ionut20 Postat Octombrie 29, 2007 Partajează Postat Octombrie 29, 2007 Salutare.Se da o super nova din 2001 motor injectie 1.4 renaul.Se da o alarma pilot cu iesire pt avertizare optica doar pe un fir.Unde leg acest fir, eventual acest fir trecut prin 2 diode ..... ??? La daciile clasice am legat fix pe blocul de lumini, la maneta de semnalizare. La super nova din cate am vazut blocul de lumini este comun si pt faruri si pt semnalizare. Link spre comentariu
AV1000 Postat Octombrie 29, 2007 Partajează Postat Octombrie 29, 2007 dak ai un singur fir te legi la semnalele stinga dreapta prin 2 diode de minim 10A , locul indicat este jos in prag pe unde trece firele de la instalatia masini catre spate acolo cauta + de la senale si leagate la cele 2 fire prin diode nu te poti lega cu un singur fir la ambele semnale din blocul de lumini Link spre comentariu
dragostalpau Postat Octombrie 29, 2007 Partajează Postat Octombrie 29, 2007 firul ala se leaga la butonul de avarii printr-o dioda Link spre comentariu
ionut20 Postat Octombrie 29, 2007 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2007 varianta cu legatu pe cabluri nu prea vroiam sa o fac, dar asta va fi pana la urma solutia aleasa. La butonul de avarii m-as lega intradevar, dar trebuie sa caut firul potrivit .... Link spre comentariu
dragostalpau Postat Octombrie 29, 2007 Partajează Postat Octombrie 29, 2007 firul care il cauti intra in butonul de avarii Link spre comentariu
criss Postat Octombrie 30, 2007 Partajează Postat Octombrie 30, 2007 la nova nu stiu cum sta situatia dar pt opel si bmw am legat alarmele si intotdeauna am utilizat doar un sg fir si lam legat pe intrerupatorul de la avarii(la bmw am utilizat releu),in acest fel utilizez releul de la masina.uitate pe spatele intrerupatorului si vezi daca scrie 'codurile' pt fiecare intrare sau iesire.daca nu vrei asa atuncea pune 2diode si tot la intrerupatorul de la avari il legi cu iesirea pt fiecare parte a semnalizatoarelor (R,L) NUMAi daca ai inclus releu in alarma,daca nu are atuncea pui 2 relee si prin astea legi.stiu ca nu prea am explicat dar nu prea am avut timp,o sati fac un desen ca sa iti poti imagina,dar ar fi bine sa postezi cate fire intra in trerupator si ce reprezinta..in mod normal masinile staine folosesc urmatoarele fire.1 - Stanga(iesire semalizator)1 - Dreapta(iesire semnalizator)1 - Masa1 - Alimentare continua(de la baterie)...cand nu ai contactul pus poti actiona avariile.(intrare)1 - intrare iluminare(cand aprinzi farurile se aprinde si beculetul din intrerupator)(intrare).1 - contactdaca nu ai documentatia la ea incearca si masoara (masoara si cu ohmetrul inrerupatorul) si vei sti in ce pozitie cupleaza/decupleaza terminalele.in rest habar nu am cum ii la dacie niciodata nu am avut delucru cu ele. Link spre comentariu
ionut20 Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Partajează Postat Noiembrie 5, 2007 am rezolva .. am masurat din nou cu voltmetru fiecare fir fata de masa, si am gasit iesirile din blocul de lumini catre semnalizari. Mai precis firul rosu si firul verde. La ele m-am legat prin doua diode cu firul de la alarma ce era pentru avarii. Alarma are releu incorporat :)Merci de sfaturi Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum