Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de sudura Campion MMA-350

YO9IBC

Postări Recomandate

• Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• YO9IBC

9

• mac01

5

• sesebe

2

Top autori în acest subiect

Nu am mai reparat, cunosc principiul, insa nu vreau sa ma bag aiurea sa nu-l fac varza de tot. Doar am scos si relipit tranzistorul sursei auxiliare, deoarece mi s-a parut ca ar avea lipituri reci.

Sunt radioamator si domeniul meu este partea de rf, la invertoare de sudura nu m-am bagat pana acum.

Editat de YO9IBC
Link spre comentariu

Daca nu se aude cand cupleaza inseamna ca nu este alimentat sau este defect.

Releul se alimenteaza din sursa auxiliara. Dar intai de toate trebuie sa verificati igbt-urile sa nu fie vreunul in scurt.

Contactele releului asigura tensiunea necesara functionarii partii de forta. Contactele releului sunt calarite de o rezistenta de wataj sau de un NTC...dupa caz.

Editat de mac01
Link spre comentariu
Acum 2 minute, mac01 a spus:

Daca nu se aude cand cupleaza inseamna ca nu este alimentat sau este defect.

Releul se alimenteaza din sursa auxiliara. Dar intai de toate trebuie sa verificati igbt-urile sa nu fie vreunul in scurt.

In regula. Ma voi ocupa de el in weekend si voi posta aici. Daca nu reusesc, vi-l pot aduce pentru reparatie? Sunt din Giurgiu

Link spre comentariu
Acum 7 minute, YO9IBC a spus:

Daca nu reusesc, vi-l pot aduce pentru reparatie? Sunt din Giurgiu

Sigur...mi-l puteti aduce sau trimite...cum va este mai usor!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Sigur...mi-l puteti aduce sau trimite...cum va este mai usor!

In regula. Va voi contacta in privat daca nu reusesc sa-l fac.

Daca mai aveti alte sugestii, va rog sa le expuneti aici.

Multumesc !!

Link spre comentariu
Acum 3 minute, YO9IBC a spus:

Daca mai aveti alte sugestii, va rog sa le expuneti aici.

Sugestii ar fi destule dar mai intai dv trebuie sa ma ajutati cu niste raspunsuri si masuratori.