Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme gpl - cazan premium


Sharky

Postări Recomandate

Eu din motive de zgarcenie am avut bujiile cracite dela 1 la 1.15-1.2. Am pus gazul a mers ceas masina 2mii km.

Apoi le am batut in cap la 0.8 si a mai mers inca 2 ani. Bujii bosch double platinum. Ca si cele originale. Apoi le am schimbat dupa ce am facut distributia. Nici o greata nu au avut.

Si din cauza unei erori de notare o bujie din alea batute in cap a mers pana acu.

Deci a facut 150k, pe alt cilindru decat cel problematic.

 

 

Deci ce da producatorul nu e duma, cu mentiunea ca uzura sigur ar fi fost mai mare.

Depuneri nu am avut niciodata. Sunt toate curate ca in poze.

 

 

Sonda de o schimb o sa fie ca ma manca pe mine undeva. O sa vad la anu. Ai mai scris de osciloscop dar nu imi bat capul. Pun alta doar de ma manca curiozitatea.

 

Intre timp iar s a apucat sa posteze oligofrenu pe youtube. :) :)

citeste ce e aici si injura pe toata lumea. Cred ca e nepulea...

IMG_20211031_1922272~2.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 65
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    32

  • sesebe

    10

  • Ujio

    7

  • merck

    6

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Am prins promo si am comandat o sonda lambda.

O voi monta pe un banc de cilindri pt ca am observat ca am trimm-uri f mari si f instabile.

Gen am trim de -8%, dar STFT e la 8 si cateodata in relanti scade si la -25% i in momentele respective motorul merge rau.

In sarcina merge brici la fel si pe benzina pare sa isi revina.

Celalalt canal e mult mai stabil.

 

Deocamdata am luat sonda ca sa stiu ca ce masor e real. Pt 200lei ce mai conteaza.

MAi vad eu mai departe daca era de la sonda sau e de la altceva. Dar acu sa fim seriosi, o sonda majora si rulata 256k in bord, real poate mai mult, nu are cum sa fie ca una noua.

 

O treaba stiu sigur, nu trage aer fals.

Link spre comentariu

Dupa unele informatii de pe net, de la producatori de astfel de device-uri, durata de viata la o sonda lambda este undeva intre 80Kkm (60Kkm chiar dupa unii) si max 120-130Kkm. 

Link spre comentariu

Anul trecut cu 236k in bord gazele au iesit perfect. La mine bosch zice 160k.

Grantat sunt cele originale, au 2003 stantat pe ele, langa steluta de Mertzan.

 

Culmea, cele de dupa catalizator erau duse la 170k, rezistenta de incalzire kaput.

Desi daca le incalzeai pe aragaz aratau niste valori.

se intelege ca sunt narrow band, altfel nu aveau cum sa fie 200lei.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Anumite lucruri nu sunt facute pentru surubareala de catre oricine.M-as duce la cine are interfata Stag si se ocupa de asa ceva.Am cunoscut in trecut un tip amabil,se numea ovi jer sau real parca Ovidiu Jercan.Mai mult nu imi amintesc.Tot din amintiri,dar nu in ultimul rind,Stag era ceva polonez,nu prea suna de incredere,cel putin pentru mine.

Link spre comentariu

Eu am interfata stag. Eu am reglat instalatia si am mers 90k pe gaz si am luat destule itp uri de atunci, inclusiv cel de omologare gpl la rar.

 

Deocamdata n am facut nimic.

Doar la relanti face figuri acum. Bancu de stanga tine pe trim la -25 si deregleaza si mersul pe benzina pana cand se readapteaza.

 

In sarcina merge decent.

Oi vedea la anu, sonda noua si dupa incep sa sap.

Link spre comentariu

Din ce postezi imi reiese ca ai de toate dar nu te descurci.E ca si cum nu esti medic,dar iti iei ustensile de chirurgie si te apuci de practicat chirurgia.Cit despre omologare itp sau rar,noxele la carburatia gpl ies oricum bine,din motiv de combustia gpl.La multi ani tuturor!

Link spre comentariu

Tipic raspuns de forum.

In loc sa se posteze pt rezolvarea unei probleme se deviaza inspre pareri despre autor, analogii stupide, explicatii inutile.

 

Ultima parte nu e adevarata. Nu ies deloc noxele la ITP cu GPL dereglat. PT ca pur si simplu nu iti iese lambda 1 si ala e automat motiv de respingere! IA mergi la ITP cu un furtun de vacuum scos, sau busonu de ulei scos, sa vezi ca de nu poate compensa motoru creste lambda.

Link spre comentariu

Deja faptul ca etichetezi emanatiile mele ca analogii stupide si explicatii inutile reprezinta flame.Interventia mea aici a fost un mod cu manusi de a incerca sa te faca sa intelegi ca NU TE PRICEPI,si un indemn in a te adresa cuiva care SE PRICEPE.Degeaba ai interfata Stag daca nu stii ce sa faci cu ea,e o situatie clasica,TE DEPASESTE.Furtunul de vacuum scos sau busonul de adaos ulei inlaturat sunt DEFECTIUNI,deci nu au ce cauta in discutia noastra.Cind expui o problema de genul pe un forum,inseamna ca esti depasit de situatie si ceri ajutorul.Si implicit ti se ofera ajutorul,sau in cazul meu vazind ca bijbii in ceata,te-am trimis la unul ce face NUMAI ASA CEVA.Bafta,ma retrag de pe topic,,nu mai am varsta sa ma inflamez pe un forum.

Link spre comentariu

E bine ca te retragi.

Ce ai scris tu nu e sfat. Mai ramanea sa scrii ca soarele rasare dimineata sau sa cumpar o masina noua ca aia sigur nu face probleme.

 

Problema se va rezolva si voi posta solutia. Deocamdata cu -6 procente pe bancu cu probleme si merge decent de 3 saptamani deja. Voi afla si cauza cand voi avea chef de alte depanari. Pana una alta masina merge de cand am schimbat bobina, ca de o las la relanti se intampla sa faca figuri cateodata nu ma deranjeaza si nu e o urgenta.

Am eu destule altele de facut.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Ujio a spus:

Deja faptul ca etichetezi emanatiile mele ca analogii stupide si explicatii inutile reprezinta flame.Interventia mea aici a fost un mod cu manusi de a incerca sa te faca sa intelegi ca NU TE PRICEPI,si un indemn in a te adresa cuiva care SE PRICEPE.Degeaba ai interfata Stag daca nu stii ce sa faci cu ea,e o situatie clasica,TE DEPASESTE.Furtunul de vacuum scos sau busonul de adaos ulei inlaturat sunt DEFECTIUNI,deci nu au ce cauta in discutia noastra.Cind expui o problema de genul pe un forum,inseamna ca esti depasit de situatie si ceri ajutorul.Si implicit ti se ofera ajutorul,sau in cazul meu vazind ca bijbii in ceata,te-am trimis la unul ce face NUMAI ASA CEVA.Bafta,ma retrag de pe topic,,nu mai am varsta sa ma inflamez pe un forum.

Nu stiu ce stii tu despre @Sharky, dar din ce stiu este inger (nu mai stiu in ce domeniu) si s-a reprofilat pe IT, deci nu-i certat cu inteligenta si poate schimba domeniul ca il ajuta capu' (ala de sus). Daca te uiti pe la sectiunea de amplificatoare si incinte acustice iar vezi ca nu vorbeste prostii. 

Ca acum pune intrebari aici nu inseamna ca nu se pricepe, (ca doar nu-ti trebuie doctorat ca sa rezolvi problema lui) ci incearca si el sa obtina informatii ca sa rezolve problema mai repede SI IEFTIN. Zgarciob nu-i ca f_te banii pe pneuri, jante, insonorizare, se da si pe circuit dar care nu cumpara o sonda lambda decat doar daca este 120% convins ca este defecta. 

Dupa cum vezi el nu-i depanator (exemplul bujiilor) ci inginer si cauta logica.

Eu iti garantez (pun pariu pe bani!) ca isi va rezolva singur problema la masina.

 

Tu daca te tot inchini la cei "care se pricep", nu pot sa-ti spun decat bafta! Eu sunt satul de cei care "se pricep" de prin service-uri  (in unele cazuri intra masina pe roti si apoi proprietarul este sunat sa o scoata cu platforma din service ca nu mai au ce sa ii faca). Prin multe reprezentante treaba sta identic. 

 

 

Link spre comentariu

Nu s reprofilta in it.

Am lucrat doar in it, inginer de sistem sys admin si de 8 ani programator. Restul ce le fac e hobby.

 

Poate ca nu se intelege care e hiba acum:

La relanti cateodata, nu tot timpul, se duce corectia maxim la negativ in jos si apoi da eroare. Daca turez sau tin in sarcina nu se intampla asta. Pe benzina merge stas.

Am sonda, urmeaza sa o schimb, candva.

Nu cred ca e ea de vina dar...18 ani ii ajung celei originale.

 

Pe circuit nu ma dau asa des, dar cum am pus alte arcuri va urma sa vedem cum se comporta cazanu.

Link spre comentariu

Daca te face sa te simti mai bine,am renuntat la masina pe gpl,din motiv ca stateam mai mult pe la instalatori decat pe acasa.Pe vremea mea,la plaminul gpl cumparam un kit de revizie si il schimbam,atentie la filtrul gpl si bujii si atat.Exista posibilitatea ca eu sa nu fiu obisnuit cu un forum de surubari,studiosi,si meticulosi,de unde rezulta postarile mele expeditiv,lipsite de intelegere.Eu sunt neadaptatul...Si nu in ultimul rind,CA PARERE,acel w211 cu acel motor l-as tine pe benzina,daca traficul nu ar fi preponderent in oras.

Link spre comentariu
Acum 11 ore, Ujio a spus:

Daca te face sa te simti mai bine,am renuntat la masina pe gpl,din motiv ca stateam mai mult pe la instalatori decat pe acasa.

Pai si atunci de ce indrumi pe altii sa se duca la cei care se pricep, daca tu ai fost nemultumit de cei care "se pricep"?

 

Nu cred ca strica nimanui acest topic. Cand va gasi buba, vom invata n-spe din efortul lui.

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări