Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ulei motor uzat ca si combustibil


Sharky

Postări Recomandate

Eu inteleg dar cand amesteci ulei cu motorina rezultatul e o motorina neagra f fluida.

Eu vreau sa il filtrez. Nu bag borhot jegos on rezervor. Apoi iar inca filtru masinii. Nu vad ce se poate intampla.

Dar merci de observatie, bag intr o sticla si urmaresc in timp ce se intampla. Oricum in rezervor se amesteca bine.

 

La trabant nu stiu, acolo e aprindere prin scanteie, aici prin comprimare.

Ar trebui sa arda.

 

Probleme cu fumu oricum am de la soft de 2 lei. 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    13

  • merck

    5

  • franzm

    4

  • Ion_Bumbu

    4

Top autori în acest subiect

Eu am băgat accidental benzină amestecată cu ulei 2T pentru motoferăstrău în Dacie (mergeam doar pe gaz şi am rămas fără) şi mi s-au blocat supapele, de s-au îndoit tijele de la culbutori.Şi nu am mers mult, era vorba de doi litri..

Scotea un fum albastru de ziceai că-i locomotivă...

Dacă vrei să pui tractoru pe butuci, bagă-i ulei ars....

Link spre comentariu
Acum 14 minute, Nostalgic a spus:

 injectoare, carora  le compromiti drastic functionarea. 

Noi cautam ceva dovezi :scarpin. Sunt atatea clipuri pe youtube unde oamenii baga doar ulei de gatit si nu tuseste motorul. Ori el vrea sa incerce cu un amestec de 2,8% ulei. 

Acum 10 minute, Sharky a spus:

La trabant nu stiu, acolo e aprindere prin scanteie, aici prin comprimare.

Ar trebui sa arda.

 

Probleme cu fumu oricum am de la soft de 2 lei. 

Daca merge doar cu ulei la 1,5DCI e clar ca la 2,8% cat vrei tu sa pui nu sunt probleme de aprindere. 

 

Daca ai deja probleme cu fumul atunci ai mai eliminat un inconvenient al amestecului, ca si acum de te prinde pulitia te arde. 

Link spre comentariu

Motorul diesel "o ia pe ulei" doar cu ulei de motor :rade:, asta vegetal nu-l "zapaceste".

Poate ca @franzm stie mai multe legat de posibilitatea de a folosi uleiul de motor uzat in motorina, in Germania sigur au incercat si asa ceva :scarpin

Editat de merck
Link spre comentariu

ImportNt e cum. Stii cum e. De la finali la amolificator bun e cale lunga.

 

Eu ma gandesc sa decantez de 2 3 ori adica trag cu pompa de deasupra, pun in alt vas apoi repet.

 

Apoi dau prin filtrul de motorina.

Cred ca va fi sigur ca nu bag jeg in motor asa.nu de alta dar nu cred ca pompa din statie filtrează asa bine ca ce mi an propus eu.

 

Totodata ce are uleiul ars? Tot ulei e.

Plus o sa bag si ulei de servo.am si dinala.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, merck a spus:

Poate ca @franzm stie mai multe legat de posibilitatea de a folosi uleiul de motor uzat in motorina, in Germania sigur au incercat si asa ceva

E bun pt uluci si încalzit. Unii îl transforma în margarina.

Editat de franzm
Link spre comentariu

Dieselul o ia pe ulei ca-i uleiul mult in camera de ardere, nu conteaza de care e numai ca ala de floare n-are cum ajunge acolo... la fel de bine o ia si pe motorina numa sa ai probleme cu regulatorul centrifugal sau la astea moderne un injector sa ramina blocat.

Daca ai ghinionul sa rastorni o masina diesel, tractor, se aduna uleiul in filtrul de aer, de acolo-l trage dupa ce porneste si se autoambaleaza.

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Care e teoria mea cu ukeiul.

 

Uleiul arde urat pt ca ajunge sub forma de picaturi in camera de ardere. Fie segmenti, fie semeringuri supape. Se scurge in camera si apoi cand porneste motorul e ars inabusit si iese fumul acela albastru.

 

Ma gandeasc ca amestecat cu motorina si pulverizat de injectoare se amesteca mult mai bine cu aerul si arde complet.

 

Altfel si motorina arde cu fum gros si negru daca nu e bine amestecata.

Link spre comentariu
Acum 8 minute, Sharky a spus:

Uleiul arde urat pt ca ajunge sub forma de picaturi in camera de ardere. Fie segmenti, fie semeringuri supape. Se scurge in camera si apoi cand porneste motorul e ars inabusit si iese fumul acela albastru.

Nu e asa, uleiul arde urat cum zici tu cand e mult. Uleiul in cilindru ajunge din baie. Cand cilindrul si segmentul de curatare sunt uzate pelicula de ulei care ramane pe cilindru este groasa, de acolo fumul ala.

La cele cu benzina mai trage vapori de ulei prin admisie, aici nu e cazul.

Link spre comentariu

Cum modifica uleiul (aditivii din el) proprietatile motorinei? N-ar trebui adaugati alti aditivi, care sa readuca amestecul în parametri?

Ce se întâmpla daca vehicolul e dotat cu DPF? Oricât de bine l-ati filtra (cu mijloace amatoricesti, desigur), vor ramâne suficiente particule solide care o sa afecteze duzele injectoarelor. Merita?

Vreti totusi sa ardeti uleiul uzat într-un motor? Cautati un U650 sau un Kirov si ati rezolvat?

Link spre comentariu

Habar nu am, de aia intreb pe forum.

Cat poate modifica 1L bagat la 70L un plin?

Un plin tine 1000+km. 

Ce garantie am ca motorina de la pompa nu e la fel de murdara? Ce particule pot trece printr-un filtru de motorina?

Intreb, nu dau cu paru...

 

Cazan premium dizel E3 am luat, dar acu U650 ar fi prea de tot...E fara DPF, EGR vacuumatic, la indemana de curatat.

Pt mine e distractie, atata tot.

Link spre comentariu

Un motor diesel "primitiv" merge "aproape" cu orice..... Deci ulei ars (bine de tot filtrat, in min  2-3 trepte) 50%.... No problem. Am vazut pe Discovery tractor mergand cu untura animala, incalzita sa curga. 

Un prieten are centrala germana pe motorina ( in Ger subventionata de stat, este rosie si are aditiv  ca sa incalzeasca mai bine) dar merge pe ulei uzat 100%, filtrat, singura modificare : inainte de injector, are o cutie de metal, cu rezistenta incalzire, termostatat, asa curge mai bine, si se pulverizeaza mai bine. 

Nu scoate pic de fum.... 

Link spre comentariu

:rade:

Acum 3 ore, daniels a spus:

 

La cele cu benzina mai trage vapori de ulei prin admisie, aici nu e cazul.

Pai la Diesel gazele de baie le baga in atmosfera sau au alt circuit?

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări