yo2mhj Postat Ianuarie 25, 2022 Partajează Postat Ianuarie 25, 2022 La 23.01.2022 la 18:58, icar a spus: Din ce stiu, se numea releu conjuctor-disjunctor. Când tensiunea pe acumulator era sub 14V, conecta alternatorul la baterie si il deconecta când tensiunea bateriei atingea 14 - 14,5V. Releul conjuctor-disjunctor se folosește exclusiv la dinamuri. Pe lângă reglajul excitatiei are rolul de a deconecta bateria de la dinam când motorul este oprit pentru a evita descărcarea. La alternatoare nu este nevoie, exista puntea redresoare. Link spre comentariu
cornel c Postat Ianuarie 29, 2022 Partajează Postat Ianuarie 29, 2022 La 24.01.2022 la 8:48, Ujio a spus: Fusei la capitala,am luat doi clesti,nu am gasit cablu cu 8mm,cu izolare rosie si neagra.Mai caut.Intre timp am legat improvizat bateriile ambelor masini simultan la redresorul minune.Redresorul are si reglaj de supraincalzire carcasa,si un comutator plus mufa pentru sonda temperatura ce sta pe baterie.Sonda o s-o cumpar online. Daca nu gasesti cabluri rosii si negre poti lua orice culoare gasesti si le imbraci cu izolatie termocontractabila. Cauti tuburi rosii si negre de dimensiune potrivita. Eu am luat cablu cu izolatie galben-verde si am pus cite 50cm de tub rosu/negru la fiecare capat plus clestii cu izolatori colorati. Link spre comentariu
c_anicai Postat Ianuarie 30, 2022 Partajează Postat Ianuarie 30, 2022 Cred ca e suficient de 6mmp, se gaseste atat rosu cat si negru, am improvizat temporar la un mic invertor si nu se incalzeste periculos. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum