Postelnicu Paul Postat Februarie 22, 2022 Partajează Postat Februarie 22, 2022 Bună ziua! Sunt începător, detin un sistem audio 5.1 de 110w care din senin se aude foarte incet ca si cum s-ar auzi in căști. Sunetul se manifestă la fel la tweet-ere precum și la subwoofer. Am deschis carcasa amplificatorului si am identificat 5xTDA2030a pentru etajul de inalte și 2xTDA2050 pentru etajul de joase. De asemenea avem un integrat 2358 de origine coreeană. Pe placă nu se observă nimic ars. Unde se realizează blocajul? Este de vina integratul? Sa iau in calcul schimbarea lui de la inceput? Tda-urile pe placa nu imi dau scurt. De unde sa incep cautarile? Mulțumesc! Link spre comentariu
validae Postat Februarie 22, 2022 Partajează Postat Februarie 22, 2022 Posibil să fie de la acel integrat selector de căi audio, nu putem şti ce ai acolo.Pune o poză cu partea electronică. În cazuri din astea eu iau o cască telefonică sensibilă şi urmăresc semnalul de la intrare până la finali. Link spre comentariu
cornel1962 Postat Februarie 22, 2022 Partajează Postat Februarie 22, 2022 Aveți osciloscop ? Link spre comentariu
Postelnicu Paul Postat Februarie 22, 2022 Autor Partajează Postat Februarie 22, 2022 Acum 18 minute, cornel1962 a spus: Aveți osciloscop ? Nu am osciloscop deocamdată. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 22, 2022 Partajează Postat Februarie 22, 2022 E defect depistabil uşor fără osciloscop.Caută o cască de la un telefon fix cu rezistenţa bobinei cât mai mare posibil, înseriază pe una din borne un condensator de 1uF şi pune două fire lungi.Cu unul din fire legat la masă, pui celălalt fir pe traseul de semnal, începând de la mufa de intrare până la intrarea în finalii cu TDA2030.Unde vezi că semnalul scade brusc, acolo e problema.Să ai la intrare un semnal ceva mai măricel, ca să-l poţi urmări auditiv. Link spre comentariu