Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Varistor identificare


Postări Recomandate

Acum 3 ore, sesebe a spus:

Prima poza se vede bine dar la ultima cu imaginea de ansamblu rezolutia este slaba.

 

Legat de problema: 

  • la motor inverter nu cred ca ai carbuni, cel putin pe motoarele vazute de mine (dar nu la masini de spalat) si deci identificarea erorii cu defectiune carbuni nu prea se potriveste.
  • ar putea sa fie mapate pe aceeasi eroare defectiunile de la inverter.
  • Verifica / refa lipiturile pt ca unele lipituri par ca si cum ar fi cratate (se poate de la vibratii sa se rupa partial lipiturile)
  • verifica cu atentie (tu sau un specialist) partea de inverter.

Nu are carbuni, am desfacut inverterul si totul este ok. Eroarea persista F20

Acum 1 minut, bloower a spus:

Nu are carbuni, am desfacut inverterul si totul este ok. Eroarea persista F20

 

20221031_140356.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • bloower

    14

  • sesebe

    6

  • Barbu Paul

    4

  • adydep

    3

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Posibil ca invertorul să fie defect.De obicei cedează partea de forţă, conţinută de un integrat de obicei.Dar uneori se mai defectează şi motorul, de exemplu scurtcircuit în bobinele uneia dintre faze.

Link spre comentariu
Acum 24 minute, validae a spus:

Posibil ca invertorul să fie defect.De obicei cedează partea de forţă, conţinută de un integrat de obicei.Dar uneori se mai defectează şi motorul, de exemplu scurtcircuit în bobinele uneia dintre faze.

Nu este ars nimic. Totul este ok la motor.

Link spre comentariu

Caută schema integratului ce conţine tranzistorii ce comandă motorul şi măsoară comparativ ieşirile de putere.Chiar dacă totul pare că e impecabil, nu trebuie să crape capsula sau să iasă efectiv fum dacă există un defect intern...

Link spre comentariu
Acum 27 minute, validae a spus:

Caută schema integratului ce conţine tranzistorii ce comandă motorul şi măsoară comparativ ieşirile de putere.Chiar dacă totul pare că e impecabil, nu trebuie să crape capsula sau să iasă efectiv fum dacă există un defect intern...

Mda, buna partea asta. Am căutat, dar sincer nu găsesc. 

Link spre comentariu

  Cu referire la fotografia de mai sus, in partea dreapta sub radiator sunt 4 paduri  patrate, de ele sunt lipite terminalele puntii redresoare, in exterior sunt terminalele plus si minus, pe mijloc sunt terminalele de intrare pentru tensiunea alternativa, verifica si continuitatea "bobinelor de soc de mod comun" (componenta  de culoare maron cu 4 terminale). 

Link spre comentariu
Acum 20 minute, Barbu Paul a spus:

  Cu referire la fotografia de mai sus, in partea dreapta sub radiator sunt 4 paduri  patrate, de ele sunt lipite terminalele puntii redresoare, in exterior sunt terminalele plus si minus, pe mijloc sunt terminalele de intrare pentru tensiunea alternativa, verifica si continuitatea "bobinelor de soc de mod comun" (componenta  de culoare maron cu 4 terminale). 

Se poate verifica pe placa sau trebuie dezlipita?

Link spre comentariu

Cauta pe cineva cu experienta in zona ta sa te ajute cu reparatia.

Daca trebuie sa explicam pe forum cum sa testezi pina si puntea ne prind anii 2050 pina o verifici cum trebuie.

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări