TibiBzg Postat August 13, 2021 Partajează Postat August 13, 2021 Buna ziua domnilor! Astazi vin cu o problema legata de un Passat B5, 1.8 ADR. Saptamana trecuta dupa ce am iesit de la lucru, am vazut ca masina a pornit mult prea greu (baterie descarcata), nu i-am dat prea mare importanta ca ma grabeam, dar pe weekend am tot urmarit-o, nu a mai facut figuri. Saptamana asta masina a cam stat, de luni pana joi, nu am avut nevoie de ea si sa mergi in oras cu ea e chin, asa ca totata saptamana am fost "eco friendly"! Joi seara am avut nevoie de ea, da ea n-a vrut sa ma ajute... bateria a fost moarta. Am crezut ca e de la inchiderea centralizata (este aftermarket), i-am scos siguranta si am fugit dupa multimetru, repede l-am inseriat cu bateria, ca sa vad ca defapt nu era centralizata si ca inca am un consum de 1,4 A, care dupa ce se stabilizeaza tensiunea ajunge la 0,8 A. Am inceput sa scot cateva sigurante pe care le banuiam eu ca ar putea sa aibe pe traseu consumatori (casetofon, statie CB, camera de bord, senzori parcare, plafoniera, si alte dracii de genu), inca n-am descoperit nimica. Ce credeti ca ar putea fi? Link spre comentariu
validae Postat August 13, 2021 Partajează Postat August 13, 2021 Nu poţi afla decât scoţând câte o siguranţă, până dai de aia pe care e consumatorul.Apoi te uiţi pe legenda imprimată pe capacul tabloului şi vezi ce circuite deserveşte...dar ai multe siguranţe de scos.Cel puţin două tablouri are orice maşină, unul în bord şi altul în compartimentul motor. Link spre comentariu
TibiBzg Postat August 13, 2021 Autor Partajează Postat August 13, 2021 Acum 42 minute, validae a spus: Nu poţi afla decât scoţând câte o siguranţă, până dai de aia pe care e consumatorul.Apoi te uiţi pe legenda imprimată pe capacul tabloului şi vezi ce circuite deserveşte...dar ai multe siguranţe de scos.Cel puţin două tablouri are orice maşină, unul în bord şi altul în compartimentul motor. Da. La asta ma gandeam si eu, dar speram sa fie o varianta mai usoara:)) Link spre comentariu
sesebe Postat August 13, 2021 Partajează Postat August 13, 2021 Varianta mai usoare este sa-ti iei alta masina (varianta scumpa) sau sa o duci la un electricea/electronist auto (varianta mai ieftina). Link spre comentariu
adydep Postat August 13, 2021 Partajează Postat August 13, 2021 Nu știu dacă nu-i modelul care are calculatorul de confort la picioarele șoferului sub covoraș,am auzit pe unii că se plângeau că intra apa acolo și apar fel de fel de probleme. Link spre comentariu
ady2006 Postat August 13, 2021 Partajează Postat August 13, 2021 Nu trebuie sa scoti toate sigurantele. Doar cele pe care ai plus permanent. Link spre comentariu
TibiBzg Postat August 14, 2021 Autor Partajează Postat August 14, 2021 (editat) Acum 16 ore, sesebe a spus: Varianta mai usoare este sa-ti iei alta masina (varianta scumpa) sau sa o duci la un electricea/electronist auto (varianta mai ieftina). Foarte buna ideea! Cum de nu m-am gandit si eu la asta!? Acum 14 ore, adydep a spus: Nu știu dacă nu-i modelul care are calculatorul de confort la picioarele șoferului sub covoraș,am auzit pe unii că se plângeau că intra apa acolo și apar fel de fel de probleme. Exact ala-i modelu! Exact siguranta care are lagatura cu plafoniera si modulu de confort, astazi ma apuc de treaba. Acum 14 ore, ady2006 a spus: Nu trebuie sa scoti toate sigurantele. Doar cele pe care ai plus permanent. Da. Am avut noroc, am scos doar vreo 3 pana am ajuns la inamic:)) Editat August 14, 2021 de TibiBzg Link spre comentariu
TibiBzg Postat August 14, 2021 Autor Partajează Postat August 14, 2021 La 13.08.2021 la 17:46, adydep a spus: Nu știu dacă nu-i modelul care are calculatorul de confort la picioarele șoferului sub covoraș,am auzit pe unii că se plângeau că intra apa acolo și apar fel de fel de probleme. Da. Exact ala e. Dar de data asta nu a fost de la el. A fost switch-ul de la usa sofer. Link spre comentariu
riderinblack Postat August 14, 2021 Partajează Postat August 14, 2021 Nu te-ai gandit ca poate fi si acumulatorul uzat? Link spre comentariu
ady2006 Postat August 15, 2021 Partajează Postat August 15, 2021 Acum 13 ore, TibiBzg a spus: A fost switch-ul de la usa sofer. Eu zic sa mai insisti. N-ai rezolvat problema. La masina aia, indiferent cat de praf e switch-ul ala, nu produce cresterea consumului in standby. Link spre comentariu
TibiBzg Postat August 15, 2021 Autor Partajează Postat August 15, 2021 Acum 17 minute, ady2006 a spus: Eu zic sa mai insisti. N-ai rezolvat problema. La masina aia, indiferent cat de praf e switch-ul ala, nu produce cresterea consumului in standby. Nu neg afirmatia, dar momentan, asta a fost problema. De la 0,8 consumul a scazut la 0,1 Link spre comentariu
sesebe Postat August 15, 2021 Partajează Postat August 15, 2021 Nu acolo e problema, iar 0.1A încă este enorm de mult pt o mașină oprita. Se mai intimplat sa ramina lumina aprinsa in portbagaj (dacă exista). Link spre comentariu
adydep Postat August 15, 2021 Partajează Postat August 15, 2021 Mmm...maxim 0,05A e normal,dar dacă circula zilnic cu mașina se aprobă și 0,1A. Link spre comentariu
ady2006 Postat August 15, 2021 Partajează Postat August 15, 2021 Masina aia consuma in stdby maxim 15 mA cand e in toate mintile. Link spre comentariu
lavynyu Postat August 15, 2021 Partajează Postat August 15, 2021 Din ce stiu eu consumul normal trebuie sa fie de 0.0x A ! Ai un consum ceva mai mare la masinile care au computer de bord , dupa ce o ia razna si computeru de bord mai creste consumul . La mine a fost problema la sigurantele din tabloul de la motor . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum