Seppy Postat August 24, 2022 Partajează Postat August 24, 2022 Acum 5 ore, Salt39 a spus: S-a emis factura pe consumul eronat? nu , nu s-a facturat acest consum fiindca l-am depistat in timp util , dar in aceeas perioada ( ghinion sau nu ) mi s-a facturat si acel consum citit de regularizare calculat gresit adica mutat o virgula mai la dreapta , acela l-am platit pana am inceput " actiunea " si dupa aceea am mai primit tot asa facturi gresite pe care nu le-am mai platit. Cand venea somatie de debransare , eu contestatie , ei amanat o luna si tot asa pana la rezolvare . La urma mi s-au recalculat facturile si asa , dupa jumatate de an am avut la ei un sold de peste 800 de lei , nu am mai platit curent aproape noua luni Link spre comentariu
RealAlex Postat August 25, 2022 Partajează Postat August 25, 2022 La 24.08.2022 la 9:40, sesebe a spus: Asta pt ca trăim în românia. Ar trebui sa fie treaba distribuitorului sa dovedească ca ai făcut într-o luna consum de 5-10 ori mai mare decit consumul tău normal. Pai demonstreaza cu contorul Metrologie la alta firma nu se poate face la contor? Cred ca opc-ul ar sti mai bine ce este de facut in acest caz. Link spre comentariu
modoran Postat August 25, 2022 Partajează Postat August 25, 2022 Problema e ca aia de la metrologie cred ca verifica doar daca masoara corect in unitatea de timp, nu diverse erori "intentionate" sau nu la pornirea aparatului, cum e cazul de fata. Link spre comentariu
dan_b11 Postat August 25, 2022 Partajează Postat August 25, 2022 Corect, nu verifica salturi de indexe. Sunt cazuri destule și e posibil ca nici distribuitorul sa nu poate citi toate datele din contor astfel încât sa își dea seama când a făcut saltul(mai ales ca saltul este mic). Am văzut salturi de 6 cifre oricum contorul cu probleme cred ca nu mai este in instalație montat deci se poate face o comparație cu consumul de acum, însă tot depinde de distribuitor cum vrea sa interpreteze. Dacă se vrea se poate. Dacă nu….. Link spre comentariu
validae Postat August 25, 2022 Partajează Postat August 25, 2022 Tu ca şi client, poţi cere schimbarea contorului chiar dacă ei nu admit ulterior că al lor e dereglat.Chiar dacă asta te costă 100-200 Lei, merită efortul... Link spre comentariu
dan_b11 Postat August 26, 2022 Partajează Postat August 26, 2022 Nici nu trebuie sa plătească nimic. Trebuie doar sa ceara verificarea contoruluila metrologie. Pentru asta trebuie ca distribuitorul sa schimbe contorul. Odată schimbat ma îndoiesc ca după verificare o sa vina sa l pună înapoi pe cel trimis la verificare. o data la 12 luni se poate reclama contorul ca defect(și implicit cere verificarea luni la brlm) fără a plăti nimic chiar dacă iese contorul ok in urma verificării. toata chestie e ca dacă iese bun distribuitorul nu va recalcula energia consumată. Link spre comentariu
ianc Postat Iunie 28, 2024 Partajează Postat Iunie 28, 2024 Indexul acum o lună era 5506Kw,azi când am citit indexul era 83Kw,ce sa întâmplat cu el? contor inteligent LUNA E bine că asta a luat-o in jos Link spre comentariu
dan-a2 Postat Iunie 28, 2024 Partajează Postat Iunie 28, 2024 Acum 27 minute, ianc a spus: 5506Kw Aveti vreun atelier ,fabricuta ceva la a acest consum lunar ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum