Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bujii incandescente - conectari multiple


informer

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 72
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • merck

    16

  • informer

    12

  • tenzen

    12

  • Ion_Bumbu

    6

Top autori în acest subiect

Si daca sint bujiile in antecamera,ce?Au exact acelasi rol.Mai bine explici rolul antecamerei,dinamica procesului de injectie in cazul motoarelor care au asa ceva,comparativ.Aici ne suplinim si completam informatiile intre noi,contrele sint pe alta strada.

Link spre comentariu
5 hours ago, daniels said:

Intotdeauna bujia incandescenta se va afla langa pulverizatorul injectorului.

Corect, dar poate fi injectie directa sau injectie in anticamera.

 

Poziția bujiei incandescente în chiulasă și camera de ardere

inlocuirea bujiilor incandescente la motoarele Diesel

Link spre comentariu
1 oră în urmă, zvonacfirst a spus:

Corect, dar poate fi injectie directa sau injectie in anticamera.

 

Poziția bujiei incandescente în chiulasă și camera de ardere

inlocuirea bujiilor incandescente la motoarele Diesel

Acolo era vorba de acel "daca". Nu era vorba de injectie, era vorba de bujie, ori pulverizatorul si bujia sunt siameze. Design-nul este dictat de alte filozofii, bujia face acelasi lucru langa pulverizator.. 

Editat de daniels
Link spre comentariu

Cu riscul sa va supar putin: n-am primit decat o singura opinie hotarata la intrebarea din postarea initiala.

Anume ca acea conectare multipla a bujiilor pt. masini cu temporizare fixa a duratei de functionare a acestora NU duce la nici o imbunatatire a pornirii la temperaturi negative, doar la un consum inutil din baterie.

Raspuns final?  :)

(sigur ca apreciez toate informatiile colaterale dar as vrea sa clarific si nedumerirea initiala)

 

 

Link spre comentariu
Acum 8 ore, informer a spus:

Cu riscul sa va supar putin: n-am primit decat o singura opinie hotarata la intrebarea din postarea initiala.

 

Daca masina ar fi ca in ziua iesirii pe poarta fabricii, raspunsul ar fi intr-adevar, NU. Cum treaba nu sta asa, practica demonstreaza ca in majoritatea cazurilor, cuplarea repetata a bujiilor usureaza pornirea. Se produce un efect cumulativ a caldurii degajate de bujii.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Bună ziua, eu recomand verificarea tuturor bujiilor de pe motor, curățarea lor adică pe partea lor activă poate fi depusă calamina ceeace reduce eficiența lor chiar dacă nu sunt întrerupte la verificarea cu ohmetrul,sau prin observarea apariție de,, scântei "la conectarea fiecăruia bujii în parte la borna plus a baterii iar referitor la conectarea multipla a lor înainte de pornirea motorului nu are sens deoarece contrelul releului de bujii primește informații despre temperatura exterioară lăsându-le alimentate cât este necesar, deasemenea ar duce la o descărcare a bateriei ele absorbind un curent mai mare decât electromatorul, toate cele bune cu respect Cosmin. 

Link spre comentariu
Acum 20 minute, Cosmin Marian a spus:

eu recomand verificarea tuturor bujiilor de pe motor, curățarea lor adică pe partea lor activă poate fi depusă calamina ceeace reduce eficiența lor chiar dacă nu sunt întrerupte la verificarea cu ohmetrul

Multumesc.

Cam la ce interval credeti ca ar fi necesara verificarea daca motorul nu a avut probleme sesizabile?

Link spre comentariu

Suntem pe un forum de electronica si conexe.Apoi orice incercare de scoatere a unei bujii la un motor diesel e un risc,din motiv de metale diferite,ce se comporta diferit la temperatura.Cui servesc aceste masturbari inutile,adica sa scoti bujiile pentru verificarea vizuala a depunerilor?Bujia diesel cit timp nu e intrerupta face ce trebuie,adica incalzeste,punct.La tara,Dorel demonteaza aiurea diverse ale masinii,tendinta ce vine din faptul ca a dorit mult cazanul respectiv,si are teama sa nu se strice.Cum face un pensionar in parcare la hipermarket,in asteptarea nevestii,adica scoate o cirpa mizera uscata si sterge praful pe masina,pe uscat,sa nu se uzeze pretioasa.

Link spre comentariu
2 hours ago, Cosmin Marian said:

 curățarea lor adică pe partea lor activă poate fi depusă calamina ceeace reduce eficiența lor chiar dacă nu sunt întrerupte la verificarea cu ohmetrul,sau prin observarea apariție de,, scântei "la conectarea fiecăruia bujii în parte la borna plus a baterii 

Cetatene,mai bine te abtii de la comentariile astea fara nici o baza practica.Am demontat bujii cu miile,poate ne arati si noua ceva bujii care trebuie curatate de "calamina"...Cit despre scintei,da-mi voie sa iti spun ca bujiile nu se masoara cu ohm-metrul ci cu ampermetrul,urmarind scaderea procentuala a curentului consumat.In functie de asta,se da jos o bujie de pe motor in vederea inlocuirii.Cit despre epuizarea inutila a bateriei,omul deja a aflat un raspuns.Ai o gramada de compilatii postate.Cit despre faptul ca daca nu e intrerupta,sigur se incalzeste cum trebuie,iarasi e eronat.

Editat de tenzen
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări