Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Magneti puternici pentru generator eolian

Vizitator tehnostef

Postări Recomandate

Vizitator tehnostef

Salut . Am gasit pe net niste planuri pentru fabricarea unui generator trifazat cu magneti permanenti cu tensiunea de iesire 48 Volti ( redresat ) si puterea de 1000 Wati la o turatie de 700 rot/min. Pare un proiect bun ( la prima vedere ) cu descriere detaliata , si ar fi ideal pentru cuplarea directa ( fara transmisie mecanica ) cu o turbina eoliana de vreo trei metri diametru . Fabricarea se poate face la nivel de amator dar sunt necesare si materiale care nu se prea gasesc pe la noi : rasina vinilesterica , tesatura de fibra de sticla , magneti Neodimiu N40 ( B=1,4Tesla !!!), etc. Cred ca pot sa fac rost de rasina si de fibra de sticla , dar magneti de Nd se gasesc doar peste hotare . Daca aveti info despre magneti Nd care s-ar gasi si la noi , scrieti pe forum , pt ca sunt multi amatori care ar fi interesati :smt006

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 27
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gica70

7

• aygun

5

• Dr.L

2

• costinium6

2

Top autori în acest subiect

Vizitator webmaster

vezi ca te pot ajuta eu cu magneti ! Am seturi de cate 20 magneti Neodym , magnetii au dimens : L x lx h= 40mm x 20mm x 15mm si sunt foarte puternici ( atentie la degete ) . pretul e 25Ron bucata . Daca vrei scriem-i pe email : [email protected] . Merita sa cumperi pt ca magnetii astia sunt f buni pt generatoarele de vant si nu numai. Bafta

Link spre comentariu
  • 5 ani mai târziu...
Vizitator runner78

Salutare,