Vizitator sionut Postat Noiembrie 28, 2007 Partajează Postat Noiembrie 28, 2007 Sunt incepator in ceea ce priveste electronica (si mai ales microcontrollerele). Din pacate formatia mea este de programator, nu de electronist asa ca va trebui sa invat singur multe lucruri din electronica. Intrebarile mele ar fi urmatoarele: 1) Avind in vedere ca sunt inca la inceput considati ca merita sa cumpar clona de ICD2 ? Sau pot incepe cu un programator mai ieftin ? 2) Prin ce anume este mai bun ICD2 fata de alte programatoare ? Doar prin faptul ca poate programa mai multe tipuri de PIC-uri ? 3) Un proiect la care ma gindesc de mult timp ar fi un fel de scrolling text, asa cum puteti vedea aici: http://www.instructables.com/id/USB-LED ... quee-sign/ Acolo insa se vorbeste despre "8x8 LED arrays modules" si nu am gasit pe nicaieri pe la noi asa ceva.. Stie cineva cum se numesc in romana ? Poate din cauza asta nu am gasit nimic .. 4) As fi interesat de trimiterea textului de la calculator catre dispozitivul de scrolling text (mai intii prin cablu, pe urma wireless). Ma poate lamuri cineva daca asta inseamna reprogramarea PIC-ului ? Sau este doar o problema de primire a unor informatii de catre PIC ? Pentru moment sunt destule intrebari (desi as mai avea citeva..). Va multumesc anticipat. Link spre comentariu