DjLeco2021 Postat Octombrie 5, 2021 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2021 Masina este deja inmatriculata in .RO. La cumparare am primit factura, fiscal si acea carte de mai sus cu care am fiost de am luat RAR si apoi am inmatriculat-o la noi. Masina a venit cu numerele de franta, pe care le-am predat la DRPCIV, impreuna cartea de mai sus in original, cu copie dupa factura, copie dupa asigurare si certificatul de autenticitate de la RAR. Franta si inca o tara, au un singur act (cel de mai sus) care reprezinta atit talonul cit si cartea masinii. Nu am avut altceva si repet, masina este inmatriculata deja in .RO. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Incapatanat ca de obicei....stilul tau nu ti-l ia nimeni. La amplificatoare esti bun dar la fiare nu te pricepi. Nu imi mai racesc gura cu tine...ca nu vrei sa intelegi nimic din ce ti-am scris! Ai sa te lovesti singur de ele si o sa-mi dai dreptate. Incearca sa pricepi ca ai fost un pic inselat la cumpararea masinii! Legea il obliga pe vanzator sa-ti elibereze certificatul de conformitate...cel original cu care a iesit masina din fabrica. Masina a fost cumparata prima data cu un certificat de conformitate. Acel certificat tu nu-l ai. Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Octombrie 5, 2021 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Da, se pare ca raspunsul era chiar in cartea masinii, nu am rasfoit-o atent... Nu inteleg de ce sint incapatinat, daca iti spun ca doar acel act postat mai sus a fost livrat cu masina, Franta si inca o tara asa au cartea+talonul, nu au carte separata si talon separat. Altfel cum naiba o inmatriculam?!? Editat Octombrie 5, 2021 de DjLeco2021 Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Ala este manualul de utilizare al masinii...este universal pentru toate masinile de acest gen...indiferent de echipare....dar nu tine locul certificatului de conformitate. RAR-ul romanesc nu-ti cere certificatul de conformitate pentru inscrierea masinii....dar lipsa lui te pune in situatia nasoala prin care treci. Si vreau sa-ti spun ca nu este asa usor sa mai obtii acel certificat. Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Octombrie 5, 2021 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2021 Ok, atunci cum de cei de la politie mi-au inmatriculat masina doar cu ce am postat in poza de mai sus?!? Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Cei de la politie ti-au inmatriculat masina dupa ce ai trecut mai intai pe la RAR si ti-au eliberat noua carte a masinii. Apoi ai fost la politie....iar ei ti-au inmatriculat masina dupa datele furnizate de RAR, scrise pe noua carte romaneasca. Si tin sa te anunt ca RAR-ul nu pre are baza de date actualizata cu noile modele de masini. Dar cum de nu stii toate astea? Nu te-ai ocupat personal de inscrierea ei? Cam asta se intampla cand cumparati masini si nu stiti ce acte sa cereti la vanzator. Pe vanzator il doare la basca acum.....in schimb tu ai de tras Le; S-ar putea ca masina ta, dupa seria ei, sa fie acceptata de fabricant si cu roti de 17...dar din pacate tu nu ai nici un act doveditor care sa ateste acest lucru. Actul vorbeste...cel cu care a iesit masina din fabrica! Acel act este Dumnezeu si pentru RAR. Ai acel act....atunci RAR-ul nu va comenta nimic si iti va trece gratis (va modifica) la rubrica mentiuni toate tipurile de roti cu care poate fi echipata masina..... iar tu vei putea circula atunci linistit cu toate tipurile de roti cu care este prevazuta masina. Pana atunci nu te hazarda...la un eventual control in trafic risti sa ramai fara talon si ceva amenda cu puncte. Iar ca sa-ti recuperezi talonul trebuie sa faci din nou programare la RAR si sa le faci o vizita cu rotile de 15...altfel nu vei primi talonul inapoi de la politie. Distractia asta costa multi bani si timp pierdut! Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 24 minutes ago, mac01 said: Actul vorbeste...cel cu care a iesit masina din fabrica! Acel act este Dumnezeu si pentru RAR. Ai acel act....atunci RAR-ul nu va comenta nimic si iti va trece gratis (va modifica) la rubrica mentiuni toate tipurile de roti cu care poate fi echipata masina Asta incerc sa zic si eu, ca nu e RAR-ul conceptorul masinii. Cu multa bataie de cap/bani sau ciubuc, dar putina bunavointa, il obtine de la o reprezentanta Toyota si termina balciul. Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 Acum, recitind, vad ceva ce uitasem, ca doar acolo verifici ce presiune sa bagi. Pe cadrul usii ai eticheta cu dimensiunile de pneuri posibile. Asa ca poate oricand sa puna ce pneu vrea, cata vreme e indicat pe eticheta cadrului usii. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Asa este...e cam singura varianta usoara...doar o reprezentanta Toyota il poate ajuta. Si bineinteles daca cei de acolo sunt dispusi sa-l ajute. Mai este pe net, un site strain, foarte serios, care iti asigura contra cost acest certificat de conformitate. Dar n-are rost sa va mai spun cat costa...porneste de la 200 de euro in sus. Si s-ar putea sa aiba surpriza...dupa ce face rost de certificat, producatorul sa nu accepte jantele de 17 la aceasta masina. Adica sa arunce banii in vant! Fii-mea are o masina.....unde producatorul accepta doar jante de 18...alta dimensiune nu are voie! Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 Intre timp, ce scrie pe eticheta cadrului portierei este ce se va regasi in cartea masinii cu stampila RAR. Fara dubii. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Nu. Niciodata RAR-ul nu se ia dupa ce scrie pe acel stalp....acel abtipild poate fi modificat si relipit de catre oricine. Daca nu exista acel certificat de conformitate, RAR-ul se ia dupa baza lor de date...iar baza lor de date e cam praf, au modelele vechi cu roti mici. Si uite asa vei fi respins si vei face revenire dar cu rotile de dimensiuni mici.... chiar daca masina a iesit din fabrica cu roti mari. Lipsa actului este nasoala....foarte nasoala. Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 11 minutes ago, mac01 said: ... unde producatorul accepta doar jante de 18...alta dimensiune nu are voie! E normal, dupa cum scriai mai devreme, configuratii frane, etc. Imi e greu sa cred ca certificatul de conformitate ar reduce posibilitatile de dimensiuni de optiuni date de fabricant. Dar nu zic ca e imposibil. Traim in vremuri absurde. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Fii-mea are certificatul de conformitate in original, al fabricantului...atat are trecut pe acel certificat...doar dimensiunea de 18...nu are voie alta dimensiune. La fel a trecut si RAR pe carte....doar 18...cu toate ca ei au in baza de date dimensiunea maxima de 17, pentru modelul mai vechi. Dar fabricantul nu a specificat nimic in acel certificat si de 17...asa ca a ramas doar cu dimensiunea care a iesit masina din fabrica (18). Si pe stalpul masinii tot o singura dimensiune este trecuta...respectiv 18. Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
Mircea Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 Exemplul dat este irelevant. RAR nu ar impune un pneu care se freaca de discurile de frane, doar pentru ca un alt model (ala vechi e altul) avea alte pneuri. Nu mai insista cu exemplul asta, nu e aplicabil. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 5, 2021 Partajează Postat Octombrie 5, 2021 (editat) Este foarte aplicabil..am trecut prin el si stiu foarte bine ce vorbesc! Masina fetei a fost cumparata tot fara certificat de conformitate si a fost respinsa la RAR deoarece nu avea jante de 17...cu toate ca masina venise din fabrica cu jante de 18 si avea jantele originale. A trebuit sa fac rost de certificatul de conformitate...altfel nu treceam RAR-ul decat cu jante de 17..cele care le vroiau ei si le aveau in baza de date. Nu mai vorbi in necunostinta de cauza....in RO esti respins daca nu ai acel certificat de conformitate...ori vii cu rotile care le au ei in baza de date si treci RAR-ul fara nicio problema! Doua luni a stat pe dreapta masina pana am facut rost de certificat. Puteam sa-i pun roti de 17 si treceam RAR-ul fara nici problema......dar m-am incapatanat si cu mari greutati am obtinut certificatul in original emis de Infiniti....unde era trecuta doar dimensiunea de 18 cea originala. Editat Octombrie 5, 2021 de mac01 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum