Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cazan BMW - de curiozitate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 233
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 3 săptămâni mai târziu...

Desfacut epuratorul, suruburile rotunjite au iesit cu M batut.

Am folosit surubelnita in care bati cu ciocanul si se invarte. Nu stiu cum se cheama.

 

Filtrul era plin de ulei, dar nici vorba sa fie colmatat, intarit, distrus, clar mai mergea. Pun filtru ciclon, azi a sosit comanda.

Cu filtrul scos ieseau ceva gaze de carter dar abia le vedeam. Deci cred ca e ok motorul.

 

Cum la mercedes m-a lasat ambreajul, ca norocul fix langa casa, ma bucur ca am luat cazanul asta.

Ii pun discurile vechi inapoi, pun bilelete antiruliu ca sa nu mai bata si joi dar o tura pana la mare.

Link spre comentariu
34 minutes ago, Sharky said:

1. Am folosit surubelnita in care bati cu ciocanul si se invarte. Nu stiu cum se cheama.

 

2. Cu filtrul scos ieseau ceva gaze de carter dar abia le vedeam. Deci cred ca e ok motorul.

2. Motorul era rece? Erau macar 15 grade in garaj? La cald situatia se prezinta mai bine.

Din Misurina - Italia pana la iesire spre Austria am facut 5 ore (practic am stat) si am fost nevoit sa schimb uleiul (era contaminat cu benzina) dupa un asemenea eveniment (aveam 3mm peste nivelul maxim pe joja). Era frig afara si a trebuit sa tin destul de mult motorul pornit in coloana (il mai opream cand vedeam ca stau pe loc mai mult de 15 minute),  masina fiind noua, sub 8k in bord, am exclus uzura, singurul dezavantaj in situatia aceea fiind uleiul 10W50. 

 

1. Surubelnita de impact manuala.

res_552fade82a55ab193d3e352794465967.jpg

 

res_b26d6b2fb851c00292455f37d07e174c.jpg

Link spre comentariu

dinaia, clar.

Erau vreo 10-12C afara, nu ma intereseaza cata compresie are si cate gaze are sau n-are.

Porneste direct cheie fara bujii si la 5C, mai rece n-am prins, de tras trage, consumul e bun. Nu-s nebun sa fac teste care nu servesc la nimic.

 

Nasoala treaba cu uleiul. Motoare moderne, ce sa mai zici.

 

La mare e combinatie. Am fost si in weekendu trecut cand m-am intors din concediu. Erau -1 dupa indicatiile termometrului, dar era soare. Suflecat pantalonii, m-am bagat cu tot cu genunchi in apa, am crezut ca mi se rup picioarele.

Pofta cu apa mi-am facuta deja in concediu, aici era doar asa de nostalgie.

 

Sper sa apuc sa pun discurile vechi inapoi plus noile bielete antiruliu, ca un ciocanar ce sunt. Sunt cu 1mm peste minim deci mai merg. Placutele sunt noi la cum arata.

Ce are masina sunt noi, dar ovalizate, n-am chef sa merg la drum lung cu ele.

 

Link spre comentariu

Strungu inca nu il am functional. L-am reasamblat mecanic deocamdata, terbuie sa ii refac instalatia electrica.

Ideea e ca nu stiu daca merge rectificat la cutit, ma gandeam ca trebuie cu piatra, gen sa prind un flex in papusa si cu ala sa ii dau.

 

Acu cine stie. Daca discurile astea vechi nu bat cum zice proprietarul o sa ma tina setu asta de placute, deci presupun ca macar 60k/ deci peste 3 ani. Repet, pe masurate discul e cu aproape 1mm peste limita de jos, asa ca dupa mine, a fost schimbat degeaba.

MEsterind azi la disc am aflat ca telescopu fata e magnum :)) deci prea mult nu o sa tina.

Deocamdata sunt f multumit de treaba care o face, sa vedem in cat timp va incepe sa curga.

 

Link spre comentariu
Acum 42 minute, Sharky a spus:

Strungu inca nu il am functional

Uzual nu se face pe strung, ci pe scule dedicate, cele facute pe strung marea majoritatea bat si pompeaza in pedala. Sunt serviceuri care au un dispozitiv cu piatra,, e monteaza pe masina ridicata , rectificarea se  face fara demontarea discului de la loc, si operatia  nu e scumpa 

 

Link spre comentariu

PRea dezbateti. Am curatat suprafetele si am montat deja discul vechi, ramane sa testez pe seara dupa ce fac si celalalta parte. Sa speram ca omul nu m-a mintit si discurile vechi sunt bune. Daca da, 2-3 ani sigur nu mai umblu aici.

De batut bateau sigur si bielelte antiruliu, am schimbat una si se vedea clar ca era cu joc. Poate scap si de bataile de directie.

 

Am dat o tura cu discu vechi pe stanga, aproape ca nu mai simt batai deloc.

Ma si bate gandul sa las asa un disc vechi si unul nou ca n-are ce sa se intample rau.

Dupa cateva franari de s-a asezat placuta nici macar nu mai trage de volan la franari puternice.

Nu cred ca sa fie diferenta intre discuri, fonta e fonta.

Placuta face diferenta, deci nu e problema ca nu se imparte sarcina dpdv termic.

 

Troncanitul stanga s-a rezolvat, era bieleta de vina. Rezolv si pe dreapta, mai pun epuratorul nou si aia e.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, adydep a spus:

Iese mult mai bine la ”nea Caisă” pe strung decât la un service de fițe.

Nu vreau sa te contrazic , dar nu degeaba s-au facut scule dedicate.Problema pe strung este cu prinderea,nu este simpla  : cea mai mica deviatie intre linia axului gaurii discului si suprafata discului ,duce la batai , indiferent cat de neted iese discul.

Vecinul meu a patit cu Audi : frana bine ,dar discul era cu suprafata ondulata ,si cu ceva margine .L-a rectificat un profesionist pe strung ,arata bestial ,"laser ", pus pe masina batea in pedala de rupea .....inainte nu facea ,A luat altele .

 

( ps - am strung acasa ) 

Link spre comentariu

Din ce am mai citit, unii cu BMW-uri ca sa iasa mai ieftin au pus discuri ATE sau BREMBO in loc de discuri originale BMW si s-au plans ca in scurt timp s-au ovalizat. Nu stiu in ce masura este minciuna sau nu si nici nu se poate sti cum conduceau aia masina (ca asta conteaza cel mai mult). 

 

P.S. Altii se plangeau ca la masina noua au fost nevoiti sa schimbe discurile la 15k. Bine, eu zic ca se alintau ca daca aveau M-uri sigur erau din aia nelinistiti.  

Link spre comentariu

LA merc am dat jos discurile originale mancate mult sub limita, nu vibrau.

Am pus ATE, am deja 80k cu ele, inclusiv cateva ture de circuit. Nu bat!

Evident au fost montate corect, butucul a fost facut luna inainte de montare!

 

PE BMW discurile noi care bat sunt TRW, la fel placutele, discurile vechi nu imi dau seama ce marca sunt. Butucul parea relativ curat.

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări