Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Hai sa mai vorbim despre tehnologie.

Sharky

Postări Recomandate

Hai sa mai vb de tehnologie.

In general inventează unu gaura la piuliță și lumea pica in fund, wow, ăla deține puterea.

Că nu știu ce ruși au făcut nginx acu au deschis o companie.

Ura. E o companie din multe altele pe glob.

E că și cand ai spune că un rus a inventat mandrina rapida, gata, aia sunt regii mecanicii, o să facă niște mașinării de o sa stea mâța n coadă.

Sunt zeci de mii de firme care lucrează în domeniu. Din ăștia hai sa zicem că un procent fac inovații iar din inovațiile alea un procent prinde pe piața.

Faptul că niște ruși și au făcut firma nu înseamnă nimic. Bravo lor, dar atât.

Sunt nspe soluții tehnice geniale, le au făcut niste oameni, dar cam atât a fost. N au stat oamenii aia sa scuipe soluție după soluție, la fel cum și rușii ăștia n o să revoluționeze lumea.

Deobicei o soluție până o implementezi practic sa fie ceva durează. Deci ai de lucru pe următorii 10 ani. Nu mai ai energie de altceva. Plus integrezi sau te integrezi cu alte tehnologii des folosite că sa permiți invenției tale sa supraviețuiesc pe piata.

It ul asta e o chestie globală, plin de soluții folosite de oameni deștepți pe tot globul. Nu se apuca acu in Rusia sa inventeze alt limbaj, alte tehnologii care sa spargă normele. Inventatori sunt pe tot globul, dar f puține chestii prind când tragi linie.

Lumea se uita fascinata că dle au aia un soft dezvoltat doar pt ei și serviciile lor care să facă nu știu ce.

Așa și? Orice companie care după ce trece de un anumit nivel are softul ei.

Doar acu incepe idee software as a service sa prindă viață dar și aici tiparele sunt bine personalizate. Nu e nimic de-a gata. Tot e de munca 

Daca n as lucra în domeniu... probabil as pune și eu botu la propagandă.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 518
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate