Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Hidroelectrica noutăţi,probleme


Postări Recomandate

Hidro clar nu s a făcut furnizor pentru consumatorii casnici.  A fost luat prin surprindere de numărul mare de clienti noi și nu a putut sa refuze clienții casnici. De putea sa i refuze sigur o făcea. Cum spunea și nel65 facturile la casnici sunt bani de suc pentru ei. Dar totusi și ei trebuie sa repecte legile.

Eu cred ca nici nu au personal pentru a se ocupa de acești clienți casnici și tot așa. Grija conducerii este alta. Electrica furnizare de exemplu își folosește economiști pentru a vinde aere condiționate și ei au clienți nefacturati de mai mult de 6 luni deci este clar pe ce pun baza conducerile acestor furnizori. La TV sa apara frumos in rest fiecare se descurca cum poate. Cât îl țin nervii.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 449
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cum se poate schimba furnizorul? CEZ nu mai este in Romania desi platforma online exista,  au venit 3 facturi cu 30 ron fara sa fie inregistrat consum, eu sunt offgrid,

 

Vreau sa trec la hidroelectrica in speranta ca nu vor mai exista astfel de probleme si sa renunt la niste locuri de consum, care sunt doar cu numele nu exista consum, contructiile nici nu au instalatii electrice interioare.

 

istoric pentru 2 locuri de consum

Screenshot from 2023-01-07 18-38-03.png

Screenshot from 2023-01-07 18-39-19.png

Link spre comentariu
Acum 47 minute, antemir a spus:

Acel "oarecare" are un COD unic de client conform unui CONTRACT nu numar unic.
Nu ai cum sa platesti altceva decat scrie in acel contract.

Nu poti ca societate sa primesti bani fara sa emiti factura ca vine ANAF-ul peste tine. Chiar daca ai un contract, daca sa zicem tu anticipezi ca ai de platit peste 2000 lei si tu le faci virament bancar 2000 lei, Hidroelectrica iti va vira banii inapoi daca nu au o factura emisa de catre ei pe numele tau.  

Link spre comentariu

@merck la RDS am plătit factura de doua ori din greșeală, nu am primit banii înapoi dar la factura următoare am mai avut de plata 0,2 lei. Probabil daca zeci de mii de clienți ar face asta lucrurile ar deveni mai complicate pentru furnizor.

Cum poate hidro sa producă ceva fără sa încaseze bani pentru ce produce? O firma privata nu poate rezista mai mult de 3-4 luni daca clienții nu-l plătesc.

Link spre comentariu

@antemir știu ca ca totul se face automat, mai ales ca eu am obiceiul sa plătesc noaptea si confirmarea vine tot cam atunci, dar si restituirea banilor pentru a doua plata se putea face automat. Dar așa cum a zis @merck nu e normal sa ai bani in conturi pentru care nu ai emis factura sau factura de avans. In caza cărui document fiscal au ei bani in conturi?

Link spre comentariu

La RDS am plătit și eu de două ori, am făcut hârtie la bancă și degeaba, ce e drept s-a scăzut din următoarea factură. De atunci nu mai plătesc online la jiji. 

Link spre comentariu
Acum 47 minute, Stefan a spus:

@merck la RDS am plătit factura de doua ori din greșeală, nu am primit banii înapoi dar la factura următoare am mai avut de plata 0,2 lei. Probabil daca zeci de mii de clienți ar face asta lucrurile ar deveni mai complicate pentru furnizor.

Au trecut mai mult de 30 de zile calendaristice intre data cand ai facut plata facturii a doua oara si data emiterii facturii urmatoare? Eu zic ca nu, de aceea s-a putut face regularizarea (mai ales ca suma era cam aceeasi). Daca a doua factura era emisa la peste 30 de zile lucratoare trebuia sa iti restituie banii. Eu am patit sa gresesc o cifra din suma si mi-am primit banii inapoi (era mai mult decat trebuia). 

Link spre comentariu
Acum 10 ore, antemir a spus:

Totul se face automat, informatic.
Tu nu platesti 'o factura'. Banii intra in contul lor si se inregistreaza pe contul tau de client.
(distributia sumei pe facturi nu este importanta decat daca ai restante).
Poti sa platesti cu acceasi factura din ianuarie (sa zicem) tot anul, sau de 3 ori pe luna ce suma vrei. Codul de client conteaza.


 

 

Pai si, daca eu nu am primit pina acum nicio factura, pe CODUL CLIENT, cine, cui, plateste?

 

Poate NU vreau sa stiu ce cod client am, pina nu vine factura pe contract, respectiv, cont client...

Editat de DjLeco2021
Link spre comentariu
Acum 5 ore, DjLeco2021 a spus:

 

Poate NU vreau sa stiu ce cod client am, pina nu vine factura pe contract

 Codul client îl ai încă de la întocmirea contractului. Deci ești client pe bune, dar nu ti-au emis factura. În momentul în care faci o plata în contul lor, te identifici cu codul client. Când se emite factura, din suma se va scade ce deja tu ai plătit. Dacă vrei sa plătești în avans, depui în contul lor suma, și la fiecare factura ți se va scade contravaloarea. Sunt rare cazurile când ți se returnează bani, în caz ca se ajunge la asemenea situație. Toată datoria lor către tine va fi stinsa din plățile viitoare. Cunosc caz când s-a incasat o suma semnificativa la un loc unde nu exista consum mai mare de cativa lei pe luna. E o garsoniera nelocuita. De mai bine de un an vin facturi cu minus. Probabil nici anul asta nu se va stinge datoria. Omul a plătit pt ca altfel risca debranșarea. Deci se poate. Cel mai corect fac cei care isi calculează banii de plata după consum și pun lunar deoparte suma. Când vine momentul plății, suma este deja dedicata, doar trebuie virata în contul lor. Fără bătaie de cap, fără sa transferi în gestiunea lor problema banilor tai. Ai consumat 180kw, la prețul din contract calculezi și pui bani deoparte. In 5 luni se aduna o suma care deja este în contul tau, dacă o plata de 900 lei te dezechilibrează intr-o luna.

Eu nu le-as plânge de mila ca nu se descurca fără banii de la consumatorii casnici. Ei oricum trăiau cu facturile de la consumatorii industriali. Ce vine de la populație, am impresia ca mai mult ii încurcă, e mărunțiș. E ca și cum ai obliga un engrosist sa vândă cu amănuntul.

Link spre comentariu

”Stimați parteneri și clienți,

Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor "

Desi au anuntat de curand , in stilul triumfalist binecunoscut, finalizarea cu succes a noului sistem informatic , facturarea o vor incepe din februarie (!) ...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări