Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Postări Recomandate

Acum 16 ore, validae a spus:

Textul e fie scris de unul din generaţia nouă de agramaţi din media, fie tradus automat şi editat de formă tot de un agramat.

Din păcate observ zilnic la tv greşeli de clasa a treia la cei care operează textele derulante de la emisiunile de ştiri.Chiar titluri de ştiri cu greşeli flagrante stau cu minutele pe ecrane, uneori parcă îmi vine să-i sun să le atrag atenţia...

Asa este, parca se intrec in ale greselilor, toate televiziunile!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 169
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Acum 9 minute, gica70 a spus:

Asa este, parca se intrec in ale greselilor, toate televiziunile!

Nu chiar toate.
Mai ales cele care se grăbesc să manipuleze si să dezinformeze populatia. (Haznaua3, Fugarul-TV)
La acestea nici nu prea contează dacă titlurile sunt scrise corect sau nu.
Nivelul de inteligentă al privitorilor chiar impune utilizarea de astfel de exprimări.
 

Link spre comentariu
1 hour ago, merck said:

Cauta in cartile mai vechi (inainte de 1990) daca ai sa gasesti formularea "de doar".  S-ar putea sa cauti mult si bine si nu ai sa gasesti:57. Se pare ca uitatul la antena 3 se lasa cu sechele :85.

 

De Corina Chiriac ai auzi? Tanti canta:

 

Doar de dragul tău
Răul mi-e mai rău,
Râsul mi-e mai rar,
Amarul, mai amar.

Nu te baza pe cantece, caci multe versuri sunt potrivite ca sa iasa rima, uneori fortata. 

 

Colegul @d2134ma apostrofeaza ca nu mai stiu o limba pe care dlui pare ca inca nici nu a invatat-o... :rade:

 

Felul in care e scris articolul este "felul senzational". Trebuie sa te atraga prin exceptionalitatea produsului sau a situatiei. 

 

"zboara doar cu un motor", "toate piesele se pupa precum Lego", etc. Ca si cum pana acum toate avioanele aveau minim nspe motoare, si Gicu statea cu pila pe piese ca sa intre... 

 

Asa scribi (ca nu le poti zice jurnalisti), asa articole, si asa public (dintre cei care cred ca stiu limba :rade:). 

 

Dar, Adriane, o chestie buna ai adus in discutie: puneti mana pe carte, dragi colegi! 

Link spre comentariu
Acum 15 minute, Mircea a spus:

"zboara doar cu un motor", "toate piesele se pupa precum Lego", etc. Ca si cum pana acum toate avioanele aveau minim nspe motoare, si Gicu statea cu pila pe piese ca sa intre... 

Da! pina acum nu a fost omologat niciun avion monomotor pentru transport de pasageri pe rute transatlantice. Primul bimotor a fost omologat abia prin anii '80 pentru astfel de curse. Pina acum nu exista lung-curier monomotor in exploatare!

 

Si iarasi, da! unele piese se ajusteaza la montaj chiar si la case mari!

Link spre comentariu

Zborul cu un singur motor nu dă bine în cazul defectării lui, mai ales pentru un avion de pasageri.Două motoare înseamnă şi  redundanţă, dacă se duce unul tot mai poţi zbura cu celălalt.Cu unul singur nu mai ai opţiuni...cred că ,,ştirile,, alea de senzaţie sunt la fel de realiste ca şi visul unora de a zbura cu ,,maşini zburătoare,, de genul dronelor uriaşe.Îmi închipui cum vor arăta accidentele când un posesor de astfel de maşină zburătoare se va intersecta cu altul ca el, dar beat sau drogat...că e la modă, nu ?

Link spre comentariu
Acum 56 minute, franzm a spus:

Deci marea armada n-are loco decât Dorei de rând, care nu stiu decât sa înlocuiasca componente, fara a sti ce trebuie înlocuit. Doamne apara si pazeste!

Asta s-a înțeles din articol? 

Că a venit Dorel din Germania să înlocuiască componente pentru că nu știa ce trebuie înlocuit, adică a băgat și a scos chestii din hardughie până a văzut că se "învârte roata"?. Sigur i-au scos catalizatorul și i-au dat 100k km înapoi.

 

Probabil dacă același lucru se întâmpla cu un elicopter românesc lucrurile funcționau astfel: Venea Dorel de la Vaslui cu o pilă, un strung și un alambic. In maxim doua zile făcea porcăria aia de elicopter de la zero și pe ăla vechi îl dădea la căldărari să-i facă un alambic și mai mișto, bine asta după ce zăcea luni bune pe asfaltul bucureștean pentru că nu aveau aia căruță așa mare să-l care de acolo și au trebuit să-l taie "loco".

 

Eu am înțeles că Dorelul trimis de US Army a venit imediat din Germania și a rezolvat problema exemplar. S-au înlocuit fix ce trebuie ținând cont de gravitatea problemei și nu s-a mers pe cârpeli cu sârmă și oleacă de bandă izolatoare. Aia daca vrea le face producătorul pe răspunderea lui, dar nu e cazul desigur.

E adevărat că Dorei de rând ei au puțini in Europa, așa de prăpădiți sunt.

 

“They ended up replacing the whole input module, including the flange," said David Field, the AMC senior command representative for AMCOM in Europe. “That’s the component that allows the power from the engine to go into the transmission and then to the rotor system. It’s like a freewheeling clutch. They also replaced an accessory gear box because they wanted it as part of the safety investigation.”

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări