Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Scurgere ulei la motor - Fiat Doblo Panorama


norad

Postări Recomandate

Constructorii au rezolvat problema extrem de simplu, in manualul masinii scrie clar ca poate consuma pina la 1l/1000Km.

Cind ai cumparat-o ai luat la cunostiinta de acest aspect deci...succes!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 26
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • merck

    9

  • norad

    8

  • Ion_Bumbu

    4

  • daniels

    3

Top autori în acest subiect

Motoarele clasice duc cel putin 250Kkm benzina si Diesel, consumul de ulei este accidental la multe din ele insa asa se protejeaza constructorul de cost suplimentar.

Si da, scot 200Cp cu un consum echivalent cu un motor de 400Cp Otto.

La Wankel uleiul se injecteaza in camera de ardere direct altfel se cam termina segmentii urgent si consumul e pe la 1l la 1Kkm

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Ce sa comparam, ala de 1,3l are in fapt pe fiecare rotor 2 cilindrii echivalenti de 650Cmc deci 1,3l ia ai unei camere in fapt sint echivalenti cu un motor de 2,6l si 200Cp.

Cam ca un Logan in fapt la putere litrica!

:d

Link spre comentariu

La consumul de ulei e simplu, daca mergi normal cu o Mazda 7 la aprox 60KKm consumi cam 1,5l/1000Km, daca insa tragi de ea la blana, autostrada in Germania...sky is the limit! 1l/200Km consuma masina aia, consum de benzina...nu mai pomenesc.

Avea un cunoscut o astfel de masina, motorul parca era electric, asa frumos mergea.

Sus cred ca am gresit cind am spus ca este echivalent la 4 cilindri, in fapt pe rotor ai 3 explozii pe rotatie, ciclul motor tot la 120grade pe un rotor, ciclu motor la120 grade are un 6 in linie deci un birotor este echivalentul unei masini cu...12 cilindri!

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Am circulat cam doua luni cu Fiat-ul prin oras si aparent nu mai curge ulei pe motor. O sa inverstighez in amanunt cand va permite vremea.

Acum am observat si o alta belea. Toba finala de esapament este sparta inspre partea din fata. M-am bagat sub masina si m-am speriat de cat de ruginita era toba. Initial a avut o protectie din tabla din care au cazut bucati de rugina, pe rand.

E clar. Trebuie schimbata. Doar ca, nu mi-a venit sa cred cat costa o toba de Fiat: peste 1000 lei!!!  Cod OEM: 51834047 (cred).     

As avea o rugaminte: de unde pot face rost de un manual service (repair manual sau workshop) pentru aceasta masina (Fiat Doblo II 263 Panorama , 1.4 benzina, 5 locuri, 2011) ?

In care sa apara piesele si codul acestora, similar cu poza pusa pe pagina anterioara de catre @merck.

Link spre comentariu

Multumesc @merck.

Am gasit eLearn pentru Fiat Doblo  I (generatie anterioara). Voi mai cauta.

Eventual, daca stie cineva o sursa pentru eLearn pentru Fiat Doblo II (263), il rog sa-mi dea un semn pe mesaj privat.

De asemenea, poate stiti un magazin de piese online unde sa gasesc o toba finala noua, la preturi rezonabile, pentru acesta masina.

Link spre comentariu

Am gazit ceva (ai pe mp link-ul) dar nu stiu daca este pentru doblo II (nu am chef sa intalez). 

Daca este pentru doblo II si merge .... baga un feedback aici :rade:

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări