Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Kugo s1 trotineta electrica controler st027a-5-st 890-800a defect


iuliantv

Postări Recomandate

Salutare 

trotineta electrica kugo s1,nu da niciun semn,acumulatorul are cca 39-40v,l-am pus la incarcat dupå cca 20 minute,sa oprit din incarcare,ca si cånd ar fi total incarcat,buba cea mare e ca dupå experienta mea din controler trebuie sa ajungå o tensiune in partea de comanda,in bord unde e procesorul,displayul,acceleratia....5v e lipså,controlerul e lacuit si cu fire asa scurte si siliconate,de mie frica sa trag de ele,40v e prezent pe controler dar nu si 5v,i.am dat 5v extern nimic,din acumulator ies 3 cuple cea de alimentare motor,cu fire groase ,tot pe acele fire de alimentare din baterie mai sånt legate 2 fire pentru incarcaea bateriei,si inca o mica cupla cu 2 fire pentru frånå,(zic eu,ce ar trebui sa taie curentul bateriei la frånare,

am reparat cineva asa ceva,nu i.as comanda  vre.un controler,deoarece nu cunosc in ce stare e restul,motor,acumulator

Va multumesc 

ceva poze se gasesc in discutia de mai jos

https://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=35504.9504

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • iuliantv

    10

  • validae

    1

  • TRIFAN

    1

  • bugytech

    1

Top autori în acest subiect

Am mai reparat biciclete şi trotinete, dar sincer, nu stau să traduc din rusă nici cu Google.Ar fi bine să faci nişte poze clare de aproape cu ce ai acolo.Ai mai jos metoda folosită de mine:

Încărcaţi pozele pe https://imgur.com/upload

După ce se încarcă pe site (apare un mesaj de confirmare), daţi click dreapta pe fiecare poză şi selectaţi din lista ce apare ,,Copy image,,.

Reveniţi pe forum fără să închideţi paginile şi daţi click pe ,,Paste,, în postare.Pozele vor apărea direct.

Link spre comentariu

m.am apucat de ea ,dupå care am primit un tv ,am dat.o deoparte,ma ma chinui la ea cånd nu sånt inghesuit cu urgente'

de acolo graba in postare,am sa revin måine cu poze

multumesc de atentie

Editat de iuliantv
Link spre comentariu
Acum 9 ore, iuliantv a spus:

m.am apucat de ea ,dupå care am primit un tv ,am dat.o deoparte,ma ma chinui la ea cånd nu sånt inghesuit cu urgente'

de acolo graba in postare,am sa revin måine cu poze

multumesc de atentie

In legatura cu ,zic eu,ce ar trebui sa taie curentul bateriei la frånare ,nu-i asa ,Am reparat din astea ,cand se apasa frana inafara ca actioneaza pe disc comanda si motorul pe frana ,din ce imi aduc aminte parca aia 5v ,veneau de jos din modulul baterie ,sau or mai  fi si alte modele 

Link spre comentariu

Din cei 40V de la baterie se obtine prima data o tensiune de 12-15v pentru alimentare afisaj si alte componente(cu un NCM0450HV la unele controlere), apoi din cei 12-15V se obtin 5V. Pe langa cele 3 fire groase care alimenteaza motorul ar mai trebui sa fie inca 3 fire de la senzorii Hall. Verificati mai bine conexiunile si tensiunile.

Link spre comentariu
Acum 11 ore, bugytech a spus:

Din cei 40V de la baterie se obtine prima data o tensiune de 12-15v pentru alimentare afisaj si alte componente(cu un NCM0450HV la unele controlere), apoi din cei 12-15V se obtin 5V. Pe langa cele 3 fire groase care alimenteaza motorul ar mai trebui sa fie inca 3 fire de la senzorii Hall. Verificati mai bine conexiunile si tensiunile.

cam asta e buba,controlerul nu scoate nimic,cu sau farå conectori,conectati,(conectori,bord si motor,incarcator)doar primeste cei 40v,din acumulator ies doar cei 40v ,alti conectori nu are,decåt cel de ,,forta,, de 40v de care e legata si cupla de incarcare,si cel de brake,controlerul e foarte inghesuit schema nu am gasit

nu am mai avut timp de el si nici nu cred så am pånå såptamana de dupå inceperea scolii,sånt inghesuit cu ceva tv-uri,si cel putin såptamåna viitoare toatå daca nu si celålalta am ceva santier prin casa

va multumesc tuturor de ajutor

Editat de iuliantv
Link spre comentariu

azi am avut putin timp pt ea

masurånd mosfetii in montaj,aveam un scurt ce ajungea in 3 mosfeti,i.am dat jos pet toti,i.am masurat,totul pare ok,probabil ca unul dintre ei avea vre.o ,,mustatå,, ceva,sau garnitura plastic izolatoare,sa fi fost montata stråmb(si surubul central facea atingere,nu am mai specificat ca a mai umblat cineva la ea,

in fine 

dupå curatare ,remontare,pasta,micå....scurtul a disparut,si au aparut si cei 40v ce ajung in bord,ori posibil sa-mi fi scapat la prima masuratoare(nu as prea crede)

ajung in bord,si in unul din integrate si intr-un stabilizator ceva,din bord,nu stiu daca cei 5v trecuti pe controler,trebuie sa fie permanenti la conectarea unei surse,sau a acumulatorului,? apar dupå ce panoul da comanda de pornire,?sau vin din panou(nu as crede sa vina din panou decat anumite comenzi si 0-5v pt acceleratie)

o schema ceva nu se gaseste? are cineva 

va multumesc

https://postimg.cc/gallery/1Dh83Fv

Editat de iuliantv
Link spre comentariu

se pare ca am avut norocul ,,incepatorului,, cum a,r zice unuii clienti 

,,nu cred ca are mare lucru,o siguranta ceva,,

 

 

Editat de iuliantv
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

https://ro.manuals.plus/kugoo/s1-portable-electric-scooter-manual#operation

revin cu acest model de trotineta KUGOO S1

am respectat in tocmai descrierea manualului(cel putin asa cred)

e trotineta unui copil ,si cum unele lucruri par bune ,dar parerea mea nu sånt,mai ales pentru copii

1- ,,pilotul automat,,

(atunci cånd mentii acceleratia cca 15 secunde la un anumit nivel,maxim in mare parte,aceasta ramåne activa chiar daca iei degetul de pe acceleratie,revine la normal la o scurta reapasare de acceleratie,e functie buna la drum lung,(sa-ti dezmortesti degetele)dar poate incurca in modul oras la distante mici)

se vrea dezactivata aceastå functie dar nu reusesc

2-,,accelerarea bruscå,,

(aceasta trotineta e cam ,,agresiva,, greu de controlat,accelerarea de pe loc se face brusc si in cca 3 secunde poate ajunge la maxim

am citit ca ar putea fi activata functia de ,,pedala (sa.i spun eu ),, inainte de pornire sa trebuiasca så o impingi putin,altfel nu porneste,functie utilå pentru nepotul de 3 anisori,ce e tentat de ele si are obiceiul så ,,butoneze,, tot ce prinde

 

mentionez ca am intrat in setari,dar cu toate ca am memorat in menu schimbarile,vizibile si dupå repornire,ca ultim test am incercat ,cresterea,scaderea, acceleratiei dar cu toate ca se salveaza

nu se schimba nimic

Va multumesc

Editat de iuliantv
Link spre comentariu

 Cu pilotul automat am rezolvat,nu se mai mentine accelerata

am editat datele exact  ca pe un Easy Trott (o clona ceva,cu cam acelasi bord,dar cu versiune soft 1.0 ca si in catalog,pe cand a mea are versiune 1.1,posibil de acolo si diferenta de a mea nu vrea conform catalogului)

acum am

SET

00-1.1

01-0

02-25

03-7.8(Easy trott avea 7.9 dar kugo nu permite decat 7.8 sau 8.0)

04-30

05-40

06-62

07-100

08-0

09-0

10-0

11-0

12-36

20-90

22-1

23-0

24-4

99-0(la versiunea 1,0 Easy trott optiunea 99 nu existå)

 

Editat de iuliantv
Link spre comentariu
Acum 5 ore, iuliantv a spus:

 

 

01= 0= zero start, 1= non-zero start.(01-1 activat pornirea ,,la pedalå,,)
02= speed limit, 25 by default;
03= wheel diameter, 8.0 by default;
04= speed measuring magnets inside the motor, 30 by default;
05= first gear power (percent), 60 by default;
06= second gear power (percent), 80 by default;
07= third gear power (percent), 100 by default;
08= cruise control,(pilot automat)0= off, 1=on.
09, 10, 11 are not used.
12= battery voltage.
20= auto shutdown time, 180sec by default (3min);
22= 1= KERS brake enabled, 0= KERS brake disabled.
23= 0= km/h, 1= mph.
24= screen contrast
99 is used for clearing the odometer
(see user manual how to do it).
 
Deci conform tabelului de mai sus,postat de alex fehners si editat de mine in romana la cele 2 functii ,necesare,trebuiau modificate 2 optiuni
01-0 in 01-1
08-1 in 08-0
Editat de iuliantv
Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...
La 22.10.2022 la 23:15, iuliantv a spus:
01= 0= zero start, 1= non-zero start.(01-1 activat pornirea ,,la pedalå,,)
02= speed limit, 25 by default;
03= wheel diameter, 8.0 by default;
04= speed measuring magnets inside the motor, 30 by default;
05= first gear power (percent), 60 by default;
06= second gear power (percent), 80 by default;
07= third gear power (percent), 100 by default;
08= cruise control,(pilot automat)0= off, 1=on.
09, 10, 11 are not used.
12= battery voltage.
20= auto shutdown time, 180sec by default (3min);
22= 1= KERS brake enabled, 0= KERS brake disabled.
23= 0= km/h, 1= mph.
24= screen contrast
99 is used for clearing the odometer
(see user manual how to do it).
 
Deci conform tabelului de mai sus,postat de alex fehners si editat de mine in romana la cele 2 functii ,necesare,trebuiau modificate 2 optiuni
01-0 in 01-1
08-1 in 08-0

m.am ,,lovit,, azi de alta,si uitasem cum sa accesez si memorez setarile,asa ca am zis sa postez poate ne e de ajutor in viitor

accesare menu setari ascunse
se porneste trotineta
se apasa set si difuzor si se tin apasate circa 3 secunde,pana apare meniul
cu set se acceseaza sub meniurile 01-02-25-99.....
cu tastele sped si lumina se schimba setarile fiecarui submenu
memorare cu acelasi mod de intrare,tasta set si difuzor apasate cel putin 3 secunde

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări