Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cazan BMW - de curiozitate


Postări Recomandate

30 ani, nu mai e mult.

DAR masina aia are multe modificari.

Si nu vreau sa o tin, desi poate ar merita.

DAr pt istoric, musai jos barele de M5, ca pe o istorica bara de M5 sta doar pe un M5.

Farurile sunt de facelift, trebuie unele din 97 de non facelift. Si tot asa.

Masina se vede ca e revopsita si nu cred ac aia e culoarea originala a ei, deci revopsire.

In stilul asta sa o faci istorica iese mult prea scump.

 

Motoru hai ca nu se prinde nimeni cat timp e seria in carte e cea care trebuie, n-au ce comenta.

Dar in mare tot ce e retro fit...pica, pus original.

Jantele nu cred ca e problema, chiar daca masina a iesit din fabrica cu altele, sunt jante BMW, cred, asa ca inchid aia ochii. Oricum jante se tot gasesc.

 

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 233
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vazut asta:

https://www.facebook.com/marketplace/item/909348343106699/

Arata f bine la exterior si interior uzura era decenta.

I-a dat curent si dupa 10 minute de incarcat a pornit usor la -2C cat erau afara.

 

PRoblema e ca mi-am dat seama ca nu mi-as cumpara asa ceva.

2L diesel de 136 cai obositi, design ca naiba, suspensia obosita 300k, probabil e barca si nici macar nu arata de lux.

Ar lasa la un 1600E omul, frane si gume avea, dar la ce folos?

Adica ma interesa un bmw vechi experience, dar sigur nu genul ala de experienta care ma intereseaza. Adica m-am urcat in cazan ochios la 700E si arata mai bine ca ala la interior.

 

 

Avea tot in curte un e46, asta avea si itp si era folosita des.

2005, stare buna, chiar n-am avut ce sa bag de vina, dar 3000E.

Singura problema pt mine erau modificari neagreate: suspensie reglabila chinezeasca, perne in arcurile spate, IC marit si turbina modificata, soft de 240 cai. Deci cam mult pt motorul ala. N-am idee cat l-a alergat.

Plus stickere cu M power, toba inox, leduri albastre la interior.

Omul mecanic, deci nu cioban, dar gusturile....

 

Mi-am dat seama ca asa ceva mi-as lua, pt ca e39 pur si simplu nu ma incanta ca design.

Dar inca ii mai dau o sansa, mai vad si altele.

Link spre comentariu

Scuza-mi franchetea dar e39 nu se cumpara cu motor diesel de 2 litri.Si iti mai dezvalui un secret-Nici e46 nu spune nimic la doi litri diesel,ci 3 litri,cu tractiune integrala,ala e ce trebuie.Deci restrange cautarea,parerea mea.Sau altfel spus clarifica-ti ideile.

Link spre comentariu

Stiu ce spui,buna dimineata.Eu decat e46 de doi litri mai bine as lua orice diesel de doi litri,dar nu Bmw.Apoi observ ca multa lume reuseste sa fenteze impozitul.Si nu in ultimul rind,pentru scurt timp nu se merita sa iei BMW,pentru ca BMW inseamna cel putin 6 cilindri.Parerea mea,ca pasionat.Poate pentru ca primele masini la mine au fost BMW 6 cil,si am notat o diferenta abisala intre motoarele de 4 si 6.Altfel spus ce iti trebuie BMW daca vrei motor de 4 cil,ca si alte cotetze oarecare...?

Link spre comentariu

Era o idee, pt ca 4 cilindri, 6 sau 8 scaunul tot la fel e, bordul tot la fel e, masina tot aia e.

Nu fac cu ea nebuneli.

 

Problema e ca cu toate pot ramane.

De cand ma uit pe olx tot apare cate un cazan. Am sunat la dezmembrari, nimeni nu ia e39 sau e46, intreaba doar daca au catalizator. Restu cazanului ajunge la remat.

 

Impozit nu platesc anul asta, dar la anu daca ramane cazanu la mine, e jale. De aia maxim 2.5. Ca un 960lei dau la impozit, dar 2mii in nici un caz, nu ca nu ii am, dar cum sa dai atat?

 

Am gasit si potlogarii cu masini inscrise in circulatie, dar scoase de la fisc. Le-am verificat pe site-ul politiei si sunt valabile.

Ar fi o varianta, dar nu ma grabesc. Acolo la 900E n-am ce pierde.

Dar si sa cada ceva la ea si sa ceara bani, e jale, ca fie arunci cazanu si accepti pierderea, fie repari un cazan pe care n-ai acte.

 

Deocamdata vad una alta, in Martie plec 3 saptamani in concediu, intre timp se lamuresc si aia care tin de pret ca intr-o piata cu 700+ masini la vanzare, cu pret mediu 1500E n-ai cum sa vinzi nimic la 3mii.

Dupa mine n-au cum sa mai creasca preturile la asa epave care nici la dezmembrari nu le mai ia.

Sunt preturi mari in Germania pt cele ingrjite si pt ca nemtii le-au aruncat demult incoace, nu le mai vor. Dar nici aici nu le mai vrea nimeni si pana le aruncam si noi la gunoi, oferta este destula cerere doar de la fomisti care n-au 100lei in buzunar sau f rar, pasionati sau curiosi ca mine care nicidecum nu se grabesc.

 

Parerea mea.

 

apropo de fuduli rupti in cur:

https://www.facebook.com/marketplace/item/699285717676546/

Plin de dinastea pe piata.

Link spre comentariu

Am avut o singura ciudatenie cu turbo,in tinerete,un 745,era 3,5 in linie 6,dar avea turbo.Mai am ca amintire niste piese din fetele de usa,o piele neobisnuita.Trecand peste aspectul asta,diferenta abisala intre 4 si 6 cilindri nu se refera  neaparat la turbo.

Link spre comentariu

Gasit un semi cazan la 1300e.

Se ridica pe elevator, deci pragurile sunt ok.

2l dizeeel, memorii, senzori parcare, clima pt bizoni, nu bate nu troncane, are gume, are frane, are ambreaj.

Probleme ca are de tobele scoase, dar aia se rezolva usor. In rest stickere m poweeeer...

Posibil asta sa fie, pt ca se pare ca proiectu asta e: fudul dar, rupt in cur.

 

Parca mai bine limitez pierderile decat sa dau 3mii pe unu fain dar sa raman cu el.

 

Mai vad si altele de 2.5 diesel, sau cel de 2.8 benzina cu acte de 2.2, dar nu prea vad justificarea sa dau 2500-3000 pe asa ceva.

Nu ca nu as avea dar...in final sunt bani aruncati. Si cand masina e faina si scumpa apoi iti pare rau de se intampla ceva. Cu un cazan, ce mai conteaza.

 

Mai cuget.

Link spre comentariu
Acum 18 ore, merck a spus:

Cam cate bmw-uri sh ai avut si de ce le-ai tot schimbat? Erau prea fiabile? :57

 

P.S. La E23 vad doar motorul de 3.4litri cu turbo, cel de 3.5 litri nu avea turbo (ambele 6 cilindrii in linie, produse pana in 1986)

Cind esti tinar esti nestatornic.Apoi fiind prima dragoste,a durat pina m-am vindecat.Si ai dreptate,motorul turbo la e23 era nitel mai mic,am vazut acum pe wiki...Cit despre fiabilitate,am renuntat la BMW pentru MB.Si mai nou la MB pentru un Volvo.

Link spre comentariu

Vazut azi si ieri mai multe cazane sa imi fac o idee ce gasesc in gama 2mii euro.

Cazane e putin spus, astea erau CAZANE SINISTRE!

Eu nu stiu de iau 3mii pe a mea, hai cu mare noroc 4 si singurul tehnic decent gasit 525d cel cu CR 163 cai cerea 2200pe ea si nu lasa mai jos.

 

Asta in conditiile in care de pe aripa spate cadea kitu cum cade tencuiala de pe casa, omu se lauda ca a avut un singur proprietar in ultimii 10 ani, dar toti din Ro din 2005 incoace erau din Severin. Vai de steaua lui cazanu.

Burduf caseta rupt, omu era ceva student, o fi luat-o la 1500E si acu s-a gandit ca "au urcat preturile pe mobile.de"or urca si la noi. Probabil dar nu si-a dat seama ca e vb de masini nu de cotetze.

Interiorul arata bine in poze:

 https://www.olx.ro/d/oferta/vand-schimb-bmw-525d-e39-stage-1-IDeGLqg.html?reason=observed_ad

Dar era tot pus prost, se vede ca a fost schimbat/umblat. fie nealiniat fie nu stiu ce.

Omu se scuza ca e 2002, ca ce vreau? Pai ii zic, uite acolo mercedes din 2003, 7 clase peste.

Zicea ca a pus gume noi iarna asta, ma uit la ele, erau ele noi in 2014.

Din frane fata avea 4mm, restu praf.

OMu grijuliu in felu lui, atat cat putea din conditia lui de student. Clar....a tras, acu o vinde si mai si cere cat nu face.

 

Si asta e singurul decent cu care am dat o tura, restu n-are rost sa comentez ce improvizatii au pe ele si in ce stare sunt.

E dezastru!

 

In schimb ma uit la un ochios, daca tot eram in zona Devei, ma duc la Calan.

Ochios cu carpeli evidente peste rugina, dar praguri intregi, masina ok, farurile nu erau matuite de tot.

Motor 2L K, manual, GPL mergea bine. Nu batea ,nu trocanea, se vedea ca e masina itnretinuta, nu o troaca de 2 lei.

In final 900E. Pai la 900E era peste tot ce am vazut e46 sau e39 la pret dublu.

https://www.facebook.com/marketplace/item/228776992475754/

Iar ochiosu are alta alura cand stai in el, pur si simplu alt feeling iti da pozitia bordului cum sunt toate in el. Inclusiv ceasurile arata mai bine ca la saracia aia de e39 sau e46 cu rama aia de plastic demn de logan.

 

Nu stiu, Adica parca ma manca rau sa iau ochiosu ala. PE de alta parte mai cere ceva atentie masina si parca n-am chef de 2 cazane, mai bine o mai retusez pe a mea estetic in banii aia. Sau fac orice altceva.

Cu bmw-ul macar e alta masina.

Link spre comentariu
La 22.01.2022 la 23:24, Sharky a spus:

Vazut azi si ieri mai multe cazane sa imi fac o idee ce gasesc in gama 2mii euro.

Cazane e putin spus, astea erau CAZANE SINISTRE!

Eu nu stiu de iau 3mii pe a mea, hai cu mare noroc 4 si singurul tehnic decent gasit 525d cel cu CR 163 cai cerea 2200pe ea si nu lasa mai jos.

 

Asta in conditiile in care de pe aripa spate cadea kitu cum cade tencuiala de pe casa, omu se lauda ca a avut un singur proprietar in ultimii 10 ani, dar toti din Ro din 2005 incoace erau din Severin. Vai de steaua lui cazanu.

Burduf caseta rupt, omu era ceva student, o fi luat-o la 1500E si acu s-a gandit ca "au urcat preturile pe mobile.de"or urca si la noi. Probabil dar nu si-a dat seama ca e vb de masini nu de cotetze.

Interiorul arata bine in poze:

 https://www.olx.ro/d/oferta/vand-schimb-bmw-525d-e39-stage-1-IDeGLqg.html?reason=observed_ad

Dar era tot pus prost, se vede ca a fost schimbat/umblat. fie nealiniat fie nu stiu ce.

Omu se scuza ca e 2002, ca ce vreau? Pai ii zic, uite acolo mercedes din 2003, 7 clase peste.

Zicea ca a pus gume noi iarna asta, ma uit la ele, erau ele noi in 2014.

Din frane fata avea 4mm, restu praf.

OMu grijuliu in felu lui, atat cat putea din conditia lui de student. Clar....a tras, acu o vinde si mai si cere cat nu face.

 

Si asta e singurul decent cu care am dat o tura, restu n-are rost sa comentez ce improvizatii au pe ele si in ce stare sunt.

E dezastru!

 

In schimb ma uit la un ochios, daca tot eram in zona Devei, ma duc la Calan.

Ochios cu carpeli evidente peste rugina, dar praguri intregi, masina ok, farurile nu erau matuite de tot.

Motor 2L K, manual, GPL mergea bine. Nu batea ,nu trocanea, se vedea ca e masina itnretinuta, nu o troaca de 2 lei.

In final 900E. Pai la 900E era peste tot ce am vazut e46 sau e39 la pret dublu.

https://www.facebook.com/marketplace/item/228776992475754/

Iar ochiosu are alta alura cand stai in el, pur si simplu alt feeling iti da pozitia bordului cum sunt toate in el. Inclusiv ceasurile arata mai bine ca la saracia aia de e39 sau e46 cu rama aia de plastic demn de logan.

 

Nu stiu, Adica parca ma manca rau sa iau ochiosu ala. PE de alta parte mai cere ceva atentie masina si parca n-am chef de 2 cazane, mai bine o mai retusez pe a mea estetic in banii aia. Sau fac orice altceva.

Cu bmw-ul macar e alta masina.

Si uite asa,usor,usor,te duci spre maturizare.Decat doua cazane,mai bine bagi bani in actualul.

Link spre comentariu

Actualul cazan e gata. Nu prea mai am ce sa bag in el, trebuie sa astept sa se strice ceva.

 

Voi mai urmari piata. Ceva trebuie sa gasesc.

Un prieten a "restaurat" un e46 de la conditia de cazan la conditia de ceva decent. Pana nu l-a lasat la 2800E nu l-a dat desi avea tot ce trebuie pe el, roti bune iarna vara, arcuri si telescoape noi.

Ceva de genul ma astept sa prind. 

 

La ochios m-a hotarat fratele meu sa nu iau, ca e tot Mercedes, mai bine ii dau pace.

Are dreptate, ca m-as da 1-2 saptamani cu el si apoi m-as chinui sa il vand.

Link spre comentariu

Nu stiu cum se face ca s-au aliniat planetele.

Am mers sa iau ochiosu pe banii altuia. Eu il tin o saptamana sa imi fac damblaua cu cazanu si apoi continua omul cu el.

 

Dar in drumul de la Calan pana la Cluj a mers excelent, suspensia e f bine gandita, nu e barca dar nu scutura, masina e f bine inchegata, chiar n-am ce comenta. IAr interiorul parfum.

 

Mi-ar fi placut sa o tin eu, dar m-am saturat sa am atat de lucru.

ORicum caut in continuare e46 sau e39. Incerc in orase mai putin dezvoltate, ca in Cluj lumea cere cat nu face.

Eu sunt absolut sigur ca ochiosu se vindea mai scump in Cluj.

Dar acolo in Calan, cine sa dea bani pe el? Cine bate atat drum sa il vada?

Poate asa oi gasi si bmw-uri decente. Ca 2mii E pe oboseli bmw nu dau dupa ce am condus deja 200km cu mertzanu asta de 4mii lei. Ar fi o bataie de joc la adresa banilor mei.

 

Fac maine poze pe lumina cu interiorul.

Cazanele:

IMG_20220125_1601050.thumb.jpg.eb042d0226d02bc7989c16eabd51cd4e.jpgIMG_20220122_1704340.thumb.jpg.61d0aa19ccf8402c5db101f217fb35f9.jpg

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări