Petrica Tractorel Postat Februarie 4, 2022 Partajează Postat Februarie 4, 2022 Salutare grup. Sunt incepator si am nevoie de un mic ajutor sa leg un intrerupator cu 3 pozitii si 8 pini. Butonul are punct mort (0), prima treapta (I), apoi treapta a doua (II). Este pentru pozitie si faza scurta. Doresc sa leg in asa fel incat la prima treapta sa am pozitia aprinsa, iar la a doua pozitie sa se aprinda si faza scurta dar fara sa se stinga pozitia. Unde leg curentul? Pe care pin vine impamantarea si care pini sunt pentru pozitie si care pentru faza scurta? Si ce leg unde ca pozitia sa ramana aprinsa si cand faza scurta e aprinsa? Va multumesc pentru orice ajutor. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 4, 2022 Partajează Postat Februarie 4, 2022 Trebuie ,,sunate,, cu buzzerul sau lampa de continuitate toate bornele și făcută o schemă a comutatorului fiindcă doar din poză nu cred că poate ști cineva cum sunt poziționate contactele.Apoi faci o poză schemei și o postezi aici. Link spre comentariu
Усилитель Postat Februarie 4, 2022 Partajează Postat Februarie 4, 2022 De obicei sunt folosite si relee pt circuitul de fortza...... +sigurante aferente. Mai ales ca nu ati specificat ce "stie" comutatorul respectiv... Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 4, 2022 Partajează Postat Februarie 4, 2022 Nea Petrică Tractoraș,faci schema de mai jos,apoi cu pix și hârtie te apuci de verificat contacte: Link spre comentariu
icar Postat Februarie 4, 2022 Partajează Postat Februarie 4, 2022 Nu cred ca nu are omul un instrument de masura cu bâzâiac! Daca nu, ia unul ieftin, din târg, ca oricum o sa aiba nevoie. Link spre comentariu