Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ulei motor uzat ca si combustibil


Sharky

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    13

  • merck

    5

  • franzm

    4

  • Ion_Bumbu

    4

Top autori în acest subiect

Nu zic ca nu, dar daca uleiu alimentar merge pe 1.5 dci, de ce n-ar merge asta?

Doar e diluat de motorina 1:70.

Fum n-are cum sa dea la asa dilutie.

 

Poate gasesc alt cazan pe care sa incerc. deja m-ati speriat.

Link spre comentariu

Pentru ca uleiul de motor este distilat pentru a rezista la ardere.

De ars el arde insa apar depuneri de calamina, experienta este a celor care au folosit ulei de motor 4T la motoare 2T.

Se inchideau ferestrele, mai ales aia de evacuare si bloca segmentul in canal prin folosirea uleiului 4T la Trabi sau motociclete, oamenii il foloseau ca nu totdeauna gaseau de 2T, totusi la alea aveai un avertizor, se calamina bujia si trebuia curatita regulat daca mergeai de nevoie cu ulei 4T si inca ala era un ulei inferior fata de ce exista acuma.

Da, cu ulei de floare, in , rapita merg de numai Diesele alea mai simple insa si acolo exista o cerinta, uleiul fierbinte pe la 70C la intrarea in pompa si daca se poate si mai fierbinte la iesirea din ea, si se poate, conductele injectoarelor sint incalzite in curent de Hf, rezultatul este o masina care functioneaza perfect cu ulei alimentar cu inca o conditie, inlocuirea a tot ce este conducta sensibila la ulei si bineinteles Oringuri, le maninca pe alea ce rezista la motorina uleiul de floare.

Tinind cont de asta parca m-as limita la a folosi acel ulei doar la incalzit.

 

P.S. pompa la ulei diluat si mai ales curat n-are nici pe gaia, la fel nici motoare alimentate cu ulei 2T amaestec pentru a compensa lipsa sulfului din motorina actuala nu se simte nimic rau, Patrolul are peste 40KKm de cind merge cu ulei 2T in amestec cu motorina, cam 1:80 si nu se simte nimic dar este ulei mineral dedicat arderii.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Merge linistit sa bagi ulei ,depinde si de motor, la alea cu pompa rotativa stiu sigur ca merge , si din ce am vazut merge si la pompe duze , si poti sa faci 50 50 , dar sa bagi si vreo 2 litri de benzina , pentru ca uleiul se mai rancezeste , si se depune pe conducte , problema mare este iarna , cand nu are prea are vascozitate .

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...
  • 4 luni mai târziu...

Salut tuturor..sa va spun totuși ce am pățit eu... într-o canistra de 20 litri unde a fost ulei ars înainte am pus motorina și ulterior am pus-o în rezervor...sa cam întunecat la culoare cei drept ..in rezervor mai aveam 30 de litri de motorină bună..am zis ce are ...că doar arde..ei bine.. țeapă..prima zi a mers cum a mers ...a doua zi a început să-mi tot iasă în bord senzorul de emisie...acum după 3 zile mașina nu mai pornește decât cu spray..am mers ce am mers și după ce s-au consumat 10 litri am pus iar motorina curata...și nimic..acum aștept să se consume puțin sai bag vreo 5 litri de benzina poate își revine sai pot consuma toată motorina aia...8n viața mea nu mai fac așa ceva..și când te gândești că mai am 3 canistre de amestecătură din aia .de lene ce mi-a fost sa nu le spăl.. mașina în cauză este o honda civic 2.2 diesel din 2006

Link spre comentariu

Desfă rezervorul şi curăţă-i sorbul, apoi schimbă filtrul cu unul nou.Dacă nu faci asta, curând rămâi cu ea în drum.

Păţit personal, nu poveşti.

Link spre comentariu
  • 10 luni mai târziu...

In nici un caz nu aruncati uleiul uzat de motor. Poate fi usor co-incinerat in centrale termice speciale. 

Vezi detalii pe www.conforterm.ro

 

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

Nu va sfatuiesc sa bagati asa ceva in rezervoare,si cu atit mai putin amestec de benzina cu motorina.Lucrez ca pompangiu diesel,si pe aici pe la mine prin zona vin baietii cu masinile facute praf de la bio diesel facut profesional si vindut in benzinarii nu facut acasa.

Puteti sa adaugati 200 grame la fiecare 10 litri de motorina, de ulei 2T atunci cind aveti ocazia si mai ales ca motorina din RO este foarte proasta.

Am citeva sute de mii de fotografii facute pompelor de injectie si injectoarelor care le desfac de ani buni de zile,si le repar.Este adevarat ca pe internet se gasesc multe aiureli,si e dreptul fiecaruia sa incerce,dar inainte de a face experimentul,ar trebui sa vedeti cit costa reparatia unui injector si a pompei de injectie,si vedeti daca compenseaza pretul la final.

Link spre comentariu

Reteta ar fi de 5ml ulei 2T la 1l motorina si se aplica la motoarele diesel pana la euro 4; peste poate afecta filtrul de particule.Uleiul folosit e bine sa fie conform standardului JASO-FC, "low ash"-cenusa redusa, se gaseste relativ usor.Folosesc de cativa ani la un motor K9k830, euro4, motorul e mai putin zgomotos ;trebuie si un regim corespunzator de turatie al motorului, pentru a obtine la inspectia tehnica "opacitatea" o.k.

Rezultate bune a dat si un aditiv lucas pentru curatire, lubrifiere .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări