Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator receptie statie

Adrian A

Postări Recomandate

Salutare!

Sunt incepator in ale electronicii si sper sa ma poate ajuta cineva cu o problema.

Lucrez la un proiect si am nevoie sa fac un "modul (circuit)" care sa amplifice semnalul doar pe receptie la o statie.

Am o statie transmisie-receptie cu o antena de 3 Db si vreau sa montez intre antena si statie un circuit care sa-mi amplifice doar receptia.

Am gasit ceva solutii de amplificare receptie insa, din cate am citit, daca transmit ceva prin el se arde.

Ce solutie as avea?

Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Adrian A

5

• grosu99

2

• yo7but

1

• validae

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Da, insa nu as vrea sa-mi bag nasul in statie.

As vrea sa se faca automat trecerea atunci cand detecteaza un semnal de emisie si nu stiu daca este posibil.

Exista vreun integrat care poate face "switch-ul" in functie de ce semnal primeste, emisie sau receptie?

Am gasit o schema dar nu prea ma descurc sa o citesc sa-mi dau seama daca este ceea ce caut eu: https://ibb.co/YcWRLrT

Link spre comentariu

Despre ce statie e vorba ? In ce banda ? Exista posibilitatea izolarii cu relee a amplificatorului cu decuplarea la emisie prin radiofrecventa. Se face o secventiere a cuplarii/decuplarii releelor la montajele mai sofisticate.

Link spre comentariu

Este un dispozitiv care emite si receptioneaza in 1Ghz. Il folosesc sa primesc semnal de la niste senzori si uneori mai emit tot in 1Ghz. Ai putea sa ma ajuti te rog cu o schema rudimentara?

Link spre comentariu
1 hour ago, yo7but said:

Se poate face un VOX pe radiofrecventa care comanda un releu ce scoate din circuit amplificatorul pe timpul emisie. Cu acest montej nu se intervine in statie.

Exista asa ceva deja pe piata?

Sau ma poti ajuta te rog cu o schema, contra cost?

Multumesc!

Link spre comentariu