arossiro Postat Octombrie 26, 2021 Partajează Postat Octombrie 26, 2021 Buna ziua, Sunt nou pe forum.As dori sa construiesc in regim de amator , un amplificator cu tuburi.Sunt la nivel de incepator, adica lipitor de piese.Orice sfat e bun venit.M-am oprit asupra unor amplificatoare SE deoarece par la un nivel de complexitate , ca si executie, redus.In prezent am cateva tuburi folosite, recuperate din televizoare ,pe care as dori sa le folosesc.In principiu, m-ar interesa o schema testata / realizata de cineva de pe forum ,cu celebrele PL500/ PL 504 ca lampa finala.Am gasit scheme simulate , insa , neavand aparatura si experienta necesara, ma tem sa nu muncesc degeaba incercand o schema la intamplare.Orice schema cu aceste lampi sau similare, este bine venita.Multumesc anticipat! Link spre comentariu
Усилитель Postat Octombrie 26, 2021 Partajează Postat Octombrie 26, 2021 (editat) Primul lucru , cel mai important ,inainte de schema , daca ai transformator de iesire , cumperi unul ,sau faci unul..... ( unul = pereche ) Apropo , nu stim daca va fi SE sau PP ? ca nu e totuna... Editat Octombrie 26, 2021 de Усилитель Link spre comentariu
merck Postat Octombrie 26, 2021 Partajează Postat Octombrie 26, 2021 Acum 16 minute, Усилитель a spus: Apropo , nu stim daca va fi SE sau PP ? ca nu e totuna... omu a specificat: Acum 5 ore, arossiro a spus: M-am oprit asupra unor amplificatoare SE deoarece par la un nivel de complexitate , ca si executie, redus. Link spre comentariu
Hoffmann Postat Octombrie 26, 2021 Partajează Postat Octombrie 26, 2021 Acum 7 ore, arossiro a spus: In prezent am cateva tuburi folosite, recuperate din televizoare ,pe care as dori sa le folosesc. Dacă plecați de la această premisă (cateva tuburi folosite, recuperate din televizoare) puțin probabil să finalizați o lucrare decentă. Cel mult obțineți un montaj funcțional, cam atât. Link spre comentariu