Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cazan BMW - de curiozitate


Postări Recomandate

Nu stiu cat de rigid e bmw ca mtech doar pe e60 am vazut, ala intradevar era enervant pe drumuri rele. Toate e39 care le am vazut erau niste barci si chiar nu te scuturau deloc. Si erau lenese si in viraje. La slalom ar sta mai rigid bmw ul, dar tot nu il compari cu o masina mica sport.

 

Avantgarde e mai rigid ca elegance, care e si mai barca. Iar codu 486 sport suspension e si mai rigid comparativ cu celelalte, DAR toate sunt confortabile la mercedes.

 

Plus mesaju de mai sus nu era ca dupa ce te dai cu mercu nu te atrage nimic.

Mesajul era ca dupa ce te dai cu un merc decent de sub 1000e nu iti mai vine sa dai tot o mie pe un mega cazan bmw sau 2-3mii pe un bmw care nu e prea departe de merc. Iar unul la 5-6mii o fi el bun, dar tot nu se compara cu ce mercedes am deja, mercedes pe care nu pot lua 3-4mii.

Cu alte cuvine pretul e problema aici.

N o da dau mai mult pe o masina mai slaba.

 

Asa ca mai cautam.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 233
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

@Sharky tu faci o analiza logica, inginereasca, dar lumea din pacate nu este asa. Aceeasi marfa invelita in doua ambalaje diferite nu se va vinde la acelasi pret chiar daca specifici ca marfa este identica, pentru ca asta este lume ain care traim si intodeauna prostii sunt majoritari. Personal nu cred ca vei gasi un bmw care sa aiba un pret cinstit ci vei da numai peste bmw-uri cu preturi "arogante" :rade:. Eu in locul tau as fi renuntat din start cand vedeam preturile "marlanesti". O fi reclama sufletul comertului, dar nu inseamna ca de acum trebuie sa cumpar cacat la pret de caviar. N-au decat sa se spele pe cap cu bmw-urile! Tii mortis sa fii pacalit? 

Link spre comentariu

Ce parere aveti de motoarele de pe e46 320d 136 cai cu pompa injectie si 2l 320i 6 cil. Ma intereseaza fix batai de cap si probleme. Performantele le am vazut

 

La 136 cai era nemiscat de multa vreme, a scos fum albastru, dupa ce era cald nu mai scotea deloc fum.

In rest omu. A bagat bani multi in cazan, a facut multe.

 

La 2l si pe om se vedea ca e pasionat, a facut si el multe, dar caraia servo la liber doar cand invarteam tacea, si curgea ulei din capac.

In rest arcuri sport short shifter....nu as zice ca le 

 

Am gasit 2 masini decente dupa ce am vizionat atatea cazane. Astea se vedeau ca s ingrijite.

Link spre comentariu

Am vazut un m52, cred, pe e46, nfl, pe ala tragea decent.

Dar short shifter, arcuri sport eibach, garda f joasa, ulei care curgea din capac, pompa servo, parca n-am chef....

Plus consum mare, plus cine stie ce probleme mai face si ce mai cere motorul, ca de tras tot nu trage grozav.

N-as da 2mii euro pe asa ceva ca stiu ca imediat mai bag inca vreo 200-300 in maruntisuri.

 

Dar 520i nfl 150cai 2L e lenes rau, esti cu v5 in 1800 ture, dai pedala si nu se intampla nimic.

Ca pe opelu vechi. La mine in v6 (acelasi raport ca v5 la e39) o ia din loc de bine de rau, adica vechi acul ca misca.

2.2 era mai decent din ce am vazut, dar masina aia era un cazan.

 

Pana la urma mai bine un 136 cai diesel pe e46 decat un e39 cazan, dar sa vedem ce mai gasesc.

MAcar optic masina arata chiar bine, avea suspensie sport OE, consumabile schimbate, Parea sa fie fara batai de cap.

Fumul albastru la pornire nu stiu de unde ar putea fi, dar cat timp se potoleste odata pornita masina, cred ca e ok.

Eu suspectez ca ceva ulei se prelinge cand masina sta.

Link spre comentariu

stiu, dar ala e motivul pt care de iau benzina pe e39 tre sa fie minim 2.2 sau 2.5.

Acu imi spunea cineva ca e galerie cu 2 canale, lung si scurt si cateodata se duce un actuator si de aia nu mai are cuplu la joase.

Pana la urma nu asta conteaza, ci starea masinii, dar cum doar cazane am gasit la sub 3mii...

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Am tot umblat prin tara in alte scopuri dar am vazut si cazane cu ocazia asta.

In final aleasa inimii a aparut chiar la 5km de mine.

2001, e39 525d, manual, pachet M, interiorul negru (plafon, stalpi, am inteles ca e rar, dar mie nu imi place), suspensia Mtech 2 (ce a mai ramas din ea: arcuri, si barile stabilzatoare), scaune incalzite, trapa, oglinzi rabatabile.

N-are rugina,  nici pe sub nici pe usi, trapa nu curge.

Interior cam uzat, dar nu grav.

 

Aveam un vibe bun si de la om, era trecut de 40, om mai serios, vopsitor, nu vreun tinerel care isi vindea cazanul supraevaluat la 2-3mii doar ca a pus becuri de nu stiu de care si alte prostii irelevante.

 

Pretul 1500E plus ceva combinatii, deci oficial lasam 1500.

Ce fac urgent: bielete de directie, pun o evacuare stock, ca actuala are data jos intermediara si finala e o tiganie.

Zici ca circul cu Raba, asa se aude.

Mototul e chipat, dar cam prost, fumega de o calci tare, pedala e mega sensibila, abia apas sa zicem 20% din cursa si deja fac depasiri in forta. Te chinui sa pastrezi viteza constanta prin sate la limita legala.

 

Am gasit niste bilstein b6, mai niste arcuri, cotiera noua, evacuarea originala, senzori parcare totul la 1000lei.

MAi niste bielete, niste gume de vara, am luat deja jante de 15 de iarna de aliaj cu 200lei.

E cam ieftina treaba cu bmw-urile, sunt f multe cazane la dezmembrat.

Cred ca o scot in buget de 2000-2500E.

Deja am 800km cu cazanul, imi place, posibil sa nu renunt la el degraba.

 

Fata de ochios e clar mai fain, dar acu si starea e mai buna.

 

SA vad ce e dupa ce ii pun toba sus cum se prezinta, dar asa comparat cu mercedesu, e clar un cazan. Dupa 3 zile de trocarit cu bmw-ul, cand m-am urcat in mercedes zici ca eram intr-o limuzina de mega lux.

Dar si e39 are farmecul lui aparte.

Suspensia cel putin e geniala. Habar nu am cum ar fi mers cu telescoapele ei...

Link spre comentariu

B6 cu arcurile masinii,e o combinatie perfecta,am avut-o pe 3 masini pina acum,inca mai este pe modesta masina a femeii de care faceati misto.Ma bucur ca realizezi totusi diferenta intre e39 si ochios.Ai grija la e39,daca s-a mers prin patrie cu suspensie sport poti gasi oalele plecate si nu numai,de obicei luft-ul aripa-capota tradeaza mult daca sunt plecate oalele.Evacuare as pune originala sh,dar prioritar e tzigania cu chiptuning-ul mioritic.Bieletele costa putin,ridici fata masinii,rotile fata in aer,stabilizatoarea sta relaxata si schimbi.Buna alegerea cu e39,e o masina ce mi-a ramas in suflet.Nu lasa nimic din suspensia sport,nici macar stabilizatoarele.Bafta si tutun...

Link spre comentariu
Acum 10 minute, Sharky a spus:

E comoda cu b6?

Lufturi nu are masina, acu stii cum e. Masina de la 140 pana la 300k tot prin tara a mers.

 

 

B4 sunt stock,ieftine si proaste,pentru ca sunt facute in patrie.B6 sunt dublu circuit,si pe gaz,ca si conceptie.B8 sunt ca b6,dar mai scurte,implicit cursa mai scurta,se pun cu arcuri sport,de preferat cu spira avand grosimea progresiva.Ai incredere,B6,e un amortizor deosebit,se comporta ca un amortizor pe gaz,dar avind dublu circuit(ca si cum ar fi doua amortizoare)nu are moarte.Cind si daca ai chef te dau cu castravetele nevestii,doar la el mai am b6 cu arcurile de fabrica,normale.Cit despre suspensia sport,e nascuta pentru drumurile perfecte,nu are ce sa caute in patrie,de aia se dezghina masinile cu suspensie sport in Ro.

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări