bolek Postat Iulie 13, 2009 Partajează Postat Iulie 13, 2009 1.Consuma cat scrie pe el, nu mai mult...2.asa e, dar daca ii pui un condensator suficient, ofera o putere apropiata. Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 15, 2009 Partajează Postat Iulie 15, 2009 Salut ce diferenta este intre ;legatura in stea si legatura in triunghila un motor trifazat ???????? Link spre comentariu
bolek Postat Iulie 16, 2009 Partajează Postat Iulie 16, 2009 La legarea in stea, infasurarile din motor (care sunt de 220V) se alimenteaza la reteaua de 220v.La legarea in triunghi , infasurarile din motor (care sunt tot de 220V) se alimenteaza la reteaua de 380V (adica 220 inmultit cu radical din trei).Explicatia stiintifica e destul de complicata si tine de fazori, defazaje, etc...e in cursul de electrotehnica de masini electrice, daca CHIAR te intereseaza...Ideea e ca un motor trifazat legat in triunghi alimentat la 220V TRIFAZAT se comporta exact la fel ca acelasi motor legat stea la 380V trifazat.Tu insa nu ai 220 trifazat asa ca il "pacalesti" cu condensatorul ala, dar pacaleala asta scade din putere. Nu-ti convine? suna la renel sa iti traga trifazic acasa... Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 16, 2009 Partajează Postat Iulie 16, 2009 Vad ca nu ne intelegem.Ce diferente sunt adica putere mai mare ,turatie mai mare ,perioada de functionare mai lunga a motorului fara sa se incalzeasca intre stea si triunghi ,asta ma intereseaza Link spre comentariu
bolek Postat Iulie 16, 2009 Partajează Postat Iulie 16, 2009 Vad ca nu ne intelegem.Ce diferente sunt adica putere mai mare ,turatie mai mare ,perioada de functionare mai lunga a motorului fara sa se incalzeasca intre stea si triunghi ,asta ma intereseazaDaca ai 220 trifazat legat in triunghi , sau 380 legat stea , nu e NICI O DIFERENTA!Tu nu ai trifazat deloc insa! deci CU CONDENSATOR va avea turatie mai mica, putere mai mica si randament mai prost.Daca il legi cu condensator , si in stea, la 220, va fi SI MAI PROST.Clar? Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 Doamne doamne ca nu ne intelegem de loc .IN viitorul apropiat am sa imi trag 380 v trifazat clar .SI te intreb ce diferenta e intre legatura in stea si legatura in triunghi la 380 v chiar nu e nici o diferenta ? EU cred ca diferenta este la pornirea in sarcina.Motorul legat in triunghi este mult mai puternic in sarcina decat acelasi motor legat in stea corect . Ce greu a fost Link spre comentariu
bolek Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 Daca il legi in triunghi si il alimentezi la 380 cred ca se arde. Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 ca sa fie putin mai clar:1.sunt motoare(de obicei de puteri mici)care trebuie legate in stea pentru 380v(acele motoare merg si alimentate la 220v cu infasurarile legate in triunghi)2.sunt motoare (puteri mai mari),care merg la 380v cu bobinele legate in triunghi..pentru pornirea acelor motoare se foloseste schema de pornire stea-triunghi(cum am mai zis....e vb de motoare de puteri mari...)la motoarele de la pct.1 vei vedea scris pe cutia de borne:stea-380v/triunghi-220vla motoarele de la pct.2 vei gasi pe cutia de borne scris:stea-690v/triunghi-380vdeci un motor care se leaga in stea la 380v nu poate fi legat si in triunghi la 380v....in triunghi un astfel de motor merge la 220v...bineinteles cu condensator...deci in cazul motorului tau..daca iti tragi trifazic,vei lega motorul in stea....daca il vei lega in triunghi il vei arde.....acu e clar? Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 Gresit motoarele ce depasesc 5 kw eu cred ca sunt considerate motoare de putere mare .Motoru meu are vreo 40 kile in greutate. Pe cutia mea de borne are desenate 2 scheme scheme cum se leaga la curent adica triunghi si stea ok.CAnd am cumparat motorul de la cineva care lo scos dintr-o fabrica ,motorul era legat in triunghi. SI eu l-am probat tot legat in triunghi la 380 v Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 Scrie asa pe capac :COUPLAGE POURTENSION INFRE asta ii cu triunghiuTENSION SUPRE asta ii legatura in steasi jos de tot mai scrie ALIMENTATION ok Link spre comentariu
bolek Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 si vreo tensiune scrie? Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 in cazul asta nu te mai chinui sa il alimentezi la 220v.....nu va avea putere ....abia cand iti bagi 380v.atunci il poti folosi....si ar fi recomandat sa-i faci pornire stea-triunghi(ai nevoie de 3 contactori si un releu de timp....dar iese ceva profi ) Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 NU vad sa scrie vreo tensiune ca tablita de pe motor o fost vopsita si nu se mai vede tot scrisu .Eu lam pornit la 380 v cu cele 3 faze legat in triunghi si nu am observat nimica dubiosIn stea nu l-am pornit ,oare trebuie pus si nulu ??????? Link spre comentariu
Vizitator miti Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 Zimi si mie care ii diferenta la motorul asta intre triunghi si stea ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Link spre comentariu
Jimmy Postat Iulie 18, 2009 Partajează Postat Iulie 18, 2009 zici ca l-ai pornit la 380V legat in triunghi. leaga-l in stea si mai porneste-l odata, si apoi tragi singur concluziile. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum