Livand Postat Noiembrie 28, 2021 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 :))) bun sfat. O sa încerc. Inteleg ca, daca o pun in panta nu mai e nevoie sa o pornesc că isi ia avant la plecare si merge singură apoi. Fac si economie de motorină ;). Merg la costuri zero. Dar problema e ca fara motor pornit vine iarna si îngheț de frig. Dar iau un invertor de 220v si pun o aeroterma in masina ca sa rezolv problema. ...bine bine si cu nisipul ce fac ? Il pun in baterie ? ...mai glumim si noi. P.S. E automată. Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 28, 2021 Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Sfatul se referea la pornirea cu bateria slabă.Nu ai pornit niciodată împins sau tras ? E o experienţă...uneori utilă.Mai ales dacă rămâi fără baterie în locuri izolate.... Dar la maşinile cu cutie automată nu merge....asta e.Au şi avantaje dar şi dezavantaje.... Link spre comentariu
Livand Postat Noiembrie 28, 2021 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Era o glumă, sper ca totusi ai gustat-o. Mi-am dat seama ca la pornirea tras sau împins faci referire si de aceea am mentionat ca e automată. Sper ca nu am deranjat cumva cu gluma. Mulțumesc Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 28, 2021 Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Nicio problemă.Mi-ar plăcea să încerc o automată. Nu am avut aşa ceva până acum şi sunt la a patra maşină.Dar sunt genul sportiv, apreciez mai bine cutia manuală.Cred că dacă aş trece de la manuală la automată şi invers, mi-ar lipsi ceva.. Link spre comentariu
Livand Postat Noiembrie 28, 2021 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Eu am avut si manuală inainte (un astra H 1.9cdti de 110 kw), si mie imi place un stil mai sportiv. Nu pot să spun că ii duc dorul, desi mi-a plăcut masina mult(m-am bucurat de ea 12 ani) insa la traficul din Bucuresti sunt mult mai multe avantaje. Dar si Craiova s-a umplut de mașini și calea București (parca asa ii zice ) e aglomerată si la voi...si se mai plânge lumea ca nu are bani. Hai că m-ai facut sa-mi aduc aminte de studenția mea cand alergam la curse pe pista actualului aeroport din Craiova. (Am fost student la Universitate) Revenind la...manuală vs automată eu nu cred ca as mai reveni la manuală tocmai datorită confortului pe care îl oferă o cutie automată. Si alea automate au mod sport, manual iar cutiile de ZF (de pe bmw) sunt cele mai reușite. (Au alte probleme dar nu pe.partea de cutie). Iti recomand sa faci un drive test cu o automată. O sa rămâi plăcut surprins. Si daca vrei sa ai un zâmbet de la o ureche la alta mergi cu o electrică daca ai ocazia (de exemplu un i3 care se gaseste la rîde sharing in Bucuresti) Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 28, 2021 Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Cred c-aş prefera electrica.Sper să testez una măcar... Link spre comentariu
merck Postat Noiembrie 28, 2021 Partajează Postat Noiembrie 28, 2021 Acum 51 minute, validae a spus: Cred c-aş prefera electrica. Zvac la plecare de pe loc cum are o electrica nu gasesti. 1 oră în urmă, Livand a spus: Revenind la...manuală vs automată eu nu cred ca as mai reveni la manuală tocmai datorită confortului pe care îl oferă o cutie automată. Si alea automate au mod sport, manual iar cutiile de ZF (de pe bmw) sunt cele mai reușite. (Au alte probleme dar nu pe.partea de cutie). BMW G20 330E are probleme pe partea de cutie. Indiferent de modul selectat: termic, hybrid sau electric cand ajungi la stop sau la o bariera de cale ferata masina "smunceste"! La reprezentanta ... baietii ridica din umeri . In plus se intampla sa vrei sa pornesti si nici nu apuci sa ridici piciorul de pe pedala de frana ... si se opreste . Oricum nu-i singura buba, un senzor de parcare de pe fata nu mai merge, pe spate senzorii cand merg cand nu merg, din cand in cand dupa reincarcare nu mai merge in mers reincarcarea. Nu mai sunt bmw-urile ce au fost! Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 1, 2021 Partajează Postat Decembrie 1, 2021 S-a dus epoca in care cutia tinea zeci de ani. Bateria aia fiind agm nu o sa vezi lichid plutind in ea. Nu prea ai ce sa ii faci. Tragi de ea atat cat merge. Cat timp folosesti zilnic masina e ok, dar probabil de o lasi o saptamana nemiscata sau daca vin -10C nu o mai pornesti. Link spre comentariu
Livand Postat Ianuarie 5, 2022 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2022 un mic update: Bateria inca functioneaza, Am facut o proba, dupa o incarcare completa am reusit sa pornesc masina de vreo 7 ori la rand, fara sa o las sa incarce alternatorul si cred ca mai avea curent pentru vreo 2 porniri. incepuse sa invarta mai greu demarorul. Desi calculatorul masinii taie toti consumatorii cand opresc motorul, probabil pentru ca scade voltajul, cred ca, in conditiile acestea de iarna ma mai tine pana la vara :). A stat ulterior si 3-4 zile nepornita. am masurat-o din nou cu un aparat. arata 30% din capacitate. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 5, 2022 Partajează Postat Ianuarie 5, 2022 Bateria aia e buna la o sursa neintreruptibila, pt ceva consumatori mai pretentiosi. La caldura si cuplata permanent la o sursa, o mai duce cativa ani. Eu am dat jos de pe masina, acum un an era sa zic, dar sunt cam doi de acum, o baterie Bosch, de 75Ah, si de atunci merge pe un sistem de supraveghere cu 4 camere si DVR. Monitorul il las pe retea. Bateria mai pornea motorul dar facea mai mult de o turatie cum eram obisnuit, adica o simteam ca munceste mai greu si nu am vrut sa las pe iarna. Doar daca iti plac senzatiile tari sa o mai lasi pe masina sa vezi cand te lasa cu ochii in soare...numai sa nu ai o urgenta in momentul ala. Link spre comentariu
crysti Postat Martie 16, 2022 Partajează Postat Martie 16, 2022 (editat) Eu la un AGM Varta 70Ah/700A, după ce am completat în total cu peste 200 mL apa ultra pură (1µS/cm), după 24h pe redresor CTEK, curentul bateriei a crescut de la 250A la 460A. În timpul încărcării bateria a "bolborosit" puternic, semn că a eliberat apa care era în exces. Editat Martie 16, 2022 de crysti Link spre comentariu
tenzen Postat Martie 16, 2022 Partajează Postat Martie 16, 2022 Adica vrei sa ne spui ca la - x grade, ai pornit lejer o masina cu o baterie de 30% capacitate activa,iar acum ai dublat capacitatea,dupa ce ai fiert-o?Apropo,ai sarcina pentru masurarea acestor capacitati sau vreo timpenie electronica de minte frumos? Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 16, 2022 Partajează Postat Martie 16, 2022 Acum 2 ore, tenzen a spus: iar acum ai dublat capacitatea,dupa ce ai fiert-o? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 16, 2022 Partajează Postat Martie 16, 2022 Daca bateria a fost puternic dezechilibrata se simt cresteri de capacitate dupa ce-i faci incarcarea de egalizare, adica fiertul ala. Altfel la o incarcare normala si nefacut nici o incarcare de egalizare ajunge un element sa fie descarcat. Este ceva normal aceasta procedura, la echipamentele industriala se face intre 6luni si un an. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 16, 2022 Partajează Postat Martie 16, 2022 4 hours ago, tenzen said: Adica vrei sa ne spui ca la - x grade, ai pornit lejer o masina cu o baterie de 30% capacitate activa Dacă a încălzit bateria ... nu mai era la -x grade Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum