Vizitator dyavlo Postat Septembrie 22, 2009 Partajează Postat Septembrie 22, 2009 as avea si eu o intrebare curioasa , am un motor de 7,5 kW in 380 conexsiune stea dein fabricatie pt 380 , am sanse sa-l pornesc in 220? Link spre comentariu
Myhayxx Postat Septembrie 22, 2009 Partajează Postat Septembrie 22, 2009 cate fire ies din motor? 6? atunci il poti lega si in triunghi..dar trebuie sa te uiti pe tablita lui daca merge si 220.. tre sa scrie undeva 220/380...oricum e destul de mare iti trebuie condensatori de cel puti 600 uF... Link spre comentariu
Vizitator dyavlo Postat Septembrie 22, 2009 Partajează Postat Septembrie 22, 2009 doar 3 fire ies din el, m-am jucat azi cu un c de 100uF si de abia si-a luat sensul de rotatie...pana sa-l aduc la viteza nominala mai am de bagat, iar ca sa-l si mai pornesc in sarcina ... icon_axe ma intreb daca nu as iesi mai ieftin daca i-as face un invertor trifazic de 10kW Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 22, 2009 Partajează Postat Septembrie 22, 2009 Pai ce putere instalata ai? Monofazic de 10kW?La puterea asta nu se trage numai trifazic? Link spre comentariu
Myhayxx Postat Septembrie 23, 2009 Partajează Postat Septembrie 23, 2009 dar la ce vrei sa-l folosesti? .... eu zic ca ai putea face schimb cu cineva care are 380 si sa iti dea un motor mai mic care poti sa-l conectezi si la 220 fara nicio problema...eu am motoare...daca esti interesat..... Link spre comentariu
Vizitator zetalfa Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 cred ca se poate sa scoti din 220v monofazat 380 trifazat in felul urmator:Faci un transformator ridicator cu o bobina in primar si 3 in secundar(cele din secundar avand mai multe infasurari)Problema este ca puterea din primar este aceeasi cu puterea din secundar iar in momentul in care tu cresti tensiunea iti va scadea curentul deci daca ai de alimentat ceva care suge mult curent nu faci nici o afacere/Cel mai simplu si mai ieftin mi se pare sa faci un bransament trifazat de la electrica mai ales daca stai la casa se face mult mai simplu.Iti imprastii prin casa cele 3 faze ca sa ai la fiecare priza 1 faza +1 nul si iti lasi cateva prize pe unde ai nevoie trifazate si ai terminat.Celelalte solutii mi se par destul de instabile si daca reusesti sa le faci iti vor sarii sigurantele intr-o veselie din cauza curentului mare de care au nevoie respectivele aparate trifazateDaca pui niste sigurante ft mari atunci poti sa ai surpiza sa ti se prajeasca izolatia cablurilor din pereti datorita efectului Joule(pt ca si acele cabluri sunt gandite pt un anumit curent)... Link spre comentariu
bolek Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 cred ca se poate sa scoti din 220v monofazat 380 trifazat in felul urmator:Faci un transformator ridicator cu o bobina in primar si 3 in secundar(cele din secundar avand mai multe infasurari) dude, what the fuck !? vrei sa te vezi nominalizat la premiul nobel pt asta? vrei sa te imbogatesti imediat peste masura? de la ce extraterestru ai aceasta idee?Ok, scuze de sarcasm, dar nu merge asa.Trifazat inseamna altceva decat numai 3 iesiri separate de 380V fiecare.Mult mai mult decat asta. Link spre comentariu
Vizitator razvann Postat Noiembrie 18, 2009 Partajează Postat Noiembrie 18, 2009 am un motor trifazat alimentat la 220.. problema e ca se incalzeste foarte tare in scurt timp de functionare..nu stiu cati kw are motorul ca nu se mai poate citi nimic pe el(oricum cred ca are mai putin de 2 kw )..l-am pornit cu 180 uF... se pote sa fie din cauza valorii prea mare a condensatorilor?? Link spre comentariu
palcu ion Postat Noiembrie 18, 2009 Partajează Postat Noiembrie 18, 2009 masoara rezistenta celor 3 bobine,daca nu sunt relativ egale motorul e defect Link spre comentariu
Sandu_alex_999 Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 180uf Categoric prea mult! Incearca cu vreo 80uf maxim , daca e sub 2kw. Link spre comentariu
Vizitator razvann Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 pai sti de ce am pus 180 uF? pentru ca motorul l-am pus la un strung de lemn si porneste si cu 80 uF dar in sarcina nu vrea decat cu 180 si asa "o ia cam greu"... o sa masor si bobinele..dar zi-mi un pic ca eu sunt mai incepator si nu am facut nicio pregatire in domeniu..pe aparatul de masura trebuie sa dau la ohm ca sa masor rezistenta?? Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 @razvann -am mutat eu unde trebuie subiectul tauFoloseste seach data viitoare Link spre comentariu
sho_gun Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 am un motor trifazat alimentat la 220.. problema e ca se incalzeste foarte tare in scurt timp de functionare..nu stiu cati kw are motorul ca nu se mai poate citi nimic pe el(oricum cred ca are mai putin de 2 kw )..l-am pornit cu 180 uF... se pote sa fie din cauza valorii prea mare a condensatorilor??Daca nu se poate citi nimic pe el inseamna ca nu stim nici tensiunea normala de lucru ?Se incalzeste exagerat doar in sarcina sau si functionand in gol ? Link spre comentariu
Vizitator razvann Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 da se incalzeste si functionand in gol... Link spre comentariu
sho_gun Postat Noiembrie 19, 2009 Partajează Postat Noiembrie 19, 2009 da se incalzeste si functionand in gol...Ca sa elimini/confirmi presupunerea ca s-ar incalzi din cauza condensatorului il poti deconecta dupa pornire in regim de functionare in gol si observi daca se mai incalzeste sau nu . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum