Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Vibratii in caroserie BMW E90


dbodan

Postări Recomandate

Vibratiile transmise in caroserie la anumite turatii (pana in 2000) provin de la sistemul de injectie. Motorul nu merge rotund si intra in trepidatii.

Posibil sa ai un injector cu probleme.

Editat de mac01
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 27
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • dbodan

    7

  • daniels

    6

  • merck

    5

  • pop_ady44

    2

Top autori în acest subiect

Asta este cred pasul ce urneaza sa.l fac. Verificarea injectoarelor. Sunt de principiul sa o iau pe indelete cu ce poate fi verificat imediat, la costuri mici. Ca sa desfac motorul si sa constat ca.i de la cardan  (dau un ex aiurea) ar fi penibil.

O sa fac etapizat in functie de amloarea interventiilor, ce ati propus mai sus.

Multumesc

Link spre comentariu
Acum 8 minute, daniels a spus:

Te-ai uitat in uleiul schimbat dupa particule metalice?

Omu' a scris:

Citat

Am facut schimb cu original BMW comandat din germania (ca sa elimin ideea ca e uleiul prost) la 92.000 am facut 9000 km si este acum exact cat am pus, verificat pe joja.

Tu la un motor care are doar 101.000km te uiti dupa particule metalice in ulei???

Link spre comentariu

nu m-am gandit la asta si nici cand am schimbat uleiul mecanicul n.a propus desi i-am zis de vibratii. L-am schimbat inainte de termen crezand ca si-a pierdut proprietatile si am pus unul adus de  un prieten venit din germania, de la BMW .  Ma informeaza pe bord ca mai pot merge 12.000 km cu cel actual.

Orice indrumare e binevenita.

Ma chinui de 2 ani cu chestia asta si acum am senzatia ca se amplifica si revine din ce in ce mai in scurt timp de la pornirea motorului.

Ca sa intelegeti anumite aspecte:

am fost la reprezentanta (pana atunci numai la ei s-a facut service-ul de cand e masina) acum 2 ani cand a inceput sa faca asa. Fara sa auda sau sa simta vibratia (pt ca motorul se racise pana sa ma bage in seama, mi-au zis sa schimb distributia la 88 000km. Cam 2000 Euro. E cu distributie pe spate nu pe fata. L-am intrebat cum isi da seama ca e de la distributie si mi-a zis ca preventiv. Si daca dupa ce schimb distributia face in continuare schimb motorul? N-a propus verificare de injectoare, de schimbat tampoane, ulei de cutie de viteze, de verificat biela si manivela. Direct 2000 coco!

La injectoare m-am gandit de la inceput dar au respins ideea zicand ca injectoarele nu au probleme pana la 120-130k.

Ca la doctori, am fost la 4-5 meseriasi dupa aia. Firme reparatii BMW.

Am citit aici pe forum ca a avut cineva exact aceeasi problema pe E90 dar cu cutie automata in 2014. L-am cautat pe net dupa nume si am dat de altcineva. Voiam sa-l intreb cum a rezolvat.

Dupa cum vedeti sunt eu acum pe forum.

 

Asa ca va multumesc pentru orice idee. Poate fi aparent absurda dar poate rezolva sau indica o directie.

Just now, dbodan said:

nu m-am gandit la asta si nici cand am schimbat uleiul mecanicul n.a propus desi i-am zis de vibratii. L-am schimbat inainte de termen crezand ca si-a pierdut proprietatile si am pus unul adus de  un prieten venit din germania, de la BMW .  Ma informeaza pe bord ca mai pot merge 12.000 km cu cel actual.

Orice indrumare e binevenita.

Ma chinui de 2 ani cu chestia asta si acum am senzatia ca se amplifica si revine din ce in ce mai in scurt timp de la pornirea motorului.

Ca sa intelegeti anumite aspecte:

am fost la reprezentanta (pana atunci numai la ei s-a facut service-ul de cand e masina) acum 2 ani cand a inceput sa faca asa. Fara sa auda sau sa simta vibratia (pt ca motorul se racise pana sa ma bage in seama, mi-au zis sa schimb distributia la 88 000km. Cam 2000 Euro. E cu distributie pe spate nu pe fata. L-am intrebat cum isi da seama ca e de la distributie si mi-a zis ca preventiv. Si daca dupa ce schimb distributia face in continuare schimb motorul? N-a propus verificare de injectoare, de schimbat tampoane, ulei de cutie de viteze, de verificat biela si manivela. Direct 2000 coco!

La injectoare m-am gandit de la inceput dar au respins ideea zicand ca injectoarele nu au probleme pana la 120-130k.

Ca la doctori, am fost la 4-5 meseriasi dupa aia. Firme reparatii BMW.

Am citit aici pe forum ca a avut cineva exact aceeasi problema pe E90 dar cu cutie automata in 2014. L-am cautat pe net dupa nume si am dat de altcineva. Voiam sa-l intreb cum a rezolvat.

Dupa cum vedeti sunt eu acum pe forum.

 

Asa ca va multumesc pentru orice idee. Poate fi aparent absurda dar poate rezolva sau indica o directie.

am cumparat masina de la reprezentanta in 2012. Am condus numai eu. Rareori nevasta-mea (dar ea conduce mult mai linistit). Istoricul tehnic e in carte. Cand nu vibreaza, la drum lung, masina toarce ca o pisica multumita.

Link spre comentariu

La reprezentanta nu au pus diagnoza pe masina? Cand ai o problema la motor si te duci la reprezentanta si vezi ca aia nici nu se obosesc sa puna interfata de diagnoza pe masina dar iti cer sa schimbi distributia sau orice altceva, primul lucru pe care il faci este sa te urci in masina si sa pleci urgent din acea reprezentanta!

Distributia pe lant iti da semne cand se vrea schimbata: face zgomot. Stiu motor VW TSI care de la 120k face zgomot lantul la pornire si are peste 165k si inca proprietarul nu s-a obosit sa o schimbe. La tine nu face nici un zgomot are doar 88k dar accepti sa ti-o schimbe. 2000 euro ii scoti asa usor din buzunar doar pentru ca iti spune un golan de la reprezentanta? Eu pana nu eram sigur 500% ca trebuie sa schimb distributia nu scoteam 2000 euro din buzunar!

Ai in Bucuresti un service Coasta de Est (cauta pe youtube ca sa vezi unde te trimit - mecanicii sunt tineri si de treaba) care au foarte des BMW si VW pe la reparat, de ce nu le faci o vizita? 

Link spre comentariu

au pus calculatorul pe masina dar nu avea nici o eroare. S-a aplecat peste motor, a aplecat urechea stanga si a zis ca ar fi bine sa schimb. M-am uitat pe net cam ce zic nemtii si de ce au pus distributia pe spate si nu pe fata, asa ca am urcat in masina (asa cum ai zis ca ai face si tu) si am plecat linistit acasa.

Multumesc pentru pontul cu service-ul pomenit mai sus. o sa-i contactez si am sa ma programez la ei.

Am incredere ca toate postarile voastre au fost cu gand bun si am sa merg pe ceea ce ati propus in ordinea crescatoare a implcarii din punct de vedere mecanic cat si material

Link spre comentariu

Períodos de producción[editar]

  • Sedan (E90):
Marzo de 2005 - septiembre de 2009
  • Sedan (E90 LCI):
Septiembre de 2009 - octubre de 2011
  • Touring (E91):
Septiembre de 2005 - septiembre de 2008
  • Touring (E91 LCI):
Septiembre de 2008 - junio de 2012
  • Cupé (E92):
Septiembre de 2006 - marzo de 2010
  • Cupé (E92 LCI):
Marzo de 2010 - Julio de 2013
  • Cabrio (E93):
Marzo de 2007 - marzo de 2010
  • Cabrio (E93 LCI):
Marzo de 2010 - septiembre de 2013
  • M3 Sedan (E90):
Marzo de 2008 - septiembre de 2008
  • M3 Sedan (E90 LCI):
Septiembre de 2008 - octubre de 2011
  • M3 Cupé (E92):
Septiembre de 2007 - marzo de 2010
  • M3 Cupé (E92 LCI):
Marzo de 2010 - Julio de 2013
  • M3 Cabrio (E93):
Mayo de 2008 - marzo de 2010
  • M3 Cabrio (E93 LCI):
Marzo de 2010 - septiembre de 2013

 

care E90 este? 2000 euro distributia? e W12? lasa detalii .... sunt buni cei de la coasta de est...

 

 

Masina are efectiv 102.000 km. Se poate ca sa apara astfel de probleme? Face asa de la vr.o 90.000km. 

Numai eu am condus masina. Conduc sport si de obicei numai drumuri lungi. Nu prea o folosesc in oras.

 

cam putini km...suspect de putini...e d-aia de la baba care i-au luat-o copii sa se duca la biserica?

nu vreau sa fiu sarcastic,incerc sa inteleg care ar fi motivul vibratiilor la DOAR 102k km

Editat de Bercu Giuliano
Link spre comentariu

Motoarele astea de la bmw cu distributia in spate am inteles ca sunt pacatoase rau.

Dar daca stau si ma gandesc mai bine cam toate motoarele nemtesti din ultimii 15 ani au fost si sunt pacatoase. S-a dus de mult pe apa sambetei gloria masinilor nemtesti. 

Orientati-va spre asiatice..este mult mai bine! Deocamdata!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Este un motor 2L diesel care este pus si pe X, se rupe lantul la 120-140 mii km.... 

Wv are o tija care antreneaza pompa de ulei, se rotunjeste in timp si nu mai antreneaza, la varul meu s-a spart motorul, iesit biela pe laterala bloc , stand la semafor la 200 m de casa... 

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...

eu am e91 de 2l 136 cai cu motor n47 , distributie spate  243k si nu se aude nimic la distibutie , mai conteaza si cind ,schimbi uleiul cum mergi si altele din ce stiu vibratia apare de la volanta , masa dubla . succes

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări