cdinu332 Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 Cu masina noua n-am avut probleme pana la 250K decat o singura data, in primul an. A satit un furtun de la servodirectie si apoi un cablu freca de o teava si sarea siguranta generala. Cred ca a fost pana in 5k de km. Am dus-o la un prieten si a izolat suplimentar tot ce a putut. Aia din fabrica au fost cam zgarciti la capitolul asta. Aviz amatorilor de masini americane. Luati-le din SUA daca vreti calitate. Ma refer la modele scumpe, Jeep, Dodge. Ce-i asamblat in UE, cam stau prost la detalii. Deocamdata , se pare ca masinile asiatice sunt mai fiabile. Nu stiu Skoda cum e ca n-am avut. Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 (editat) Acum 29 minute, BRANCA a spus: Belgianul meu a prins o ocazie acolo,un bmw zice de colecție,de la unic proprietar cu 1500 €! Masina aia nu a mai trecut "le contrôle technique" adica ITP-ul la noi. De aia a fost vanduta. A primit formular rosu (in 14 zile trebuie sa remedieze problema - adica sa o repare) dupa care nu mai poate "rula" decat pe platforma sau daca are curaj ... pana il prinde politia (parca el se plangea ca este des verificat de politie ). Uite unul din cele mai mare site-uri de vanzari auto din Belgia: https://www.autoscout24.be (https://gocar.be/fr este mai mic). Am dat o cautare pentru bmw pana in 1500 de euro si uite ce a gasit: https://www.autoscout24.be/fr/lst/bmw?atype=C&cy=B&desc=0&priceto=1500&sort=standard&source=homepage_search-mask&ustate=N%2CU Sunt convins ca belgianul tau a gasit la 1500de euro masina care valoureaza minim 5000 de euro si ca belgienii sunt prosti si vand ieftin lucruri bune! Poti sa ii arati mesajul meu belgianului si iti garantez ca va inghiti in sec . Haideti sa terminam odata cu prostiile astea ca in vest masinile sunt bune si ieftine! Aia nu se incalta cu fesul chiar daca scrie Adidas pe el! P.S. Ca sa ne mai amuzam, pun poze cu interiorul din prima masina la 1500 de euro: Editat Octombrie 13, 2023 de merck Link spre comentariu
BRANCA Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 BMW-ul e o pleaşcă.Nu e scoasă la vânzare!Îi face lucrări de construcții proprietarului şi prețul e pentru ceva gen donație.Când o aduce în RO poate mă lasă să-i fac nişte poze... Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 Eu am trecut de 600.000 cu T4 din 2000 si inca merge brici. Daca o intretii nu vei avea probleme tehnice.(desigur exclus cazul cand iti cade un meteorit pe ea) Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 Acum 36 minute, BRANCA a spus: BMW-ul e o pleaşcă.Nu e scoasă la vânzare!Îi face lucrări de construcții proprietarului şi prețul e pentru ceva gen donație.Când o aduce în RO poate mă lasă să-i fac nişte poze... Pai hai sa fim corecti, ca altfel iese o varza! Una este sa spui in prima faza ca a gasit un BMW piszda la 1500 de euro (ca sa moara dusmanii) si alta este ca il primeste la schimb pentru lucrari facute in construnctii. Daca el ii repara in casa una alta si ala ii doneaza BMW-ul este clar alta mancare de peste! Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 13, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 13, 2023 Deci bmw meu nu a fost nici o minune. Prețul a fost bun. In rest s a bagat strictul absolut necesar, plus revizii normale si o curatenie temeinica. Am mai lipit eu trimurile că erau rupte si de moft an pus suspensie Bilstein galbena sh. Vibreaza discurile? Se ignora. S a dus centralizata si telecomanda? Aia e. Se ignora. De aia am si vandut mașina pt ca nu tin doua cazane. Bmw a plecat primul pe Mercedes nu imi da nimeni bani asa ca trag de el. In Merc am bagat 10mii de cand il am. De la ulei la ultimul surub si instalatia de gaz cu tot cu omologare. A luat itp cu brio inclusiv gaze. Problema e ca desi am bagat o tina de bani, tot vechi este si tot poate crapa oricand orice. Degeaba a fost ingrijit, bibilit si antifonat, furtunuri noi si samd. Cere si tot cereeee, ca doar sunt multe altele. Fix dupa itp s a dus modulul de memorii si comanda scaun pasager. Aia e. De aia am dat bmw sa nu ajung in aceeasi situație. Damblaua mi am făcut o e o masina exceptionala pt generatia aia. Merc Ca valoare de piata e undeva la 1500e. Dar cum are gume noi si multe altele. Trag de el acu cu maxima zgârcenie si aia e pana crapa si alta. Oricum o am de 8 ani. M am saturat. Ma bucur cat mai merge carpeli doar cu sarma si sper sa mai scot 2 ani din ea. Intre timp caut un golf gti sau alta masina mai noua. Mercurile mai noi nu cred ca rezista de la 13 ani in sus fara o tona de bani. Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 13, 2023 Partajează Postat Octombrie 13, 2023 (editat) Acum 2 ore, Sharky a spus: Intre timp caut un golf gti Eeeee, deja devine interesant!!!! BAFTA!!!! P.S. Cauti FSI sau TSI? Editat Octombrie 13, 2023 de merck Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 13, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 13, 2023 7.5 probabil. Dar de la anu incolo. Deocamdată trag de mertz. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 2 Autor Partajează Postat Mai 2 Ca sa reiau subiectul. Modulul de memorii scaune nu s-a dus. Problema a fost coroziune la panoul de sigurante interior. A prins masina umezeala cum a stat. Tot panoul era corodat cu oxid alb. M-am prins de asta cand s-a oprit pur si simplu in drum, se interupsese contactul la ECU. Am rezolvat asta, am rezolvat inelul de la planetara, am antifonat cu mocheta carenajele rotilor ca sa reduc zgomotul de rulare. Acu masina e antifonata la nivel de S class. Doar motorul il aud cam tare de pe scaunul soferului, pe undeva pe sub bord vine sunetul, ramane de investigat candva. Am parcurs 10k cu masina pana prin Martie cand am scos-o iar in pensie pt ca am luat alt cazan. E90 318d 2007 M47 fara dpf din fabrica fara clapete pe admisie, motor de 122 cai, deci neforjat. 300k, brate originale, fulie etc. Ce are schimbat sunt doar franele, telescoapele, capete de bara si bielete. Roti separate de 16 iarna si vara in stare buna. Rugina nu are, dar mici probleme esetetice care oricum nu ma intereseaza. Am dat 3mii, celalalt cazan a plecat cu 2500. Merita numai prin faptul ca am scapat de rugina si am discuri care nu vibreaza. Avea multe hibe masina veche si nu aveam chef sa le rezolv. Pana acum am bagat 1000E, niste furtunuri, termostat, pompa apa, radiator (era fisurat), o broasca, reparatie preventiva alternator, role, curea, antigel nou mici carpeli si roti de 17 in doua latimi. Am parcurs 2mii km, consum de 4.9 facut la pompa, mers cam incet, 1250km cu un plin ochi de 61L. Ca si cost pe km ies tot ca si mercedesul la acest consum, doar ca Mercedesul rula cu o viteza ceva mai mare. Plan pe viitor daca masina se dovedeste buna: injectoarele de 320d sau 535d ramane de vazut, turbo mai mare si putere minim 200 cai. Si daca imi place cum se comporta vor urma bratele de M3, ca oricum sunt cam obosite bratele de pe fata, suspensie sport. Apoi ceva navi aftermarket cu camera, ca momentam n-am nimic si scane sport cu bancheta rabatabila, daca am bafta sa gasesc. Sper sa ma incadrez in buget de 6mii euro. Link spre comentariu
Postări Recomandate