florynyk Postat Octombrie 29, 2022 Partajează Postat Octombrie 29, 2022 Buna seara, mi-am luat o statie CB auto second si am cumparat o antena noua pt ea si as dori sa o calibrez. Cum se face, cum se poate face si ce aparate imi trebuie pt asa ceva. Va rog daca ma poate ajuta cineva in sensul asta. Sunt amator in electronica si nu prea stiu mare lucru. Va multumesc. Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 29, 2022 Partajează Postat Octombrie 29, 2022 https://en.wikipedia.org/wiki/SWR_meter https://www.statiiradio-vox.ro/statie-radio-stire-4.html Cel mai ieftin ieşi dacă mergi cu maşina şi staţia la un atelier care face asta.Asta bineînţeles, dacă nu găseşti de cumpărat prin târg un reflectometru mai ieftin decât procedura la atelier... Link spre comentariu
QQme Postat Octombrie 30, 2022 Partajează Postat Octombrie 30, 2022 De unde sunteti? Link spre comentariu
teo Postat Noiembrie 1, 2022 Partajează Postat Noiembrie 1, 2022 Daca ai fi fost mai aproape te ajutam eu! Link spre comentariu
florynyk Postat Ianuarie 10, 2023 Autor Partajează Postat Ianuarie 10, 2023 La 29.10.2022 la 23:24, validae a spus: https://en.wikipedia.org/wiki/SWR_meter https://www.statiiradio-vox.ro/statie-radio-stire-4.html Cel mai ieftin ieşi dacă mergi cu maşina şi staţia la un atelier care face asta.Asta bineînţeles, dacă nu găseşti de cumpărat prin târg un reflectometru mai ieftin decât procedura la atelier... Multumesc! Link spre comentariu