Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cazan BMW - de curiozitate


Postări Recomandate

Aia asa e cu pretu.

 

Constatarea de azi:

- esapament pus sus, 2 suruburi rupte de dorel cu pistolu, ca deh, asa i la service!

- catalizatoarle sunt pline si nu sunt date jos,  n am stiut unde sa ma uit. Sudura era ca a taiat omul intermediara, iar finala era o intermediara de vw cu 2 tevi in ea.

- am ramas in pana prostului in service pt ca pompa nu ajungea la motorina, motorina auzeam ca e in rezervor de balanganeam masina. Am facut dupa plinul au intrat 50l rezervorul are 70.

- bratele sunt ceva ms germany, chinezarie la 700lei tot kitu, de batut bat bieletele antiruliu, le am simtit la mana. Rulaj dupa factura de reglaj directie 13k. Sa vedem cat tin.

- flansa cardan e crapata, dar un vecin zice ca la el avea joc la mana si trepida bine. Asa ca se mai amana o vreme.

- totul e uscat si necopt pe jos

- conducte frana spate sunt ruginite, nu grav dar vor fi inlocuite.

- cardanu nu are pic de joc, suportul intermediar nu e lasat sau crapat

- cutia si grupul sunt in continuare uscate. Omul zicea ca le a pus ulei. Voi verifica cat e de curat.

- nu am vazut lucratura la baie, dar am vazut garnituri noi la galeria evacuare.

- pompa de sub scaun suna enervant de tare acum ca nu o mai acopera toba

 

In concluzie mare lucru nu mai e de facut la masina asta. Ramane sa desfac tubulatura la turbina sa verific jocul in ax.

De fluierat fluiera dar multi spun ca merge fluierant si o suta de mii. Important e sa nu scape ulei si sa nu aiba joc. O reconditionare nu e o avere.

 

Legat de km reali, bratele care mi le a dat omul in pungile pieselor noi sunt brate originale bmw din 2001. La fel si pe spate inca am un brat bmw 2001.

Deci exclus ca masina sa aiba 600k.

Probabil cei 300k din bord sunt reali.

Dovezi mai am tuv urile, contractul de intrare in tara in 2009 pe 11mii si 147k.

Si din 2015 istoricum rar la 240, sau asa ceva. Deci masina cam 15k pe an a facut, o medie realista.

 

Am vazut modele decente si cu 500k asa ca nu vad motive de ingrijorare.

Le mai puneau si gusterii la 3mii euro, ca deh, omu a intretinut masina!

In stilul asta o pune la 10k imediat ca doar sa scoata si banii de gume si motorina.

Cei mai penibili vanzatori sunt romanii fuduli rupti in cur, cum zice Vio.

 

 

De curatat nu curat cu sprayuri ca e degeaba. Curatenia e doar de suprafata si nu rezista. Vine vara, imi cumpar aspirator cu injectie extractie ca il folosesc si celelalte cazane, la canapea, saltea, covoare, etc.

 

Ce imi pare rau e ca nu l am luat de anu trecut am zis mai bine sa platesc creditul.

 

 

 

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 233
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Din ce am citit,ai de treaba acolo.Motorul e chipuit,de la asta a suferit intii turbina,ca a intrat mai jos in ture decat trebuia.pompa de motorina,suspectezi turbina.Evacuarea prastie.Bratele lasa-le ca tin,travaliul majoritar la e39 pe drumuri proaste sunt bieletele ieftine si amortizoare.Flansa de cardan las-o daca nu bate,o vezi ce face in viteza 2 de la ture putine,atunci cind e solicitata.Nu te pierde financiar in prostii,rezolva prioritatile.

Link spre comentariu

Mersi pt sfaturi, mai ales ca ai repetat cam tot ce am scris eu. Am scris din prima ca nu va fi o masina mega ingrijita, doar cat sa nu crape.

 

Doctore, ce sa zic, zi tu una mai buna, dar concret cu exemple. Pana una alta a mea exista, e reala, acu tastez din ea. Alea ale tale impecabile, fara probleme, ca noi, cu toate schimburile facute si gume noi la 1000e exista doar in inchipuirea ta. In tara cu 1000e iei doar bune de dezmembrat si ma indoiesc ca gasesti afara in stare mai buna si sa lase omul la o mie euro.

 

N am idee pe unde curge motorina. Acu e curatata toata, plina de servetele si niciunu nu e umed si ingalbenit de motorina. Poate era motorina ne evaporata. Mai vedem. Am luat si restu de furtun de retur.

 

 Am vreme destula de cazanit dupa concediu, pana atunci trag de ea.

Link spre comentariu

Mai si spui ca te pricepi la ''cazane''....tapiteria aia e terminata, esapament de VW, fumega ca un tractor, turbo footut, injectoare sigur belite (sper sa nu fie de ARO), catalizator bulit (ala e troncanitul pe care il auzi tu pe fatza), rezervor matrasit (sub 20 litri se opreste), cauciucuri terminate...scurgeri de motorina...si cred ca mai gasesti multe pe parcurs. Da-o inapoi si data viitoare cand vrei masina da 50 Euro la un service sa se uite aia la ea (si pe sub ea), daca tu nu te pricepi, apoi negociezi pretul. Iar de astea ''dizel'' sa cam fugi, au km ..fara numar si nimeni nu le da de bune. De ce dreaqu nu cauti un M52 (benzinar) nu inteleg, ca doar zici ca vrei sa te dai cu ea.

LE...app de gume...am incaltzat-o cu Conti in noiembrie, 500 noi si 100 montatul si echilibratul, nu 1000 cum zici tu,  si le tin doar doua ierni, apoi le arunc.

Editat de KISS
Link spre comentariu
Just now, KISS said:

Mai si spui ca te pricepi la ''cazane''....tapiteria aia e terminata, esapament de VW, fumega ca un tractor, turbo footut, injectoare sigur belite (sper sa nu fie de ARO), catalizator bulit (ala e troncanitul pe care il auzi tu pe fatza), rezervor matrasit (sub 20 litri se opreste), cauciucuri terminate...scurgeri de motorina...si cred ca mai gasesti multe pe parcurs. Da-o inapoi si data viitoare cand vrei masina da 50 Euro la un service sa se uite aia la ea (si pe sub ea), daca tu nu te pricepi, apoi negociezi pretul. Iar de astea ''dizel'' sa cam fugi, au km ..fara numar si nimeni nu le da de bune. De ce dreaqu nu cauti un M52 (benzinar) nu inteleg, ca doar zici ca vrei sa te dai cu ea.

Nu credeam sa ajung aici, imi cam calc pe inima... dar cand ai dreptate, ai dreptate! :nerv

Link spre comentariu

Ma, cand esti papagalu forumului de la inceput, cand esti mare doar te joci...

 

Esti ca la amplificatoare, tu faci, tu dregi, tu esti cel mai tare. Dar de prezentat, argumente, nimic nene.

Repet, cauta un cazan mai bun si gata.

 

Toata lumea gen omu din service, ala cu dezmembrari, vecinu care are 3 bmw uri spun ca la 1500e e prea buna.

Dar vine un sulete de pe forum care nici n-a vazut-o sau sa puna mana pe ea: "E terminata masina, e de 200e", el la 1500e cumpara m5 nou cu schimburile facute si estetic ca din fabrica.

Diferenta intre noi si voi e ca noi avem o masina, voi aveti o inchipuire.

Sau de tu chiar ai un e39 si il dai cu 1000e in stare impecabila atunci esti si mai prost decat pari mai sus!

 

Troncane injectoarele sau catalizatorul cand dai in gropi...

Lasa ma nene, probabil la nivelul ala esti si la amplificatoare, schimbi piese pana iese. Ca la ce activitate penibila ai pe forum, numai scandal...nu m as mira.

Bugetul de gume e o mie de lei, nu de euro. Sa vedem ce gasim.

Am gasit deja interioare la 300-400lei dar nu am vreme de asa ceva acum. Probabil atotstiutorii ar incepe cu interiorul, ca deh, prioritati.

 

M52 nu e deloc ok. Poate 2.8 de pe nfl, 2.5 nu trage nici cat mercu meu si e f lesinat in ture joase, de ala de 2l nici nu mai zic. Asa ceva nu cumpar ca ma enervez.

Asa ca ce sa ma dau cu el cand n am cu ce? De consum are rost sa mentionez?

Cu asta am scos 6.6 la pompa. Probabil "cunoscatorii" scot 5% cu M5-ul, ce mai...

 

Dar sa o incheiem, cauta unu mai bun, concret si gata, toti sunteti tari in clanta, toti gasiti, toti cautati, dar cand e sa prezentati ceva concret va ascundeti dupa deget.

1500e, altu mai bun, hai, sa va vad.

Stiti voi la 300e unu ca asta? Pai da sa vad ca iau 2 si bag in ele cel mult ulei, e mai ieftin asa.

Problema e ca stiti si voi ca aberati...si o intoarceti...

 

Topicul asta va ramane, vedem unde ajungem. Eu nu ma ascund dupa deget ca alti mari savanti si parerologi de aici care cand e sa dea cartile pe fata o dau la intors

N am caracter de 2 lei sa nu recunosc ceva asa cum fac toti pacalicii astia de experti care spun ceva, se lauda apoi cand sunt prinsi cu cioara vopsita se dau la fund...

 

LEgat de subiect, s-a mai intrebat, injectaorele deocamdata nu mai curg, posibil sa fi fost motorina ramasa necuratata. Nici un servetel de la imbinari nu e galben, miros de motorina nu se mai simte.

Poate il miroase vreun cunoscator, expert de forum, sau posibil sa fie alta flatulatie de a lui....

Link spre comentariu

Baieti,fiti indulgenti,e tinar sper,si toti am fost impulsivi si pasionali la tinerete.Sa ajutam macar cu o vorba de incurajare,si cu informatii REALE.A cumparat masina,acum trebuie facuta,incet,incet.Am gasit alta in Italia,dar sa ne oprim cu cautatul altei masini,asta ai luat-o si trebuie inviata.Initiator,postezi unde te impotmolesti,sau eventual inainte sa cumperi ceva major la ea,poate gasim vreo solutie mai buna.

Link spre comentariu

ai e39, prima data cumperi un tester, pentru "fete" BMWscanner 1.4/ pentru baieti un DCAN cu ISTA, INPA, SSS, Progman...

detin e39 530d din 2004 cu care am facut intre timp cam....800K Km in afara de schimbat cauciucuri ORICE repar singur! 

recomand prima data o revizie completa care sa includa suspensii, toate filtrele (aer, motorina, ulei, recirculare gaze) si ulei motor / cutie / grup.

 

 

Link spre comentariu
Acum 2 minute, maxim_sedilec a spus:

ai e39, prima data cumperi un tester, pentru "fete" BMWscanner 1.4/ pentru baieti un DCAN cu ISTA, INPA, SSS, Progman...

detin e39 530d din 2004 cu care am facut intre timp cam....800K Km in afara de schimbat cauciucuri ORICE repar singur! 

recomand prima data o revizie completa care sa includa suspensii, toate filtrele (aer, motorina, ulei, recirculare gaze) si ulei motor / cutie / grup.

 

 

Tu ai dreptate,insa initiatorul a zis clar ca o vrea doar sa functioneze.Imi amintesc cu drag,de tineretile mele,am avut si e12,cu motor de 6 cil,si nu aveam bani sa ii fac motorul,mergeam cu fum in spate....

Link spre comentariu

Toata lumea ia ca tanar ca nu stiu ce, am 37 ani, banii astia ii pot pune deoparte dintr-un salariu.

Arata e39 de curiozitate sa vedem.

 

Urmeaza, tester am deja dar ma crezi ca nu ma intereseaza ce arata?

N-am timp si nici rabdare. Dar va urma cand ii vine randul.

Deocamdata sa verific ce e mai grav gen sa nu am jocuri in directie sau defecte mecanice grave.

Se inlocuiesc ele pe rand. Urmeaza si filtrele dar mai incolo, au sub 10k deocamdata.

 

Am desfacut la turbina, la deget nu am joc deloc, fata de ce am vazut pe net, asta e ca noua.

Asa ca poate sa fluiere cat vrea cat timp isi face treaba.

EGR e curat, oricum nu e mare lucru sa il cureti.

Urmatorul pe lista e sa pun epurator nou, sau macar filtru daca nu e poate inlocui cu vortex.

Din pacate sunt 2 suruburi intepenite cu imbusul rotunjit asa ca treaba se amana.

 

Candva desfac galeria, dar mai dureaza.

Clapete vad ca nu are.

 

O sa fac ceva mecanism de deschidere EGR in caz ca o ia motoru razna, ca sa il pot inneca usor.

Ca nu e mare lucru sa aplic vacuum pe ciuperca apoi sa ridic ambreaju in v5 cu frana trasa.

Deci nu o ia razna motoru. Asta ca preventie.

Link spre comentariu

Nu trebuie sa te opresti cu cautatul ca @Sharky  a spus:

3 hours ago, Sharky said:

 cauta unu mai bun, concret si gata, toti sunteti tari in clanta, toti gasiti, toti cautati, dar cand e sa prezentati ceva concret va ascundeti dupa deget.

1500e, altu mai bun, hai, sa va vad.

Stiti voi la 300e unu ca asta? Pai da sa vad ca iau 2 si bag in ele cel mult ulei, e mai ieftin asa.

Una este sa pui un anunt de pe net in care vezi doar interiorul si exteriorul dar nici macar nu ai habar ce bube are, ca doar nimeni nu-i tampit sa vanda o masina care trece ITP-ul in vest. 

 

Calculati macar din taste suma necesara aducerii unei masini din Germania sau Italia si apoi discutam daca este rentabil sa te duci sa aduci masina de 1500 euro din vest. 

Eu personal cunosc un "haiduc" care si-a luat un bmw seria 3 din Germania si din Austria a trebuit sa o aduca pe platforma. Cand iei o masina de 1500 euro daca vrei sa o aduci pe roti in tara, trebuie sa fii idiot sa nu iei in calcul ca poti sa ramai cu ea in drum si daca chemi platforma deja te-ai pisat pe bani! Daca vrei sa nu risti ... o aduci pe platforma din start si ... numai ieftin nu iesi! 

 

Pe mobile.de daca dau bmw serie 5 si pun pragul maxim de 500 de euro la pret .... nu apare nici o masina de vanzare :57

Prima care apare este asta la 699 euro:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=339954571&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxPrice=1000&pageNumber=1&ref=quickSearch&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=5c53bcb0-060f-8d07-26c0-d8528df3dc2e

 

La descrie avem: Cat empty no cat only exhaust. Car does not start, crankshaft sensor defective. Battery empty .

 

La 700 de euro fix 525D (da sula M version):

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=338547306&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxPrice=1000&pageNumber=1&ref=quickSearch&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=5c53bcb0-060f-8d07-26c0-d8528df3dc2e

Deja din poze vedem ce si cum:

$_27.jpg

 

Da asta cica porneste ca scrie:

Quote

Bremmer (frane) mis change
car smoke

 

 

Link spre comentariu

masini afara sunt,problema este ca pentru a o putea aduce pe roti trebuie sa fie functionala,fara probleme..Altfel nu merita,sa aduci un cadavru pe platforma nu se justifica,cadavre gasesti in patrie cite vrei..Eu am un vecin si prieten drag ce vrea o remorca din Olanda si as putea sa aduc o masina de acolo.

Link spre comentariu

Nu mai baga in seama pacalicii astia ca ei nu fac nimic, doar comenteaza aiurea.

Tu nu iti dai seama ca si astia is mari doar pt ca au clienti mai prosti ca ei ? Si de acolo li se urca la cap.

Vai de steaua lor. Mie imi place sa ii arat cu degetul.

 

Am pus poze in linkul anterior.

https://photos.app.goo.gl/ycmHZbjQLZYonW9x7

Serveletele de motorina sunt toate albe, deci posibil sa fi scapat de problema.

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări