Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ww.passat 3b2 1,8 125 cp


cnc

Postări Recomandate

buna seara. la aceasta masina am probleme cu directia ,,cind pornesc motorul directia merge bine volanul se invirte usor daca turez motorul si trece peste2500 ture si dupa asta o las la relanti nu mai merge volanul se intareste ce poate fi?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cnc

    5

  • Усилитель

    4

  • merck

    2

  • calul

    1

Top autori în acest subiect

Si, de vazut nivelul de ulei, la multe masini se face cu motorul mergand, incalzit, dupa ceva turatii,cand uleiul  o ia pe circuit, multi se uita stationar si atunci e ok... 

Apoi posibil si ce scrie Rammstein.... 

Mai ales daca sunt ceva km, si lumea cam uita de acest ulei. 

Link spre comentariu
Acum 40 minute, Усилитель a spus:

Si, de vazut nivelul de ulei, la multe masini se face cu motorul mergand, incalzit, dupa ceva turatii,cand uleiul  o ia pe circuit, multi se uita stationar si atunci e ok... 

Apoi posibil si ce scrie Rammstein.... 

Mai ales daca sunt ceva km, si lumea cam uita de acest ulei. 

Ce treaba are nivelul uleiului d ela motor cu servodirectia???

@Rammstein a zis clar care-i buba: ulei de servo (lichid de servo cum ii mai zic altii) neschimbat sigur (se recomanda ca la 50k sa fie schimbat) care in timp distruge pompa (racire precara). 

La cate masini ai vazut tu ca se verifica nivelul cu motorul mergand? BMW-ul verifica uleiul cu motorul mergand pentru ca nu are joja (o prostie in opinia multora), dar marea majoritate a masinilor au joja si uleiul la joja se verifica cand masina este oprita. 

Link spre comentariu
Acum 2 ore, merck a spus:

Ce treaba are nivelul uleiului d ela motor cu servodirectia??

Nu are nimic ,nici nu am scris asta.Motorul trebuie sa se învârtă că sa învârtă pompa mecanica servo ,uleiul din bidon o ia pe circuit și se schimba nivelul ,scria pe capac:with runing engine ,cu toate că era nemțească.

Mai este bine de mișcat stânga dreapta volanul complect .La unele mașini uleiul hidraulic de la servo trece prin radiatorul mașinii( țeavă schimb termic) ,de aceea este bine de așteptat să se încălzească.

 

Editat de Усилитель
Link spre comentariu

Daca nu este nici o alunecare, la motorul turat merge servo, la turatie mica, nu, cum ai scris in primul post, atunci pompa are uzura si nu baga destula presiune. 

Link spre comentariu
Acum 18 ore, cnc a spus:

 daca turez motorul si trece peste2500 ture si dupa asta o las la relanti nu mai merge volanul se intareste ce poate fi?

Si daca turezi din nou motorul isi revine sau nu? Cat timp o ai turata este ok? 

Link spre comentariu

daca turez din nou motorul isi revine uneori cam pe la 1600 ture alteori 2200-2400 ture, cit este turat motorul este totul bine . dupa ce este oprit motorul si il pornesc dupa ora o ia de la inceput

 

Link spre comentariu
La 25.11.2021 la 17:49, cnc a spus:

daca turez din nou motorul isi revine uneori cam pe la 1600 ture alteori 2200-2400 ture, cit este turat motorul este totul bine . dupa ce este oprit motorul si il pornesc dupa ora o ia de la inceput

 

 

Link spre comentariu

Posibil sa fi intrat aer pe circuitele hidraulice . Cu motorul pornit  ,  faceti  , pe loc, citeva manevre stinga-maxim , dreapta- maxim  . Asta este o dezaerisire a circuitelor hidraulice 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări