Taraxacus Postat Aprilie 3, 2022 Partajează Postat Aprilie 3, 2022 Am cumpărat de la Lidl un aspirator robot rotund Vileda VR 303. Funcționează f bine, își face treaba însă nu mai revine la stația de încărcare a bateriilor când trebuie să se reîncarce. Se rotește încearcă să revină, se duce se întoarce dar nu mai nu reușește să se așeze, abaterea este mare de 35- 40 cm. Se oprește și trebuie să-l așez cu mâna la încărcat. Link spre comentariu
PINTI Postat Aprilie 3, 2022 Partajează Postat Aprilie 3, 2022 (editat) Daca are mai putin de 30 de zile de la cumparare si aveti bonul, mergeti la orice magazin Lidl din tara si il va schimba. Daca nu mai au in stoc veti primi banii inapoi. La acest produs garantia este de 3 ani. Daca au trecut mai mult de 30 de zile de la data achizitionarii, sunati la numarul de service, numar pe care il obtineti de la orice casa de marcat din aceste magazine. Spun din experienta: O bormasina defecta dupa 2 luni. Sunat. Venit curier a doua zi. Reparat in 2 zile. Venit curier in ziua 5 cu bormasina reparata. Foarte prompti. Succes. Editat Aprilie 3, 2022 de PINTI Link spre comentariu
Taraxacus Postat Aprilie 3, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2022 are mai bine de 30 de zile, trebuie să caut bonul, nu mai știu pe unde l-am pus dar nu-i problemă, măcar știu dacă se poate repara și cât costă, probabil e ceva din softul robotului. Am să iau legătura cu cei de la Lidl. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 3, 2022 Partajează Postat Aprilie 3, 2022 Eu nu îi înţeleg pe cei care cumpără un produs nu tocmai ieftin şi aruncă neglijent bonul sau actele de garanţie.Apoi dau de belea şi nu mai pot duce aparatul la reparat. Am avut un coleg de serviciu care a cumpărat o lanternă de vânătoare de firmă (fasciculul bătea până la aproape 1km !!!)cu 700 Lei şi a aruncat bonul şi ambalajul.După câteva luni de utilizare, i s-a ars ledul, a venit la mine cu ea să i-o repar.Problema era că acea lanternă avea tot montajul introdus prin spatele oglinzii, iar geamul avea o garnitură imposibil de desfăcut fără să-l sparg.Cu alte cuvinte, producătorul se asigurase că nu se poate interveni fără să se cunoască urme.Am refuzat să forţez geamul şi i-am dat-o să se spele pe cap cu ea.Norocul lui a fost că un unchi de-al lui avea una identică, a trimis lanterna lui pe bonul unchiului. Revenind la situaţia de faţă, eu nu cred că e o problemă de soft.Mai degrabă o problemă la emiţătorul bazei, sau la antena robotului.Baza emite un semnal de localizare după care robotul se ghidează.Ori trebuie resetat robotul, o fi avut vreun şoc şi ceva s-a decalibrat.Încercaţi să puneţi baza în alt loc, preferabil pe ceva dur (gresie, parchet) nu pe un covor sau mochetă şi rezemată de un zid sau obiect greu.Poate unde e acum există ceva ce perturbă semnalul radio. Link spre comentariu
Taraxacus Postat Aprilie 3, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2022 Bonul nu l-am pierdut, asta e sigur, l-am pus undeva, acasă sau la serviciu, trebuie doar să caut cu mai multă răbdare, oricum, a ieșit din garanție dar la Lidl există și bon virtual (am pe telefon aplicația) numai ca imi dă bonurile pe ultimul an , am sa insist poate au in arhivă stocate bonurile electronice. Dacă nu atunci asta este , am să-l pun la încărcat cu mâna. Am să încerc sa îi mut baza să văd ce obțin. Link spre comentariu
Taraxacus Postat Aprilie 5, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2022 Am găsit bonul ! Nu a ieșit din garanție fiindcă august 2021 (credeam că l-am luat in 2019 dar cu așa zisa pandemie nu mai știu cât am stat în casă). Am să merg la magazin să văd ce pot face. Mulțumesc pt răbdare și pt răspunsuri. Link spre comentariu
Taraxacus Postat Aprilie 14, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2022 Am facut reclamație si mi-au trimis alt roboțel nou în loc. Deocamdată funcționează bine.... Link spre comentariu
PINTI Postat Aprilie 14, 2022 Partajează Postat Aprilie 14, 2022 Eu, de obicei, la aceste produse cu perioada de garantie mare, solicit un bon separat. Nu amestec pe acelasi bon: legume, salam, lapte, etc. Acel bon de casa il introduc in cartea atasata produsului. Evident ambalajul il arunc. Link spre comentariu
Taraxacus Postat Aprilie 14, 2022 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2022 la Lidl am avantajul că dacă scanez la casă codul QR am și bon virtual deci chiar dacă pierzi bonul de hartie ai bonul virtual. Oricum m-au rezolvat elegant și rapid și neașteptat de rapid. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum