andiy Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 Daca se poate, pentru cei mai putin cunoscatori, cred ca ar fi util un astfel de dictionar de termeni, care sa fie sticky. Ar urma ca cei interesati sa intrebe despre un anumit termen (in special termenii in alta limba decat romana dau bataie de cap, cel putin in ce ma priveste), iar maestrii sa incerce sa formuleze o definitie, academica sau mai putin. CATHODE FOLLOWER = ? PHASE SPLITTER = ? SMOOTHING CAPS = ? (daca se poate si cu o explicatie scurta) PS: Eu nu strang posturi! Incercam doar sa inteleg un material in limba engleza si pentru ca nu sunt inginer, am cerut sprijinul celor de aici. Daca se considera altfel, va rog sa stergeti acest topic. Multumesc pentru raspunsuri. Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 Nu este repetor catodic? cred ca asa s-ar traduce Link spre comentariu
Depanatoru Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 CATHODE FOLLOWER = REPETOR CATODICSe pare ca am postat in acelasi timp cu Dj_Dog :yawinkle: Link spre comentariu
Kosmin Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 ma dar prietenu tau googu ce face?? cauta cu gogu, daca nu gasesti intrebi aici, sau topicu asta e asa ca sa strangem posturi? uite la phase splitter primu rezultat cu gogu http://www.bonavolta.ch/hobby/en/audio/split.htm si arata si tipurile posibile..... chiar va e greu sa cautati? Link spre comentariu