Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

alarma auto Ampro 350


Vizitator sorinmav

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • iulicuta2000

    4

  • rimache

    3

Vizitator sorinmav

Poate te ajuta

am gasit si eu acea documentatie ,dar nu este prea explicita la modul cum se conecteaza.De ex, cum se leaga cele trei fire la inchiderea centralizata?Se poate conecta direct un motoras sau se comanda doar un modul de inchidere?Nu cunosc terminologia data de producator la descrierea firelor
Link spre comentariu

Daca vrei sa legi un actuator (cu 5 fire care la randul lui sa le comande pe celelalte ) il legi intre firele brown si gray.

Daca vrei sa comanzi inchiderea centralizata folosesti numai firul red

Depinde de tipul masinii.

Link spre comentariu

firele gri si maro se leaga la inchiderea centralizata la firele alb.respectiv maro...daca nu ai fire la inchiderea centralizata(doua fire cam de 15cm lungime...) te legi cu doua fire de firele alb si maro din firele care duc la actuatorul master(cel cu 5firez)spor la treaban-am intanlit pana acum alarma care sa dea semnal inchiderii centralizate pe fir de tensiune permanenta :axe: poate o da comanda in curent....sau poate nu :d

Link spre comentariu

n-am intanlit pana acum alarma care sa dea semnal inchiderii centralizate pe fir de tensiune permanenta :axe: poate o da comanda in curent....sau poate nu :d

12 v ai pe acel fir cand e armata alarma. Cand e dezarmata ai 0v. Asa ai intalnit?P.S. - sunt si modele care cer un +12v pe un alt fir inafara de cel de alimentare care intra durect in contactul releului din uc, dar aici nu e cazul.
Link spre comentariu

se poate sa fie asa cum spui tu desi eu nu am intanlit pana acum...dar te rog sa-mi demonstrezi contrariul si sa pui aici un model de inchidere centralizata care sa aiba acea intrare de +12v ... :smt005

Link spre comentariu
Vizitator sirius

In primul rand nu se cunoaste masina pe care urmeaza a fi instalata alarma, asa ca degeaba vorbim de fire albe, maron, etc. Cert este ca alarma nu poate comanda direct actuatorul ci numai modulul de inchidere al masinii, functie de tipul impulsului pe care-l cere: pozitiv sau negativ, iar pentru a putea actiona un actuator sau mai multe este nevoie de doua relee. De cele mai multe ori se folosesc firele maro si gri, dar numai pentru a activa un modul de inchidere, firul rosu putand fi utilizat ca si alimentare pentru bobinele releelor in situatia in care s-ar folosi doua relee pentru actionare directa a actuatorului(actuatoarelor).

Link spre comentariu

te contrazic...alarma poate alimenta cu succes direct actuatoare,pentru ca pe cele doua fire gri si maro in standby nu e tensiune,la "armare" apare tensiune(+pe gri si minus pe maro sa spunem..) iar la dezarmare apare aceeasi tensiune dar de polaritate inversa...si cum actuatorul pe acest principiu functioneaza treaba functioneaza cat se poate de bine :Pintr'adevar,bine ai spus ca nu stim pe ce masina se instaleaza...mai exact ce fel de inchidere centralizata are acea masina,in schimb daca are inchidere universala se fac si anume conexiunile spuse de mine mai sus si o sa functioneze perfect

Link spre comentariu
Vizitator sirius

te contrazic...alarma poate alimenta cu succes direct actuatoare,pentru ca pe cele doua fire gri si maro in standby nu e tensiune,la "armare" apare tensiune(+pe gri si minus pe maro sa spunem..) iar la dezarmare apare aceeasi tensiune dar de polaritate inversa...si cum actuatorul pe acest principiu functioneaza treaba functioneaza cat se poate de bine :Pintr'adevar,bine ai spus ca nu stim pe ce masina se instaleaza...mai exact ce fel de inchidere centralizata are acea masina,in schimb daca are inchidere universala se fac si anume conexiunile spuse de mine mai sus si o sa functioneze perfect

Ma contrazici, nimic de zis. E dreptul tau. Dar vezi ca iesirile acelea nu suporta mai mult de 500 mA, si daca vei lega direct actuatorul, vei arde alarma. Si tin ca-ti spun ca prima alarma de genul asta am montat-o prin 96, o cunosc destul de bine. Principiul de functionare al actuatorului de asemenea il cunosc, ce-i mare lucru...?
Link spre comentariu
Vizitator sorinmav

Am citit ce s-a scris mai sus dar nu prea ma ajuta.Nu este legat de tipul de alarma specificat de mine,adica Ampro 350.Chiar nu a intalnit nimeni acest tip de alarma?M-ar interesa acel manual de instalare care insoteste de obicei orice alarma achizitionata din magazin.Poate totusi se gaseste cineva cu detalii cat mai aproape de subiectul meu.

Link spre comentariu
Vizitator sirius

Am citit ce s-a scris mai sus dar nu prea ma ajuta.Nu este legat de tipul de alarma specificat de mine,adica Ampro 350.Chiar nu a intalnit nimeni acest tip de alarma?M-ar interesa acel manual de instalare care insoteste de obicei orice alarma achizitionata din magazin.Poate totusi se gaseste cineva cu detalii cat mai aproape de subiectul meu.

Aproape TOT ce s-a scris mai sus are legatura cu alarma Ampro 350. Depinde doar de tine sa intelegi ceea ce trebuie inteles. Daca ai probleme in instalarea alarmei apeleaza la un specialist, lui nu-i vor trebui alte manuale "de magazin". Detaliile sunt foarte aproape de subiect, doar ca tu esti foarte departe de el.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări