george291046 Postat Decembrie 9, 2021 Partajează Postat Decembrie 9, 2021 Salut la meșteri ! Am achiziționat recent un dispozitiv Tv streaming model SP 164756. Am urmat toate instrucțiunile de instalare primite de la firma care vinde astfel de ......scule, dar nu reușesc să trec de pagina de pornire . Am încercat să mă conectez cu o tabletă Samsung cu soft Android 4.2 și cu un telefon Nokia 2.3 cu soft Android 11(ambele fiind în lista de dispozitive agreate). Funcția de screen mirroring nu face conexiunea cu converterul iar conexiunea la Wi-Fi nu se face la ambele scule, ci ori/ori. Întrebarea este, a instalat cineva dintre dvs, așa ceva ? Există vreun secret, vreun clenci ? Link spre comentariu
modoran Postat Decembrie 9, 2021 Partajează Postat Decembrie 9, 2021 Nu am auzit de asa ceva pana acum si nici google nu stie nimic. Returneaza dracia si ia chromecast ca tot omul daca vrei sa si mearga. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 9, 2021 Partajează Postat Decembrie 9, 2021 (editat) pune o poza sau un link cu dracaria...ai incercat cu cablu usb prima conectare(asta in caz ca are)? Editat Decembrie 9, 2021 de Bercu Giuliano Link spre comentariu
george291046 Postat Decembrie 9, 2021 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2021 Voi anexa un link cu drăcia de care vorbeam ! Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 9, 2021 Partajează Postat Decembrie 9, 2021 chromecast 2 probleme si solutii: https://www.xatakandroid.com/tutoriales/como-solucionar-problemas-de-conexion-de-un-chromecast Link spre comentariu
george291046 Postat Decembrie 10, 2021 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2021 Acum 13 ore, Bercu Giuliano a spus: chromecast 2 probleme si solutii: https://www.xatakandroid.com/tutoriales/como-solucionar-problemas-de-conexion-de-un-chromecast Am încercat să traduc cu Gogu dar m-am încurcat mai rău ! Oricum, mulțumesc pentru bunăvoință ! Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 10, 2021 Partajează Postat Decembrie 10, 2021 Primul pas pe care îl face aplicația Google Home este să detectezi noul tău Chromecast pentru a continua configurarea acestuia. Dacă nu apare în timpul acestui prim pas: Verificați dacă Chromecastul este conectat corect la curent. Ar trebui să apară un LED alb intermitent. Dacă utilizați Android 6.0 sau o versiune ulterioară, verificați dacă serviciile de localizare sunt activate, astfel încât Androidul dvs. să poată localiza Chromecastul. Trebuie să verificați dacă Setări> Locație este activată și că aplicația Google Home are permisiunea de a vă accesa locația. Dacă Google Home tot nu vă detectează Chromecastul, puteți încerca câțiva dintre acești pași: Închideți aplicația Google Home și redeschideți-o. Deconectați cablul de alimentare al Chromecastului și așteptați aproximativ un minut înainte de a-l conecta din nou. Configurați Chromecastul de pe alt dispozitiv compatibil. Dacă Chromecastul dvs. apare deja în lista de dispozitive noi, atunci veți trece la al doilea pas, care este să vă detectați rețeaua Wi-Fi, iar aici putem găsi de obicei câteva dintre aceste două probleme: Utilizați o rețea de 5 GHz: Chromecast de prima generație (2013) acceptă numai rețele Wi-Fi 802.11 b / g / n 2,4 GHz, în timp ce Chromecast de a doua generație (2015) acceptă ambele rețele Wi-Fi -Fi 802.11 b / g / n 2.4 GHz ca și în rețelele de 5 GHz. Dacă aveți un Chromecast de prima generație și un router cu bandă dublă, trebuie să dezactivați izolarea punctului de acces introducând configurația WiFi a routerului (Uitați-vă la instrucțiunile producătorului.) Rețea ascunsă: Dacă rețeaua dvs. Wi-Fi este ascunsă (nu își afișează public numele), va trebui să introduceți manual numele și parola rețelei. Pentru a face acest lucru în rețelele Wi-Fi, atingeți „Altele...” Nu mă pot conecta la rețeaua Wi-Fi pe care am selectat-o Dacă aplicația Google Home a detectat atât Chromecastul, cât și rețeaua Wi-Fi. dar nu puteți stabili o conexiune, poate fi din cauza: Filtrarea adresei MAC: dacă routerul dvs. Wi-Fi are activată filtrarea adresei MAC, va trebui să adăugați adresa MAC a Chromecastului dvs. la lista de dispozitive filtrate. Identificatorul adresei MAC al Chromecastului apare în partea de jos a setărilor aplicației Google Home. Izolarea clientului/punctului de acces: Chromecastul nu se va putea conecta la router dacă este activată izolarea clientului/punctului de acces. Ar trebui să fie dezactivat în configurația routerului dvs. Wi-Fi. Rețele private virtuale sau servere proxy: Un Chromecast nu este compatibil cu rețelele private virtuale sau serverele proxy activate, va trebui să le dezactivați din configurația routerului dvs. UPnP (Universal Plug and Play) / Multicast: routerul nu va detecta Chromecastul dacă UPnP (sau Multicast) este dezactivat. Activați protocoalele UPnP (Universal Plug and Play) pe router. IGMP (Internet Group Management Protocol): Dacă protocolul de rețea IGMP este dezactivat, va trebui să-l activați, sau dacă proxy-ul IGMP este activat, va trebui să-l dezactivați pe router. Notă: Modificarea configurației routerului poate avea consecințe nedorite. Dacă aveți întrebări, contactați producătorul sau furnizorul dvs. de internet. Link spre comentariu
george291046 Postat Decembrie 10, 2021 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2021 La 09.12.2021 la 12:20, modoran a spus: Nu am auzit de asa ceva pana acum si nici google nu stie nimic. Returneaza dracia si ia chromecast ca tot omul daca vrei sa si mearga. Chromecast este frate, dar cred că este un pic defect ! Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 10, 2021 Partajează Postat Decembrie 10, 2021 1 oră în urmă, george291046 a spus: Chromecast este frate, dar cred că este un pic defect ! nu cred ca-i defect...gresesti tu undeva sau e vreo incompatibilitate cu vreun dispozitiv(telefon,tableta,ruter) Link spre comentariu
george291046 Postat Decembrie 10, 2021 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2021 Acum 5 minute, Bercu Giuliano a spus: nu cred ca-i defect...gresesti tu undeva sau e vreo incompatibilitate cu vreun dispozitiv(telefon,tableta,ruter) Am încercat cu o tabletă cu Android 4.2, un telefon cu Android 11 și o altă tabletă cu Android 11 ! Nu rămâne decât că o zbârcesc eu undeva, ori chinezăria e nasoală ! O să mai încerc, și dacă nu,și nu, o să cer să-mi schimbe scula ! Link spre comentariu
george291046 Postat Decembrie 25, 2021 Autor Partajează Postat Decembrie 25, 2021 Am primit alt divice de la firma vânzătoare, care a reacționat corect din prima, fără nicio problemă ! Mulțumesc celor ce mi-au dat atenție ! Topic închis ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum