Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Kit turbo + schimbare motor. Pastrare tip combustibil + cilindree, dar crestere a puterii cu 40%


ionut1

Postări Recomandate

Salut,

 

In urma neatentiei, motorul vechi a fost distrus, si este necesara inlocuirea lui. Cilindreea si tipul de combustibil este la fel, dar a aprut si nevoia de a adauga un kit turbo. Puterea, in urma adaugarii kitului turbo, nu va depasi limita de 40% (in plus), fata de ce avea motorul cel vechi.

 

Intrebarea este: La RAR, se accepta omologarea ca si o preschimbare normala de motor? sau va fi nevoie de un alt proces?

 

Va multumesc anticipat, pentru orice informatie legata de acest topic.

 

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 13
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Усилитель

    3

  • sesebe

    2

  • merck

    2

  • ionut1

    1

Top autori în acest subiect

Codul motor trebuie sa fie identic, ca ulterior pui turbo, nu se uita nimeni, la multe masini nici nu se mai vede. 

Omologarea individuala e birocratica si scumpa. In multe cazuri se face doar in Bucuresti, un prieten are abonament, cu toate ca aduce masini germane  din state..... 

Link spre comentariu
Acum 11 minute, Усилитель a spus:

Codul motor trebuie sa fie identic, ca ulterior pui turbo, nu se uita nimeni, la multe masini nici nu se mai vede. 

Omologarea individuala e birocratica si scumpa. In multe cazuri se face doar in Bucuresti, un prieten are abonament, cu toate ca aduce masini germane  din state..... 

 

Bravo lui! 

Cind împătimiții mașinilor (și cei postează în conținu pt TDI-uri) vor circula preponderent cu transportul în comun sau bicicleta, se va simți  reducerea poluarii.

Link spre comentariu

Aduce doar pe benzina, americanii zic: diesel este pt camioane. 

WV Eos, Audi full extra, cam astea. 

Interesant ca un Audi full in state e mai ieftin decat cea din Europa. 

Prea mult se insista pe transport in comun, bicicleta, au si alea dezavantaje ( nr persoane, bagaje etc) 

 

Link spre comentariu
14 minutes ago, Усилитель said:

Prea mult se insista pe transport in comun, bicicleta, au si alea dezavantaje ( nr persoane, bagaje etc) 

Te-ai nascut cu masina? Ma indoiesc! 

13 hours ago, ionut1 said:

Intrebarea este: La RAR, se accepta omologarea ca si o preschimbare normala de motor? 

Teoretic NU! Dar daca faci uz de o "romaneasca" poate scapi doar cu o inlocuire de motor. 

Tot o romaneasca ar fi: schimbi in prima faza doar motorul, te duci la RAR si apoi modifici ce vrea muschiu' tau dar pe barba ta. 

Editat de merck
Link spre comentariu

 Mama ei de plimbăreală!...Aş băga peste tot nişte tarife de parcare de s-ar sătura lumea!!Ca-n Manhatan...Că de aia nu vin acolo salariaţii la serviciu cu maşina.

 Cât timp nu se restricţionează maşinile mici în oraşe nu se poate dezvolta transportul în comun.

Link spre comentariu

Eu ma indoiesc ca mergi in concediu cu autobusul, faci cumparaturile cu bicicleta, duci copilul cu oricare.... 

De altfel masina mea benzina are 109gr Co2, merg cand e plina, sau fac cumparaturi, in rest merg cu motoru. Am si 3 biciclete diferite stiluri, 

Link spre comentariu
Acum 4 ore, Усилитель a spus:

Eu ma indoiesc ca mergi in concediu cu autobusul, faci cumparaturile cu bicicleta, duci copilul cu oricare.... 

De altfel masina mea benzina are 109gr Co2, merg cand e plina, sau fac cumparaturi, in rest merg cu motoru. Am si 3 biciclete diferite stiluri, 

 

Este mare diferenta intre cazurile enumerae mai sus.

In concediu nu mergi zilnic - ca la servici. 

Cumparaturile atunci cind le faci cu masina le faci la centre comerciale mari care de obicei sint la marginea oraselor si in plus mergi 1-2 ori pe saptamina cu masina nu in fiecare zi, pt cele zilnice piine, lapte, bere mergi pina la coltul blocului, eventual cu bicicleta.

Copilul il inveti sa mearga la scoala cu transportul in comun. Eu nu i-am dus de mai mult de 2-3 ori intr-un an cu masina la scoala.

 

Mersul cu motorul turat prin buricul tirgului l-as pune la amenda grasa. Cind mergi prin tirg cu motorul cauti sa faci cit mai putina galagie iar afara faci cam ce vrei cu el - e lipsa mare de organe pt transplant. Oricum cu motorul mergi de place nu de necesitate.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

schimbi motorul in prima faza, ii stergi seria, ii lasi doar tipul motor.

Si vb cu service autorizat sa iti dea factura de vanzare si montare motor.

Asa se trece in carte fara serie. Mai departe faci ce vrei, dar sa nu se vada prea tare.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
La 05.07.2021 la 20:33, ionut1 a spus:

Salut,

 

In urma neatentiei, motorul vechi a fost distrus, si este necesara inlocuirea lui. Cilindreea si tipul de combustibil este la fel, dar a aprut si nevoia de a adauga un kit turbo. Puterea, in urma adaugarii kitului turbo, nu va depasi limita de 40% (in plus), fata de ce avea motorul cel vechi.

 

Intrebarea este: La RAR, se accepta omologarea ca si o preschimbare normala de motor? sau va fi nevoie de un alt proces?

 

Va multumesc anticipat, pentru orice informatie legata de acest topic.

 

 

Daca noul motor A MAI ECHIPAT MASINA/CAROSERIA si daca exista un precedent ...de exemplu GOLF 2 a avut motoare de la 1300 cmc la 1800 kompressor cu respectarea a 40% putere atunci nu te costa prea mult.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Mita la RAR  ,  asa se rezolva in Romania ! Dar oricum trebuie sa platesti si  o chitanta oficiala .   Ai pe cineva acolo  si te rezolva , chiar si paza de la  poarta .  Ce te costa sa intrebi acolo si oficial  ? 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări