zvonacfirst Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 Salut. Am doua TV Samsung, unul generație mai veche, nu știu exact din ce an este, diagonala 116cm, cu 3D, și unul mai nou, 101 cm, cam 5 ani vechime, care au aplicația Netflix instalata dar nu ved subtitrările în limba romana. În schimb le vad pe cele în maghiara și ucraineana. Este ceva de făcut? Firmware-ul este actualizat la amandoua la ultima versiune. Mulțumesc. Link spre comentariu
Mircea Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 Aveti un cont in regula la Netflix? Nu insinuez nimic. Folositi un VPN si Netflix va localizeaza in alta regiune/tara? Eu, cand am folosit Netflix in alta tara decat resedinta, m-a detectat "in deplasare" si vedeam doar subtitrarile regiunii. Sunteti sigur ca filmele dorite au subtitrari si in romana? Exista filme care nu au toate subtitrarile. Link spre comentariu
iuliantv Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 e asa de greu de aflat modelul? e montat pe perete? in meniul tv-ului apare si modelul tv la setarile de smart trebuie setatå tara,Romania(deci la setarile de smart,nu in meniul principal) daca e setat Romånia si totusi nu merge,e mai cuudat,trebuie un reset de service si reinstalat ,totul,canale,retea,hub smart,pe Romania daca tot nu merge,atunci e bine ca merge si asa ,la unele nu mai merge deloc Link spre comentariu
Mircea Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 Nu ia Netflixul tara din IP-ul tau? Intreb, nu stiu, eu nu am setat nici o tara si stie Netflixul unde traiesc, ce data si ora, etc. Link spre comentariu
zvonacfirst Postat Aprilie 28, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 28, 2022 Contul de Netflix este în regula. Televizoarele cu probleme funcționează în rețeaua de acasa cu internet de la RCS-RDS. Mai am un TV tot Samsung, cumpărat acum vreun an, care funcționează fără probeme, asa ca am avut cum sa verific dacă filmele au subtitrare Ro. Treaba este ca la cele doua TV cu probleme nu găsesc niciun film cusubtitrare Ro, ceea ce este imposibil pe Netflix. Am sa încerc sa revin cu modelele. Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Aprilie 29, 2022 Partajează Postat Aprilie 29, 2022 Incearca https://help.playmo.tv/article/57-how-to-change-a-smart-hub-region-on-a-samsung-smart-tv Link spre comentariu
zvonacfirst Postat Aprilie 29, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 29, 2022 20 hours ago, iuliantv said: e asa de greu de aflat modelul? Modelul celui de 116cm este UE46F6400. Celalalt este la fiul meu si nu este acasa zilele astea. TV-ul este montat pe perete. 10 hours ago, gabiz_ro said: Incearca Am tot incercat. Nu merge. Link spre comentariu
modoran Postat Aprilie 30, 2022 Partajează Postat Aprilie 30, 2022 (editat) Monteaza un player extern pe HDMI si ai rezolvat problema definitiv. Pe modelele vechi de Samsung nu sunt disponibile fonturile necesare si nici nu vor fi vreodata, e cunoscuta problema de ani de zile. Editat Aprilie 30, 2022 de modoran Link spre comentariu
XAN77 Postat Aprilie 30, 2022 Partajează Postat Aprilie 30, 2022 Am și eu 2 LG-uri cumpărate în 2014 la care am aceeași problemă, unu din ele e și 3D, la el vroiam să folosesc Netflix în special. Am luat legătura pe chat online cu un reprezentant Netflix pe siteul lor și mi-a zis că modelele de până în acel an au această problemă, practic îmi trebuia un tv mai nou. Prin urmare am luat 2 Chromecast-uri pe care le folosesc cu succes din 2019. TV-urile merg foarte bine și nu le pot schimba pentru motive de genu ăsta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum