draku Postat Noiembrie 12, 2022 Partajează Postat Noiembrie 12, 2022 Acum 11 ore, arheopterix a spus: Mda, mulțumesc ... însă uleiul din motor și vaporii de benzină din el cam au tendința să atace și să dizolve chimic cauciucul obișnuit și ar fi păcat să apară pierderi de ulei pe acolo. Trecerile în sticlă sunt altceva ... însă mai greu de găsit. Condensatorii stațiilor militare erau încasetați etanș în tablă cu treceri prin sticlă la borne. Cine a spus ceva de cauciuc obisnuit? Exista garnituri si oringuri din cauciuc rezistent la hidrocarburi, care se pot adapta scopului... Trecerile acelea sunt destul de greu de etansat si ocupa destul loc in jurul gaurii...iar un carter de motor mic, nu prea are multe parti plane... Daca ne spuneti cum intentionati sa etansati treceri recuperate din condensatoare militare, eu va pot oferi unu-doua din cele din poza ca sa puteti realiza obiectivul.. Trecerile de sticla au aprox. 10 mm diametru. PS Poate ar fi mai usor de instalat un senzor de lipsa a presiunii uleiului, daca exista acces usor la o linie de ulei. Parerea mea este ca va complicati cu realizarea si montarea senzorului din moment ce proiectantul nu l-a prevazut. Daca motorul este in parametri, nu ar trebui sa va ingrijoreze treaba asta. Bucurati-va de el si verificati nivelul de ulei regulat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum