poplex22 Postat Mai 20, 2022 Partajează Postat Mai 20, 2022 va salut, am primit o boxa pt. un mic serviciu, dar difuzorul este ars !, ma intereseaza cam ce putere ar fi avut difuzorul in conditii normale ?? - iata dimensiunile la prima vedere : diametru total palnie exterioara 31 cm, diametru lob central aprox. 8cm, diametru magnet pe spate aprox. 16cm Link spre comentariu
bmwh548 Postat Mai 20, 2022 Partajează Postat Mai 20, 2022 Fara suparare, dar dimensiunile difuzorului sunt la fel de relevante ca si modelul masinii in care a fost transportat. Exista difuzoare de generatie veche care aveau cativa watti, dar dimensiuni fizice impresionante. Existe difuzoare moderne capabile de puteri marisoare la dimensiuni modeste. Se scoate bobina (ce a mai ramas din ea) si in functie de sarma se poate incerca o estimare. Ar ajuta si niste poze, poate cineva recunoaste modelul. Detalii despre filtru (daca exista). Link spre comentariu
sesebe Postat Mai 20, 2022 Partajează Postat Mai 20, 2022 Stiu eu ce difuzor este. Stiu eu! Link spre comentariu
Mircea Postat Mai 20, 2022 Partajează Postat Mai 20, 2022 Mai important decat dimensiunea dust-cap-ului (lobul central cum il numiti) este dimensiunea (diametrul) bobinei. Daca e sub 25mm atunci 25-35W, daca e intre 25mm si 50mm atunci puteti urca catre 100W sau mai mult (in banda lui de frecventa, nu la orice frecventa) . Aceasta dimensiune o vedeti uitandu-va prin lateralul difuzorului. Dar, poate are ceva scris pe spate, fie difuzorul, fie incinta. O poza se poate? Link spre comentariu
poplex22 Postat Mai 21, 2022 Autor Partajează Postat Mai 21, 2022 va salut, pe moment nu am boxa la indemana pt. o poza revelatoare, dar va intreb daca diametrul bobinei ar fi intre 50mm si 80mm cam care ar fi puterea debitata ?, cu siguranta difuzorul reda joase si medii ! Link spre comentariu