Stefan Timis Postat Mai 25, 2022 Partajează Postat Mai 25, 2022 HISENSE LHD32K360WSEU acest Tv LED nu afost folosit din 2013. acum merge dar nu pot selecta functile de Cautare Canale. pot selecta functile DTV. ATV. SATELIT dar nu pot selecta functile de Cautare Canale. nu pot nici selecta functile din Setari. pot selecta doar functile de reglarea a IMAGINI si AUDIO. am cautat pe site-ul de la HISENSE dar nu imi gaseste acest Model. va rugam frumos sa ma ajutati cu un SOFT. Link spre comentariu
dan cod Postat Mai 25, 2022 Partajează Postat Mai 25, 2022 Este TV de hotel cumva? Ce MB are? Link spre comentariu
Stefan Timis Postat Mai 25, 2022 Autor Partajează Postat Mai 25, 2022 este adusa din ITALIA cand o pornesti apare un scris WELCOME. nu cu Marca Tv-ului. nu stiu daca este de Hotel Mainboard RSAG7.820.5001/ROH Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Mai 25, 2022 Partajează Postat Mai 25, 2022 Bună seara, verificați ca tv ul să fie setat ca sursă semnal TV, dacă este setat pe o altă sursă adică AV sau HDMI, meniul de căutare canale nu poate fi accesat, toate cele bune cu respect Cosmin Link spre comentariu
profimex Postat Mai 26, 2022 Partajează Postat Mai 26, 2022 Acum 22 ore, Stefan Timis a spus: HISENSE LHD32K360WSEU acest Tv LED nu afost folosit din 2013. acum merge dar nu pot selecta functile de Cautare Canale. pot selecta functile DTV. ATV. SATELIT dar nu pot selecta functile de Cautare Canale. nu pot nici selecta functile din Setari. pot selecta doar functile de reglarea a IMAGINI si AUDIO. am cautat pe site-ul de la HISENSE dar nu imi gaseste acest Model. va rugam frumos sa ma ajutati cu un SOFT. intrati in meniu mergetgi la sound - balance si tastati 0548 asa se activeaza/dezactiveaza mod hotel Link spre comentariu
Stefan Timis Postat Mai 26, 2022 Autor Partajează Postat Mai 26, 2022 (editat) Acum 12 ore, profimex a spus: intrati in meniu mergetgi la sound - balance si tastati 0548 asa se activeaza/dezactiveaza mod hotel Va multumim frumos. am facut asa cum miati spus Dumneavostra si am rezolvat problema. Va multumim frumos pentru informatii Editat Mai 26, 2022 de Stefan Timis Link spre comentariu
profimex Postat Mai 30, 2022 Partajează Postat Mai 30, 2022 La 26.05.2022 la 22:10, Stefan Timis a spus: Va multumim frumos. am facut asa cum miati spus Dumneavostra si am rezolvat problema. Va multumim frumos pentru informatii Cu placere Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum