Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema cu motocultor Ruris


vasca

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • validae

    3

  • modoran

    2

  • vasca

    2

  • daniels

    1

Top autori în acest subiect

Curăţaţi filtrul de aer bine şi încercaţi fără el (cu capacul scos)să vedeţi dacă se mai opreşte.Din cauza prafului se poate înfunda rapid.Combinat cu ulei, praful se transformă într-o mâzgă ce obturează orice filtru rapid....

Dacă nu e de la lipsa de aer, problema e de la carburator, dar acolo nu recomand să umblaţi dacă nu aveţi experienţă.

Mai ales că motorul e în garanţie...

Link spre comentariu

As zice ca e carburatorul infundat, cam asa facea si al meu, s-a rezolvat cu spray dedicat.  Dar mai bine la garantie, asta daca accepta aia garantia la ea si nu spun ca-i vina ta.

Link spre comentariu

Când mergi cu el la garanţie, să ai grijă să fie în rezervor doar uleiul scris în instrucţiuni, altfel te trimit ăia acasă sau te taxează ca şi cum nu ar avea garanţie.Un coleg de serviciu a luat un motofierăstrău (drujbă) de la un magazin similar şi după ceva timp, în garnţie fiind, i-a crăpat pistonul.La garanţie au conchis că nu folosise exact uleiul recomandat şi i-au anulat garanţia pe chestia asta.Când am întrebat de unde ştiau ce ulei a folosit, au răspuns că se vede după culoarea depunerii din reervor sau carburator...

Link spre comentariu

Aceeași placă e valabilă și acum.Dacă vor să te paseze, îți gasesc ceva în neregulă.

Mai ales că putini utilizatori citesc atent toate instructiunile sau le și respectă întocmai.

În ultimă instanță, te întreabă unde ți-e basca....

Ca o paralelă cu cazul de față, deși nu are decât legătură cu garanția:

Am cumparat o mașină de tuns barba, cu lame oscilante, gen Philips One blade dar făcută de Rowenta.Avantajul e că e mai ieftină și nu se schimbă lamele ca la Philips.

După vreo 3-4 luni de utilizare cam o dată pe săptămână (sunt mai leneș cu bărbieritul) mă pomenesc cu jucăria că nu se mai încarcă și se oprește din mers.Curios fiind, desfac dracovenia și măsor acumulatorul, dar acesta era OK, chiar încărcat binișor.După examinarea sumară a circuitului deduc că de vină e BMS ce se ocupă cu protecțiile, deci nu are rost să mai continui.

Merg la garantie și meseriașul mă întreabă cum o încărcam. Am spus că foloseam mașina până când clipea ledul roșu ce indică descărcarea acumulatorului, apoi o lăsam la încărcat până se făcea verde și nu mai clipea.Așa cum indica și în instructiunile aparatului de altfel..

La care zice el: ,,Păi vedeti, că astea trebuie să le țineti cam tot timpul în priză, că nu rezistă altfel...,,

I-am explicat că utilizez de mulți ani acumulatori Li-Ion și nu am întâlnit nicăieri o astfel de indicație, ci numai prevederea de a nu lăsa mult timp acei acumulatori descărcați și după descărcare să se încarce numai cu încărcătoarele potrivite modelului.Nu a parut convins de argumente, el le stia pe ale lui.....

Link spre comentariu

daca functioneaza cu socul tras nu are filtrul infundat,problemele sunt de alimentare

Cand tragi socul se inchide partial aerul sa traga mai multa benzina(amestec mai bogat)

As incerca sa suflu carburatorul cu aer comprimat

Link spre comentariu

Am incercat astăzi să demontez partea superioara (carcasa filtrului de aer și încă ceva ) și nu pare ca piesa acea mica de am tot văzut prin clipuri era înfundată . Am schimbat și uleiul , uleiul folosit este ruris 4TMAX și nici senzorul de nivel nu pare a fi . Motosapa a fost cumpărată toamna trecută . Am incercat astăzi să sap cu ea și am observat următoarele : la relanti nu sta decât cu soc , iar daca trag socul repede și accelerez merge gâtuit . In sarcina când intră incepe să meargă mai rotund mai ales accelerată mai mult dar nu are puterea care trebuie. Tind sa cred că este carburatorul înfundat și că nu da câtă benzina trebuie .

Link spre comentariu

Aer fals pe la carburator? In timpul functionarii pulverizeaza niste benzina (putina) cu o seringa in zona unde-s etansarile carburatorului. Daca simti o imbunatatire, ai gasit locul pe unde trage aer fals. Atentie la pericolul de incendiu.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 luni mai târziu...

Bună dimineața, în cazul prezentat, cauza,este  carburatorul,el are în corp  în zonă,, difuzorului" orificii pentru  relanti și sarcină  parțială acestea fiind  înfundate .

Link spre comentariu

 La astea Ruris cu garanţie mai poate fi şi altă tãmpenie.Scrie uneori că trebuie să faci "revizie" în service la o anume perioadă.Am muşcat-o cu o drujbă de la ei.A trebuit să plătesc reglajul carburatorului în garanţie,deşi nu umblasem la acesta!

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
La 02.11.2022 la 20:47, vasca a spus:

Salutare ! Dețin o motosapă Ruris de aprox un an și dintr-o dată când săpam cu ea a început să meargă gâtuit . Am făcut un clip că sa vedeți cum se comporta . La relanti merge doar cu socul iar accelerată merge gâtuit și daca iau mana de pe accelerație se oprește . Ce are ? https://youtube.com/shorts/IHRexLhl0go?feature=share

Demontează capacul de jos la carburator,scoate-i plutitorul ăla de plastic,e prins cu un bolț intre cele doua urechi si dedesubt in interiorul corpului carburator pe la jumătate se vede un șurubel,cu cap de șurubelniță dreapta.

Scoate acel șurubel si cu un ac de cusut fin ,desfundă-l,dupa aceea suflă cu pistolul de aer si problema va disparea,

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări