Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Condensator 200-17000v ac/dc 50kg


Joker

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Joker

    9

  • validae

    8

  • iop95

    2

  • merck

    2

Top autori în acest subiect

Încarcă de probă un condensator de 1000uF/50V la 12V de exemplu şi pune un bec auto la bornele lui să vezi câtă energie stochează.La tensiuni mai mari energia stocată e mai mare, dar nu compara capacitatea unui acumulator cu un condensator.Fiecare e cu treaba lui...

Dacă vrei să mă convingi că greşesc, cumpără-l şi fă-ţi damblaua....sunt banii tăi până la urmă.Eu n-am niciun interes să te dezinformez, dar unii nu se conving decât greşind şi plătind scump..

Link spre comentariu

Un acumulator auto mic, de 45Ah, încărcat complet stochează o energie de 540Wh adică 1944000J.

Un condensator de 1000µF, ca să stocheze aceeași energie, ar trebui încărcat la 62.3kV !!!

Link spre comentariu

Scrie așa available voltage 

500-25000v pt DC 

200-17000v Ac 

Insulation Up to 25/78 kw

Surge current up to 1000 ka

rms current up to 1000 A

UN 4005v Dc 

-50--+70grade 

50kg

Linkul pt poze ...model, 

Cel albastru pentru capacitare 

Modelul este E59 Mkp de la Electronicon .

Nu va contrazic, apreciez răspunsul dumneavoastră. 

Mulțumesc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu

Am văzut la cineva jucăria și eram curios dacă ar avea sens să o cumpăr la cat e de mare ..mă gândeam la panouri..in locul acumulatorilor...are patru tije filetate de 12 ...că o fi intrare ieșire habar nu am... mulțumesc frumos pentru informații

Link spre comentariu

Nu ai să vezi niciodată condensatori în loc de acumulatori la panouri fotovoltaice, nu mai insista în greşeala asta.Condensatorii nu înlocuiesc acumulatorii.Mărimea fizică e dată de tensiunea lui mare de lucru, dar scopul pentru care a fost creat e cu totul altul decât stocarea de energie.E inutil la un panou fotovoltaic...

Link spre comentariu

Buun eu mă gândeam că din moment ce are o capacitate de încărcare așa de mare 17 kv, 1000Ah și o durata de viață de 200.000 de ore de ce nu ar fi bun pe post de baterie?...

Link spre comentariu

De ce nu se face pâine şi din orez ? Că se poate măcina ca şi grâul....nu ?

Cine nu înţelege de ce nu se folosesc condensatori în loc de acumulatori, să desfacă un acumulator şi să compare plăcile lui cu foiţele unui condensator.Şi să se documenteze despre proprietăţile unuia şi altuia, curenţii de fugă, ESR-ul...

Link spre comentariu
23 minutes ago, Joker said:

Din câte am citit cred că stochează curent din frânare respectiv la trenurile de mare viteza

Make sense!

Si masinile electrice sau hybrid folosesc un "ultra capacitor" tot pentru a prelua energia de la franare. 

Parametrii care trebuie sa te convinga ca asa este ar fi valorile imense ale tensiunii si curentului (ma refer la condensatorul tau). 

Link spre comentariu
33 minutes ago, validae said:

Cine nu înţelege de ce nu se folosesc condensatori în loc de acumulatori, să desfacă un acumulator şi să compare plăcile lui cu foiţele unui condensator.

Noi nu mai estem de moda veche :57. Lenea e cucoana mare! Mai simplu este sa batem in tase taste.

Eu chiar daca nu am desfacut si nici nu voi desface vreun acumulator sunt convins ca:

Quote

Supercapacitors have a much higher power density than batteries, which means that they can both deliver and absorb energy from the load much faster than batteries. In EV applications this would translate into being able to charge an EV in a matter of minutes as opposed to hours. This would be great for EVs but supercapacitors lack the energy density of batteries, which is the amount of energy they can store.

On average, most run-of-the-mill supercapacitors only have energy densities of around 8-10 Watt-hours per kilogram (Wh/kg). Even lab prototype supercapacitors made from graphene are only reaching 130Wh/kg,  which is pretty far below the average Li-ion battery that has an energy density of around 200Wh/kg.

 

Editat de merck
Link spre comentariu

Se folosesc in unele invertoare solare on-grid pentru a asigura energie pentru durate scurte de timp (1-5s) in vederea atenuarii fenomenului de shading (umbrire pariala / diferita a panourilor); asta ajuta sistemul de control pe partea de injectare in retea si elimina salturile mari de putere/curenti.

La vehicule electrice sunt mult mai potrivite si mai folosite avand in vedere ca viteza de "incarcare/absorbtie" a energiei este net superioara unui acumulator.

In regim de franare poate prelua usor energia prin franare recuperativa; de altfel cam toate convertizoarele de frecventa fac acest lucru, capacitatea de recuperare a energiei de franare este insa limitata de capacitatea/nr de cond folositi si tensiunea maxima pe bus.

Link spre comentariu

De unde plecarăm şi unde ajunserăm....citiţi vă rog postarea iniţială.Altfel ajungem la teleportare şi omul va înţelege o dudă....

Ce dracu să faci cu condensatorul de mai jos la o fotovoltaică ???

PFwpChP.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări