marianmihai35 Postat Martie 27, 2022 Partajează Postat Martie 27, 2022 Salutare mai nou ,am căpătat:)) un radiocasetofon Vega 328 are următoarele defecte 1 pe caseta are o turație mai rapidă iar, după 30 de secunde incepe sa huruie 2.se aude doar un canal asta cred că este cel mai grav zic eu cu e la e 2 vumetre nu funcționează ...... As dori sa îl repar deoarece îmi place cum se aude și cum este construit Sunt începător și am nevoie de ajutorul dumneavoastră. Pe radio nu am găsit nimic pe Fm Link spre comentariu