emisii va poate lamuri ,pentru a nu face cheltuieli suplimentare.Motoarele sunt pretentioase la reparare (nemtii le considera ca sunt de unica folosinta), se fac (cu succes) doar de persoane specializate si dotate, cu respectarea pasilor din manual .Sasiul e robust dar greu pentru variantele de 40kw, folositi motorul intre 2500-3000rpm , max.4000rpm pe autostrada (120km/h c.v. tip gsh, treapta a 5 a.

 

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări